Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00255464/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BIELAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005837240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Żeromskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Bielawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsbielawa@dpsbielawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsbielawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0791e523-e791-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0791e523-e791-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063202/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 usługi pralnicze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255464
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AGO.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 233650,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie.
2. Usługi będą polegać m.in. na sortowaniu, dezynfekcji, praniu, czyszczeniu, prasowaniu lub maglowaniu (oraz w odniesieniu do pkt 1 i 5 również krochmaleniu) oraz transportowaniu następującego asortymentu:
1) pościeli,
2) poduszek, koców,
3) ręczników,
4) bielizny,
5) firan, zasłon, obrusów,
6) bluz, spodni, spódnic, koszul, fartuchów, pidżam i innej odzieży,
7) kapci i obuwia tekstylnego,
8) oraz innego asortymentu (w tym wymienionego w ust. 3) zw. dalej „asortymentem” albo „bielizną”.
3. Usługi świadczone przez Wykonawcę będą obejmować również czyszczenie chemiczne odzieży (zgodnie z zaleceniami producenta odzieży np. marynarki, płaszcze itp.), dezynfekcję chemiczno – termiczną w procesie prania lub samą dezynfekcję materacy wraz z pokrowcami, dezynfekcję poduszek i koców.
4. Przewiduje się miesięczną wielkość prania w ilości: ok. 3431 kg (w całym okresie trwania umowy: ok. 41 176 kg). Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami orientacyjnymi, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy i Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodzić żadnych roszczeń względem zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skalkulował w ofercie ujednoliconą cenę jednostkową brutto za 1 kg prania. Na podstawie ceny jednostkowej będą dokonywane rozliczenia w czasie trwania umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do odbierania ww. asortymentu i jego dostarczania (wniesienia) w miejscach wskazanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Miejsca te będą zlokalizowane w:
1) siedzibie Zamawiającego w Bielawie, przy ul. Żeromskiego 2,
2) filii DPS w Niemczy, przy ul. Kolejowej 14/16.
7. Pracownicy uprawnieni do kontaktu zostaną wskazani przez Zamawiającego i Wykonawcę w umowie.
8. Transport bielizny powinien odbywać się z zapewnieniem odpowiednich warunków sanitarnych, zgodnych z wymaganiami Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
9. Wykonawca będzie świadczyć usługi własnym środkiem transportu i na własny koszt.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli warunków, w jakich usługa jest wykonywana przez Wykonawcę, a także do kontroli sposobu wykonywania usługi pod względem ilościowym, wagowym oraz jakościowym, w tym do wykonywania badań mikrobiologicznych wymazów z bielizny lub innego asortymentu.
11. Oddawany czysty asortyment, o którym mowa w ust. 2 i 3, musi być odpowiednio poskładany, posegregowany zgodnie z oznaczeniami na materiale oraz opakowany w sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniami w czasie transportu.
12. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi, o których mowa w ust. 2, w odniesieniu do każdej partii asortymentu odebranego od Zamawiającego w ciągu jednego dnia roboczego. W przypadku materacy, koców itp. dopuszcza się dłuższy termin – trzy dni robocze. Podczas dłuższych okresów ustawowo wolnych od pracy, Wykonawca, w uzgodnieniu z Zamawiającym, wyznaczy dodatkowy termin realizacji usługi.
13. Wykonawca świadcząc usługi jest zobowiązany do stosowania technologii, środków piorących i dezynfekcyjnych w celu uzyskania odpowiedniego efektu czystości, dezynfekcji, estetyki i trwałości produktów (w zależności od rodzaju zanieczyszczeń oraz rodzaju asortymentu). Środki piorące i dezynfekujące, jakich Wykonawca zamierza używać do wykonywania zamówienia, muszą być dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny.
14. Bielizna wydawana i przyjmowana będzie na podstawie specyfikacji asortymentowej.
Wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu kosztów za zniszczone rzeczy w trakcie prania na zasadach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 1 do swz).
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczącej jakości i ilości pranego asortymentu w okresie 3 dni roboczych od dnia dostarczenia przez Wykonawcę czyszczonej bielizny. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego uwzględniania reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego.
16. W przypadku prowadzenia dochodzenia epidemiologicznego i podejrzenia, że źródłem zakażenia może być dostarczony przez Wykonawcę asortyment poddany czyszczeniu (praniu), Wykonawca zostanie obciążony kosztami dodatnich wyników badań mikrobiologicznych wymazów pobranych przez Zamawiającego z asortymentu oryginalnie zapakowanego i dostarczonego przez Wykonawcę.
Zamawiającemu w takiej sytuacji przysługiwać będzie prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym i naliczenia Wykonawcy kary umownej.
17. Termin płatności za każdą pojedynczą usługę – do 30 dni od przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278761,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332702,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278761,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VESPA Marcin Domagała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8821501842
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278761,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
INNE PRZETARGI Z BIELAWY
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic Przedwiośnia, Stefana Żeromskiego, Wolności i Mikołaja Kopernika w Bielawie
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY BIELAWA
więcej: przetargi w Bielawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny zakaźnej
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego w Kluczborku oraz Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Kraków, Dębe)
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- Świadczenie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z odbiorem i dowozem do Warszawskiego Szpitala Południowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.