Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00190990/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00221046/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-27
- 2024/BZP 00239334/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z częściową rozbiórką budynku Świetlicy Wiejskiej w Zglinnej Małej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Kawęczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Kawęczyn
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Kawęczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-115
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 8314289
1.5.8.) Numer faksu: 46 8314289
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugkaweczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkaweczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugkaweczyn.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz z częściową rozbiórką budynku Świetlicy Wiejskiej w Zglinnej Małej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43ea649d-cbf3-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091643/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa wraz z częsciowa rozbiórką budynku Świetlicy Wiejskiej w Zglinnej Małej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1053253,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. „Przebudowa wraz z częściową budynku Świetlicy Wiejskiej w Zglinnej Małej”.
Zakres zamówienia obejmuje roboty polegające na:
1. Wygrodzenie terenu planowanych prac budowlanych;
2. Przygotowanie zaplecza socjalnego dla pracowników;
3. Wyznaczenie placów składowych dla materiałów budowlanych;
4. Wyznaczenie stanowisk do ustawiania urządzeń lub maszyn niezbędnych do budowy obiektu;
5. Wyznaczenie źródła energii celem umożliwienia zainstalowania maszyn napędzanych silnikami elektrycznymi i elektronarzędzi;
6. Wykonanie rozbiórki dachu oraz piętra budynku;
7. Wykonanie wykopu pod fundamenty;
8. W przypadku pojawienia się wody w wykopie - wykonanie drenażu opaskowego i instalacja pompy do wybierania wody z wykopu;
9. Wykonanie betonu podkładowego na gruncie;
10. Wykonanie projektowanych ław i stóp fundamentowych wraz z uziomem (wg projektu elektrycznego);
11. Wykonanie izolacji fundamentów;
12. Wzniesienie projektowanych ścian fundamentowych;
13. Wykonanie warstw izolacyjnych ścian fundamentowych z uszczelnieniem nad poziomem terenu;
14. Wykonanie zasypki ścian fundamentowych (w stopniu umożliwiającym wykonanie schodów);
15. Wzniesienie ścian przyziemia do poziomu wieńca wraz z rdzeniami;
16. Wykonanie wieńca, nadproży oraz podciągów żelbetowych parteru;
17. Wykonanie dachu wraz z pokryciem i orynnowanie;
18. Wykonanie warstw izolacyjnych ścian zewnętrznych wraz z tynkowaniem;
19. Wykonanie obróbek blacharskich zewnętrznych i montaż orynnowania oraz wywiewek dachowych;
20. Wykonanie tynków wewnętrznych;
21. Wykonanie warstw wykończeniowych podłóg;
22. Wykonanie obróbek blacharskich okien i drzwi
Zadanie podzielone jest na dwa etapy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1295502,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2140200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1295502,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TomBud Tomasz Mroczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661904517
7.3.3) Ulica: Sosnowa
7.3.4) Miejscowość: Domaniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-434
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Mroczkowski TOM-BUD ul Sosnowa 3, 99-434 Domaniewice
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Mroczkowski TOM-BUD ul Sosnowa 3, 99-434 Domaniewice
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1295502,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.