eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaZad. A Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze oraz świadcz. usług grzebalnych (...) Zad. B (...) przy ul. Królewskiej (...) Zad. C (...)przy ul. Białej (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zad. A Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze oraz świadcz. usług grzebalnych (...) Zad. B (...) przy ul. Królewskiej (...) Zad. C (...)przy ul. Białej (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infrastruktura@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zad. A Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze oraz świadcz. usług grzebalnych (...) Zad. B (...) przy ul. Królewskiej (...) Zad. C (...)przy ul. Białej (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65d3ef4a-cf2d-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032019/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Zadanie A „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”, Zadanie B „Zarządzanie cmentarzem (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIN.271.4.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 945533,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie A „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”, obejmuje:
1) Świadczenie usług grzebalnych dla ludności.
2) Świadczenie usług grzebalnych dla osób pochowanych na zlecenie MOPS.
3) Utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza, parkingu i terenie przyległym do tereny cmentarza oraz 0.5 m od ogrodzenia, tj.: wykaszanie trawy i liści, zamiatanie alejek, odśnieżanie, usuwanie śliskości
na alejkach.
4) Utrzymanie w należytym stanie mogił osób pochowanych z MOPS.
5) Nadzorowanie i utrzymanie stanu technicznego obiektów znajdujących się na terenie cmentarza, tj.: kaplicy, budynku administracyjnego, ogrodzenia.
6) Wykonywanie napraw i konserwacji obiektów znajdujących się na terenie cmentarza.
7) Pobieranie opłat za usługi świadczone na cmentarzu zgodnie z Uchwałą nr XVII/401/2016 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 18.05.2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Białej Przemszy, ul. Królewska, ul. Zaplecze).
8) Dokonywanie uzgodnień w zakresie organizacji pogrzebu wykonywanego przez firmy pogrzebowe oraz pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i obiektach na nim zlokalizowanych przez podmioty świadczące usługi pogrzebowe.
9) Prowadzenie elektronicznej ewidencji grobów.
Uwaga: Dotychczasowa ewidencja elektroniczna prowadzona jest w systemie EWGROB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera §4, §5, §6, §7 oraz §8 projektu umowy dla Zadania A stanowiący załącznik nr 4 A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98371110-8 - Usługi cmentarne

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 498333,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie B „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Królewskiej (w dzielnicy Tucznawa) oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”, obejmuje:
1) Świadczenie usług grzebalnych dla ludności.
2) Świadczenie usług grzebalnych dla osób pochowanych na zlecenie MOPS.
3) Utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza, parkingu i terenie przyległym do tereny cmentarza oraz 0.5 m od ogrodzenia, tj.: wykaszanie trawy i liści, zamiatanie alejek, odśnieżanie, usuwanie śliskości
na alejkach.
4) Utrzymanie w należytym stanie mogił osób pochowanych z MOPS.
5) Nadzorowanie i utrzymanie stanu technicznego obiektów znajdujących się na terenie cmentarza, tj.: kaplicy, budynku administracyjnego, ogrodzenia.
6) Wykonywanie napraw i konserwacji obiektów znajdujących się na terenie cmentarza.
7) Pobieranie opłat za usługi świadczone na cmentarzu zgodnie z Uchwałą nr XVII/401/2016 Rady Miejskiej
w Dąbrowie Górniczej z dnia 18.05.2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Białej Przemszy, ul. Królewska, ul. Zaplecze).
8) Dokonywanie uzgodnień w zakresie organizacji pogrzebu wykonywanego przez firmy pogrzebowe oraz pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i obiektach na nim zlokalizowanych przez podmioty świadczące usługi pogrzebowe.
9) Prowadzenie elektronicznej ewidencji grobów.
Uwaga: Dotychczasowa ewidencja elektroniczna prowadzona jest w systemie EWGROB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera §4, §5, §6, §7 oraz §8 projektu umowy dla Zadania B stanowiący załącznik nr 4 B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98371110-8 - Usługi cmentarne

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 94000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie C „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Białej Przemszy (w dzielnicy Okradzionów) oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”, obejmuje:
1) Świadczenie usług grzebalnych dla ludności.
2) Świadczenie usług grzebalnych dla osób pochowanych na zlecenie MOPS.
3) Utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza, parkingu i terenie przyległym do tereny cmentarza oraz 0.5 m od ogrodzenia, tj.: wykaszanie trawy i liści, zamiatanie alejek, odśnieżanie, usuwanie śliskości
na alejkach.
4) Utrzymanie w należytym stanie mogił osób pochowanych z MOPS.
5) Nadzorowanie i utrzymanie stanu technicznego obiektów znajdujących się na terenie cmentarza..
6) Wykonywanie napraw i konserwacji obiektów znajdujących się na terenie cmentarza.
7) Pobieranie opłat za usługi świadczone na cmentarzu zgodnie z Uchwałą nr XVII/401/2016 Rady Miejskiej
w Dąbrowie Górniczej z dnia 18.05.2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Białej Przemszy, ul. Królewska, ul. Zaplecze).
8) Dokonywanie uzgodnień w zakresie organizacji pogrzebu wykonywanego przez firmy pogrzebowe oraz pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i obiektach na nim zlokalizowanych przez podmioty świadczące usługi pogrzebowe.
9) Prowadzenie elektronicznej ewidencji grobów.
Dotychczasowa ewidencja elektroniczna prowadzona jest w systemie EWGROB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera §4, §5, §6, §7 oraz §8 projektu umowy dla Zadania C stanowiący załącznik nr 4 C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98371110-8 - Usługi cmentarne

98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 56166,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNIESZKA CHMIELEWSKA PHU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252285324

7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 245A/1

7.3.4) Miejscowość: Wojkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-580

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa „GIGANT” Sławomir Witas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629-001-75-31

7.3.3) Ulica: ul. Białej Przemszy 57

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-523

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa „GIGANT” Sławomir Witas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629-001-75-31

7.3.3) Ulica: Ul. Białej Przemszy 57

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-523

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.