Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251445/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa bankowa w zakresie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu Budżetu Gminy Gruta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gruta 244
1.5.2.) Miejscowość: Gruta
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gruta@gruta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=5&id=883&x=8&y=21&z=&n_id=44731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa bankowa w zakresie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu Budżetu Gminy Gruta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e9345b8-389f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003348/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Zciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowego deficytu Budżetu Gminy Gruta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251445/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.43.2021.CC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa w zakresie zaciągnięcia kredytu długoterminowego
złotówkowego w kwocie: 1.200.000,00 zł (słownie:-jedenmiliondwieścietysięcyzłotych-00/100-),
który zostanie przeznaczony na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego Gminy Gruta
w 2021 r. związanego z realizacją wydatków majątkowych.
Wykaz dokumentów uprawniających Zamawiającego - Gminę Gruta do zaciągnięcia kredytu zawiera
załącznik nr 5 do SWZ
2. Ostateczny termin uruchomienia kredytu upływa 31 grudnia 2021 r.
3. Kredyt udzielony zostanie na okres do dnia 30.11.2030 r. Podany termin oznacza czas postawienia do dyspozycji Zamawiającego wszelkich transz kredytu, a następnie okres jego spłaty wraz z obsługą.
4. Wypłata kredytu nastąpi w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji płatniczych Zamawiającego. Uruchomienie kredytu (transzy kredytu) nastąpi w dniu roboczym wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, przypadającym po dniu złożenia Wykonawcy pisemnej dyspozycji płatniczej Zamawiającego o uruchomienie kredytu (transzy kredytu). Pisemna dyspozycja Zamawiającego o uruchomienie kredytu zostanie złożona Wykonawcy osobiście, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną, w placówce banku, na numer faksu lub adres e-mail wskazany w umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Udzielenie kredytu przez Wykonawcę i podpisanie umowy kredytowej nie może zobowiązywać
Zamawiającego do przeniesienia jego rachunków bankowych do banku Wykonawcy.
5. Zamawiający będzie wykorzystywał kredyt w walucie polskiej w formie bezgotówkowej
z przeznaczeniem i do wysokości udzielonego mu kredytu.
6. Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z
deklaracją wekslową, który zostanie wystawiony przez Zamawiającego do wysokości zadłużenia.
7. Koszt kredytu (odsetki należne Wykonawcy) stanowić będzie jego zmienne oprocentowanie ustalone według stawki bazowej WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę. Marża Wykonawcy określona w stopach procentowych w stosunku rocznym będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy z Wykonawcą i nie podlega zmianie.
8. Jedynym wynagrodzeniem należnym Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszego zamówienia będzie koszt kredytu określony w ust. 8. Nie dopuszcza się jakichkolwiek innych prowizji i opłat dodatkowych.
9. Stawka bazowa WIBOR 3M ustalana będzie przez Wykonawcę wg notowania w ostatnim, dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres, za jaki naliczane są odsetki.
10. Karencja w spłacie rat kapitału będzie do dn. 30.05.2023 r. (karencja jest liczona do dnia poprzedzającego dzień pierwszej spłaty raty kapitałowej).
11. Spłata kredytu następować będzie zgodnie z poniższym harmonogramem:
1) Spłata rat kredytu: spłata rat kapitałowych nastąpi w latach 2023 - 2030 zgodnie z n/w terminami
i wysokościami:
31.05.2023 r. - kwota 50 000,00 zł
30.09.2023 r. - kwota 50 000,00 zł
31.05.2023 r. - kwota 50 000,00 zł
30.09.2024 r. - kwota 50 000,00 zł
30.11.2024 r. - kwota 50 000,00 zł
31.05.2024 r. -kwota50 000,00 zł
30.09.2025 r. - kwota 50 000,00 zł
30.11.2025 r. - kwota 50 000,00 zł
31.05.2025 r. - kwota 50 000,00 zł
30.09.2026 r. - kwota 50 000,00 zł
30.11.2026 r. - kwota 50 000,00 zł
31.05.2026 r. - kwota 50 000,00 zł
30.09.2027 r. - kwota 50 000,00 zł
30.11.2027 r. - kwota 50 000,00 zł
31.05.2027 r. -kwota 50 000,00 zł
30.09.2028 r. - kwota 50 000,00 zł
30.11.2028 r. - kwota 50 000,00 zł
31.05.2028 r. - kwota 50 000,00 zł
30.09.2029 r. - kwota 50 000,00 zł
30.11.2029 r. - kwota 50 000,00 zł
31.03.2029 r. - kwota 50 000,00 zł
31.05.2030 r. - kwota 50 000,00 zł
30.09.2030 r. - kwota 50 000,00 zł
30.11.2030 r. - kwota 50 000,00 zł
2) Spłata odsetek następować będzie:
- w okresach miesięcznych w wysokości i terminach określonych w notach odsetkowych przesyłanych do Zamawiającego przez Wykonawcę na co najmniej 5 dni roboczych przed terminem ich spłaty.
- odsetki naliczane będą od kwoty faktycznie wykorzystanego i pozostałego do spłaty kredytu.
Zamawiający w SWZ zawarł dokładny opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126419,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126419,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126419,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Brodnicy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8740003301
7.3.3) Ulica: ul. Kamionka 27
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126419,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2030-11-30INNE PRZETARGI GRUTA
więcej: przetargi GRUTA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.