Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253525/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00282728/01 - Wynik z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodów lekkich dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983182
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 2
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.slupsk@straz.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-slupsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/kmpsp-slupsk/zamowienia-ubliczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodów lekkich dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26e8d701-3bd1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00174217/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa samochodów lekkich dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253525/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 222867,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku.Przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Zakup oraz dostawę pojazdu,
2. dostawę kompletnej dokumentacji zgodnie z wymogami określonymi poniżej.
3. przeprowadzenie sprawdzenia zgodności wykonania samochodu z umową, jakości wykonania, funkcjonowania samochodu i poszczególnych urządzeń, zgodności ilościowej wyposażenia oraz wymaganej dokumentacji.
4. szkolenie z obsługi przedmiotu umowy dla 3 osób będących przedstawicielem Użytkownika (Zamawiajacego).
Parametry i dane techniczne pojazdu zostały określone w załączniku nr 8.1. do SWZ – Opisie technicznym pojazdu.
Gwarancja i serwis :
1. przedmiot umowy jest objęty rękojmią na okres 24 miesięcy według przepisów art. art. 556 – 5764 w zw. z 609 Kodeksu cywilnego, zgodnie z załącznikiem do SWZ projektem umowy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.
2. przedmiot umowy objęty jest gwarancją jakości na cały przedmiot umowy, tj. na nadbudowę (zabudowa wraz z kabiną) i podbudowę (podwozie) wraz ze wszystkimi podzespołami i elementami na co najmniej okres 24 miesięcy, gwarancja stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 20.4.2. SWZ
3. transport przedmiotu umowy w celu realizacji napraw i serwisów gwarancyjnych realizowany jest na koszt Wykonawcy,
4. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego (kierowców/operatorów) w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu wraz z urządzeniami i sprzętem ratowniczym, stanowiącym jego wyposażenie. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone wydaniem stosownego zaświadczenia przez wykonawcę.
Jeżeli w Specyfikacji Warunków Zamówienia (w skrócie SWZ) lub jej załącznikach mowa jest o pojeździe - rozumie się przez to cały przedmiot zamówienia, w szczególności zakup oraz dostawę nowego pojazdu bez cech używalności. Pojazd musi odpowiadać przepisom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 2022).
Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych.
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.5.) Wartość części: 98352,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku.Przedmiotu zamówienia obejmuje:
1..Zakup oraz dostawę pojazdu,
2. dostawę kompletnej dokumentacji zgodnie z wymogami określonymi poniżej.
3. przeprowadzenie sprawdzenia zgodności wykonania samochodu z umową, jakości wykonania, funkcjonowania samochodu i poszczególnych urządzeń, zgodności ilościowej wyposażenia oraz wymaganej dokumentacji.
4. szkolenie z obsługi przedmiotu umowy dla 3 osób będących przedstawicielem Użytkownika (Zamawiajacego).
Parametry i dane techniczne pojazdu zostały określone w załączniku nr 8.2. do SWZ Opisie technicznym pojazdu.
Gwarancja i serwis :
1. przedmiot umowy jest objęty rękojmią na okres 24 miesięcy według przepisów art. art. 556 – 5764 w zw. z 609 Kodeksu cywilnego, zgodnie z załącznikiem do SWZ projektem umowy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.
2. przedmiot umowy objęty jest gwarancją jakości na cały przedmiot umowy, tj. na nadbudowę (zabudowa wraz z kabiną) i podbudowę (podwozie) wraz ze wszystkimi podzespołami i elementami na co najmniej okres 24 miesięcy, gwarancja stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 20.4.2. SWZ
3. transport przedmiotu umowy w celu realizacji napraw i serwisów gwarancyjnych realizowany jest na koszt Wykonawcy,
4. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego (kierowców/operatorów) w zakresie eksploatacji i obsługi pojazdu wraz z urządzeniami i sprzętem ratowniczym, stanowiącym jego wyposażenie. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone wydaniem stosownego zaświadczenia przez wykonawcę.
Jeżeli w Specyfikacji Warunków Zamówienia (w skrócie SWZ) lub jej załącznikach mowa jest o pojeździe - rozumie się przez to cały przedmiot zamówienia, w szczególności zakup oraz dostawę nowego pojazdu bez cech używalności. Pojazd musi odpowiadać przepisom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 2022).
Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych.
Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.5.) Wartość części: 124514,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129384,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129384,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129384,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO DIUG Iwona Diug
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421002868
7.3.3) Ulica: Poznańska 74
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129384,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Remont zbiorowych toalet dla osadzonych w budynku penitencjarnym B oddział I i II oraz w budynku C w oddziale III, w Oddziale Zewnętrznym w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku" w formule "wybuduj"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla dwóch szkół ponadpodstawowych w Słupsku w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru (...)"
- Dostawy energii elektrycznej.
- Dostawa nożyków do sterylnego łącznia drenów do zgrzewarek TSCD II będące na wyposażeniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy do RCKiK w Słupsku.
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - II postępowanie
- Przygotowywanie i dowożenie posiłków dzieciom do Przedszkola Gminnego "Bajka" w Jezierzycach, Filii Przedszkola Gminnego "Bajka" i oddziału żłobkowego w Siemianicach w roku szkolnym 2025/2026.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Brudzowicach
- Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego na potrzeby OSP Olszanka
- ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO- GAŚNICZEGO Z AGREGATEM WYSOKOCIŚNIENIOWYM I ZBIORNIKIEM WODY DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIELSKU-BIAŁEJ KAMIENICY
- Dostawa samochodu pożarniczego z drabiną mechaniczną o wysokości ratowniczej 30 m
- Zakup wozu strażackiego wraz z wyposażeniem dla OSP w Futomie
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczego-gaśniczego z napędem 4x4 dla Gminy Mircze
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.