Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podłączenie budynków komunalnych do sieci miejskiej c.o. przy ul. Poniatowskiego 16,17,19,20,21,22,23,24 w Słupsku -
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podłączenie budynków komunalnych do sieci miejskiej c.o. przy ul. Poniatowskiego 16,17,19,20,21,22,23,24 w Słupsku -2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d51da5e2-4211-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005910/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Podłączenie do sieci miejskiej CO budynków przy ul Poniatowskiego 12-24 i Szkolna 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W prowadzonym postepowaniu w dniu 3 sierpnia 2021 roku ( Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 03 08 2021r.,pod nr 2021/BZP 00134906/01) nie została złożona żadna oferta. Zamawiający unieważnił postępowanie w dniu 18 sierpnia 2021 roku. W związku z powyższym Zamawiający skorzystał z przysługującego mu prawa i wszczął postepowanie na postawie zamówienia z wolnej ręki.
W związku z unieważnieniem postepowania na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z art. 304 i 305 pkt. 2 na podstawie art. 213 ust. 1 ustawy Pzp przeprowadza postepowanie zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c8706886-f382-11eb-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/DTZ/WR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 789004,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: wykonywanie instalacji wymiennikowni, centralnego ogrzewania i ciepłej wody w budynkach przy ul. Poniatowskiego 16,17,19,20,21,22,23,24 w Słupsku będących własnością Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. Słupsk.
Przedmiotem zamówienia obejmuje:
- demontaż i złomowanie pieców kaflowych, wkładów kominowych,
- demontaż odcinków instalacji gazowej, urządzeń gazowych,
- demontaż i złomowanie elementów istniejącej instalacji c.o. ;
- montaż nowej instalacji grzewczej wraz z armaturą regulacyjną, odcinającą, spustową,
odpowietrzającą i wskazującą;
- włączenie przewodów instalacji centralnego ogrzewania do zewnętrznej instalacji niskoparametrowej z rur preizolowanych zaprojektowanych od kontenerowego węzła cieplnego;
- wykonanie pomiarów geodezyjnych,
- wykonanie zewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. niskoparametrowej;
- badanie instalacji c.o. t.j. próby szczelności i próby ,, na gorąco‘’ ;
- wykonanie izolacji termicznej instalacji c.o. w obudowach;
- wykonanie nastaw na armaturze regulacyjnej wewnętrznej instalacji centralnego
ogrzewania;
- demontaż i złomowanie elementów istniejących mieszkaniowych instalacji wody ciepłej;
- montaż nowej instalacji ciepłej wody z cyrkulacją;
- włączenie przewodów instalacji ciepłej wody i cyrkulacji do zewnętrznej instalacji z rur preizolowanych zaprojektowanych od kontenerowego węzła
- badanie instalacji c.w.u. t.j. próby szczelności, próby ,, na gorąco‘’, dezynfekcja;
- wykonanie izolacji termicznej instalacji cwu i z.w.;
- wykonanie nastaw na zaworach regulacyjnych instalacji cyrkulacji ciepłej wody;
- wykonanie odcinków instalacji wody zimnej;
- wykonanie innych prac instalacyjnych, takich jak montaż wodomierzy, urządzeń sanitarnych;
- wykonanie prób szczelności instalacji gazowej,
- towarzyszące roboty budowlane ( m. in. zabudowy) i odtworzeniowe, w tym instalacyjne;
- wykonanie przyłącza zimnej wody do budynku Poniatowskiego 19 i zew. instalacji wody zimnej od budynku Poniatowskiego 19 do kontenerowej wymiennikowni ciepła,
· wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej od budynku Poniatowskiego 19 do kontenerowej wymiennikowni ciepła,
- wykonanie wewnętrznej linii zasilającej YKXS od budynku Poniatowskiego 19 do kontenerowej wymiennikowni ciepła,
· zakup i montaż kontenera przeznaczonego na wymiennikownię ciepła,
- prace budowlane związane z posadowieniem kontenera na gruncie,
- wykonanie instalacji technologicznej w kontenerowej wymiennikowni ciepła,
- wykonanie prac ziemnych na potrzeby przyłącza i instalacji zew. zimnej wody, instalacji kanalizacyjnej, zew. instalacji c.o. i c.w.u., instalacji elektrycznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45262300-4 - Betonowanie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1608557,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1608557,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1176702,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENGIE EC Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393116292
7.3.3) Ulica: Orląt Lwowskich 6
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
EJK Edward Kalinowski , ul. Bukowa 61, 76-200 Słupsk
PIiK INSTALEX Sp.j. ul. Sportowa 3a, 76-200 Słupsk
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Hydrobud-Eko Sp. z o.o. , ul. Borchardta 67, 76-200 Słupsk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1176702,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-15INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach.
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Dostawa wraz z instalacją i montażem systemu wideokonferencji do sal dydaktycznych wraz z oprogramowaniem dla Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Dostawa środków odkażających - 29/TP/2025
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa Przepompowni Głównej w miejscowości Ustka wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w systemie zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa pojazdu hakowego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.