eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzybiernówBudowa budynku biurowo - socjalnego zaplecza Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Rokita w miejscowości Rokita, dz. 623/1, gmina Przybiernów - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku biurowo – socjalnego zaplecza Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Rokita w miejscowości Rokita, dz. 623/1, gmina Przybiernów – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Rokita

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokita 2

1.5.2.) Miejscowość: Przybiernów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48914186587

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rokita@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rokita.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb027519-aa2b-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku biurowo – socjalnego zaplecza Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Rokita w miejscowości Rokita, dz. 623/1, gmina Przybiernów – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb027519-aa2b-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028757/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa budynku biurowo socjalnego na szkółce leśnej w miejscowości Rokita

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006287

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego, polegającego na budowie budynku biurowo – socjalnego zaplecza Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Rokita. Zadanie obejmuje budowę budynku wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, w miejscowości Rokita na działce ewidencyjnej nr 623/1, Gmina Przybiernów, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
Projektowany do budowy budynek to niewielki budynek o prostej formie, parterowy, niepodpiwniczony, posadowiony na płycie fundamentowej, wykonany w technologii lekkiego szkieletu drewnianego z murowaną ścianą oddzielenia przeciwpożarowego i dachem dwuspadowym symetrycznym, okapowym, o kącie pochylenia połaci 36 stopni. Cała konstrukcja zaprojektowana została w sposób umożliwiający prefabrykację na liniach automatycznego montażu, zarówno pod kątem rozwiązań technologicznych, jak i zastosowanych materiałów do prefabrykacji.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został opisany w załączniku nr 1.
UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje aranżacji wnętrz i wyposażenia w meble.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących
niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w tracie realizacji zamówienia:
- roboty ogólnobudowlane;
- roboty przy zagospodarowaniu terenu;
- czynności operatorów maszyn i sprzętów budowlanych;
- roboty ziemne;
- roboty fundamentowe;
- roboty brukarskie;
- roboty instalacyjne;
- roboty montażowe;
- roboty elektryczne i teletechniczne;
- roboty wykończeniowe, malarskie;
- roboty rozbiórkowe;
Sposób weryfikacji zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w
projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie tj. kierownika budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262300-4 - Betonowanie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

44220000-8 - Stolarka budowlana

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1346000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2527786,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1346000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mitula Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561908072

7.3.3) Ulica: Staszica 4

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

REGA sp. z o.o. Węgorzyce 16A 72-221 Osina
pomoc w zakresie doświadczenia, wykaz robót budowlanych polegającej na budowie budynków w technologii drewnianej obejmującą wykonanie robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto.

Roboty związane z wykonaniem konstrukcji ścian budynku biurowo socjalnego, ścian działowych, ścian wewnętrznych i dachu oraz stropu na podstawie umowy na podwykonawstwo. Drewniana konstrukcja wykonana w prefabrykacji.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1346000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.