Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00213283/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00219330/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zad. A Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze oraz świadcz. usług grzebalnych (...) Zad. B (...) przy ul. Królewskiej (...) Zad. C (...)przy ul. Białej (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infrastruktura@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zad. A Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze oraz świadcz. usług grzebalnych (...) Zad. B (...) przy ul. Królewskiej (...) Zad. C (...)przy ul. Białej (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65d3ef4a-cf2d-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032019/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zadanie A „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”, Zadanie B „Zarządzanie cmentarzem (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIN.271.4.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 945533,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie A „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Zaplecze oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”, obejmuje:1) Świadczenie usług grzebalnych dla ludności.
2) Świadczenie usług grzebalnych dla osób pochowanych na zlecenie MOPS.
3) Utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza, parkingu i terenie przyległym do tereny cmentarza oraz 0.5 m od ogrodzenia, tj.: wykaszanie trawy i liści, zamiatanie alejek, odśnieżanie, usuwanie śliskości
na alejkach.
4) Utrzymanie w należytym stanie mogił osób pochowanych z MOPS.
5) Nadzorowanie i utrzymanie stanu technicznego obiektów znajdujących się na terenie cmentarza, tj.: kaplicy, budynku administracyjnego, ogrodzenia.
6) Wykonywanie napraw i konserwacji obiektów znajdujących się na terenie cmentarza.
7) Pobieranie opłat za usługi świadczone na cmentarzu zgodnie z Uchwałą nr XVII/401/2016 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 18.05.2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Białej Przemszy, ul. Królewska, ul. Zaplecze).
8) Dokonywanie uzgodnień w zakresie organizacji pogrzebu wykonywanego przez firmy pogrzebowe oraz pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i obiektach na nim zlokalizowanych przez podmioty świadczące usługi pogrzebowe.
9) Prowadzenie elektronicznej ewidencji grobów.
Uwaga: Dotychczasowa ewidencja elektroniczna prowadzona jest w systemie EWGROB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera §4, §5, §6, §7 oraz §8 projektu umowy dla Zadania A stanowiący załącznik nr 4 A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98371110-8 - Usługi cmentarne
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 498333,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie B „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Królewskiej (w dzielnicy Tucznawa) oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”, obejmuje:1) Świadczenie usług grzebalnych dla ludności.
2) Świadczenie usług grzebalnych dla osób pochowanych na zlecenie MOPS.
3) Utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza, parkingu i terenie przyległym do tereny cmentarza oraz 0.5 m od ogrodzenia, tj.: wykaszanie trawy i liści, zamiatanie alejek, odśnieżanie, usuwanie śliskości
na alejkach.
4) Utrzymanie w należytym stanie mogił osób pochowanych z MOPS.
5) Nadzorowanie i utrzymanie stanu technicznego obiektów znajdujących się na terenie cmentarza, tj.: kaplicy, budynku administracyjnego, ogrodzenia.
6) Wykonywanie napraw i konserwacji obiektów znajdujących się na terenie cmentarza.
7) Pobieranie opłat za usługi świadczone na cmentarzu zgodnie z Uchwałą nr XVII/401/2016 Rady Miejskiej
w Dąbrowie Górniczej z dnia 18.05.2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Białej Przemszy, ul. Królewska, ul. Zaplecze).
8) Dokonywanie uzgodnień w zakresie organizacji pogrzebu wykonywanego przez firmy pogrzebowe oraz pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i obiektach na nim zlokalizowanych przez podmioty świadczące usługi pogrzebowe.
9) Prowadzenie elektronicznej ewidencji grobów.
Uwaga: Dotychczasowa ewidencja elektroniczna prowadzona jest w systemie EWGROB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera §4, §5, §6, §7 oraz §8 projektu umowy dla Zadania B stanowiący załącznik nr 4 B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98371110-8 - Usługi cmentarne
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 94000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie C „Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Białej Przemszy (w dzielnicy Okradzionów) oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności”, obejmuje:1) Świadczenie usług grzebalnych dla ludności.
2) Świadczenie usług grzebalnych dla osób pochowanych na zlecenie MOPS.
3) Utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza, parkingu i terenie przyległym do tereny cmentarza oraz 0.5 m od ogrodzenia, tj.: wykaszanie trawy i liści, zamiatanie alejek, odśnieżanie, usuwanie śliskości
na alejkach.
4) Utrzymanie w należytym stanie mogił osób pochowanych z MOPS.
5) Nadzorowanie i utrzymanie stanu technicznego obiektów znajdujących się na terenie cmentarza..
6) Wykonywanie napraw i konserwacji obiektów znajdujących się na terenie cmentarza.
7) Pobieranie opłat za usługi świadczone na cmentarzu zgodnie z Uchwałą nr XVII/401/2016 Rady Miejskiej
w Dąbrowie Górniczej z dnia 18.05.2016 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Białej Przemszy, ul. Królewska, ul. Zaplecze).
8) Dokonywanie uzgodnień w zakresie organizacji pogrzebu wykonywanego przez firmy pogrzebowe oraz pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i obiektach na nim zlokalizowanych przez podmioty świadczące usługi pogrzebowe.
9) Prowadzenie elektronicznej ewidencji grobów.
Dotychczasowa ewidencja elektroniczna prowadzona jest w systemie EWGROB.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera §4, §5, §6, §7 oraz §8 projektu umowy dla Zadania C stanowiący załącznik nr 4 C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98371110-8 - Usługi cmentarne
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.5.) Wartość części: 56166,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNIESZKA CHMIELEWSKA PHU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252285324
7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 245A/1
7.3.4) Miejscowość: Wojkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-580
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa „GIGANT” Sławomir Witas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629-001-75-31
7.3.3) Ulica: ul. Białej Przemszy 57
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-523
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WITAS SŁAWOMIR FIRMA WIELOBRANŻOWA "G I G A N T "
jakie przetargi wygrała firma
WITAS SŁAWOMIR FIRMA WIELOBRANŻOWA "G I G A N T "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa „GIGANT” Sławomir Witas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 629-001-75-31
7.3.3) Ulica: Ul. Białej Przemszy 57
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-523
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WITAS SŁAWOMIR FIRMA WIELOBRANŻOWA "G I G A N T "
jakie przetargi wygrała firma
WITAS SŁAWOMIR FIRMA WIELOBRANŻOWA "G I G A N T "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Dostawa artykułów biurowych
- KOMPLEKSOWA USŁUGA CATERINGOWA W ZAKRESIE: PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW DZIENNEGO DOMU "SENIOR-WIGOR" W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- "Zakup i dostawa sprzętu audio - video"
- Obsługa serwisowa systemu pośredniej radiografii cyfrowej AGFA, skanera CR 15-X wraz ze stacją technika CR NX
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej " Pod Dębem" w Dąbrowie Górniczej, ul. Norwida 1.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy
- Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku w 2025 roku
- Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego, położonego w Grajewie przy ul. Pułaskiego w 2025 r.
- Zarządzanie i bieżące utrzymanie cmentarza komunalnego na terenie Gminie Krościenko Wyżne w 2025 r.
- Świadczenie usług pogrzebowych obejmujących pochówek osób, w szczególności: bezdomnych, nieznanych, samotnych, dzieci martwo urodzonych i szczątków ludzkich - cz. II
więcej: Usługi pogrzebowe i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.