Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00187291/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Piotrkowskiego w 2023 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590654581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J. Dąbrowskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.cejnuk@zdp.powiat-piotrkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdppiotrkowtrybunalski.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdppiotrkowtrybunalski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Piotrkowskiego w 2023 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-756aa3b1-e028-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131410/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja drogi powiatowej Nr 1906E na odcinku Boryszów - Dziewuliny
1.1.4 Modernizacja drogi powiatowej nr 3926E w m. Tomawa Kolonia
1.1.5 Modernizacja drogi powiatowej Nr 1523E w m, Kol. Krężna
1.1.6 Modernizacja drogi powiatowej Nr 1523E w m. Poniatów ul. Lipowa
1.1.8 Modernizacja drogi powiatowej Nr 1911E w m. Budków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187291
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP-II.2200.16.2023.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 650406,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Długość odcinka – 0,7 km – gm. Wola KrzysztoporskaRoboty drogowe związane z planowaną modernizacją obejmują:
a) Roboty pomiarowe na długości – 700 mb.
b) Frezowanie istniejącej nawierzchni
c) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno – bitumicznej
d) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej
e) Utwardzenie poboczy
Parametry techniczne modernizowanej drogi
a) Długość remontowanego odcinka drogi – 700,00 m;
b) Konstrukcja drogi – KR 2;
c) Szerokość jezdni - 5,1 m;
d) Pobocza z kruszywa drogowego lub frezowanego destruktu – 0,5 m
e) Spadek poprzeczny jezdni - 2%
f) Pochylenie niwelety dostosowane do aktualnej niwelety z niezbędnymi korektami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 300475,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Długość odcinka – 0,3 km – gm. SulejówRoboty drogowe związane z planowaną modernizacją obejmują:
a) Roboty pomiarowe na długości – 300,00 mb.
b) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno – bitumicznej
c) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej
d) Utwardzenie poboczy
Parametry techniczne modernizowanej drogi
a) Długość remontowanego odcinka drogi – 300,00 m;
b) Konstrukcja drogi – KR 2;
c) Szerokość jezdni - 5,5 m
d) Pobocza z kruszywa drogowego – 0,5 m
e) Spadek poprzeczny jezdni - 2%
f) Pochylenie niwelety dostosowane do aktualnej niwelety z niezbędnymi korektami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 153270,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Długość odcinka – 2,00 km – gm. GrabicaRoboty drogowe związane z planowaną modernizacją obejmują:
a) Roboty pomiarowe na długości – 2000,00 mb.
b) Wykonanie utwardzenia z tłucznia drogowego
c) Regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych
d) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno – bitumicznej
e) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej
f) Utwardzenie poboczy
Parametry techniczne utwardzenia
a) Długość remontowanego odcinka drogi – 2000,00 m;
b) Konstrukcja drogi – KR 2;
c) Szerokość utwardzenia - 0,75 m
d) Pobocza z kruszywa drogowego – 0,5 m
e) Spadek poprzeczny jezdni - 2%
f) Pochylenie niwelety dostosowane do aktualnej niwelety z niezbędnymi korektami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 440000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Długość odcinka – 0,3 km – gm. GrabicaRoboty drogowe związane z planowaną modernizacją obejmują:
a) Roboty pomiarowe na długości – 300,00 mb.
b) Wykonanie poszerzenia
c) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno – bitumicznej
d) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej
e) Utwardzenie poboczy
Parametry techniczne modernizowanej drogi
a) Długość remontowanego odcinka drogi – 300,00 m;
b) Konstrukcja drogi – KR 2;
c) Szerokość jezdni - 5,0 m
d) Pobocza z kruszywa drogowego – 0,5 m
e) Spadek poprzeczny jezdni - 2%
f) Pochylenie niwelety dostosowane do aktualnej niwelety z niezbędnymi korektami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 136000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Długość odcinka – 0,7 km – gm. Łęki SzlacheckieRoboty drogowe związane z planowaną modernizacją obejmują:
a) Roboty pomiarowe na długości – 700,00 mb.
b) Frezowanie nawierzchni
c) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno – bitumicznej
d) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej
e) Utwardzenie poboczy
Parametry techniczne modernizowanej drogi
a) Długość remontowanego odcinka drogi – 700,00 m;
b) Konstrukcja drogi – KR 2;
c) Szerokość jezdni - 5,0 m
d) Pobocza z kruszywa drogowego lub frezowanego destruktu – 0,5 m
e) Spadek poprzeczny jezdni - 2%
f) Pochylenie niwelety dostosowane do aktualnej niwelety z niezbędnymi korektami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 216752,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Długość odcinka – 0,3 km – gm. Wola KrzysztoporskaRoboty drogowe związane z planowaną modernizacją obejmują:
a) Roboty pomiarowe na długości – 300,00 mb.
b) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno – bitumicznej
c) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno - bitumicznej
d) Utwardzenie poboczy
Parametry techniczne modernizowanej drogi
a) Długość remontowanego odcinka drogi – 300,00 m;
b) Konstrukcja drogi – KR 2;
c) Szerokość jezdni - 5,0 m
d) Pobocza z kruszywa drogowego lub frezowanego destruktu – 0,5 m
e) Spadek poprzeczny jezdni - 2%
f) Pochylenie niwelety dostosowane do aktualnej niwelety z niezbędnymi korektami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 146600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyń na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188522,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196923,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188522,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Drogowy DUKT Sp. z o. o. , Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026
7.3.3) Ulica: Przedborska
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.5) Kod pocztowy: 29-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188522,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 541200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 541200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych PEUK S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710008078
7.3.3) Ulica: Roosevelta
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Tryb.
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 541200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych PEUK S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710008078
7.3.3) Ulica: Roosevelta
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Tryb.
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-27Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266605,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337776,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266605,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano - Drogowy DUKT Sp. z o. o., Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026
7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266605,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-27Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180318,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180318,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180318,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych PEUK S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7710008078
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Tryb.
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY "DUKT" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180318,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-27INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BIEŻĄCYM UTRZYMANIU I KONSERWACJI SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH ORAZ ZNAKÓW AKTYWNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYB. OBJĘTYCH WYNAGRODZENIEM RYCZAŁTOWYM
- KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim".
- Dostawa środków do utrzymania porządku, higieny oraz środków ochrony indywidualnej do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Wykonanie usługi ochrony obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przy wykorzystaniu lotów dronów w formie lotów patrolowych i interwencyjnych i ochrony fizycznej
- Wykonywanie usługi ochrony obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Przebudowa drogi gminnej nr 101113C w miejscowości Steklinek.
- Roboty drogowe realizowane w 2025 r. polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole.
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 3943P Kiełczewo - Bonikowo o ścieżkę rowerową wraz z budową oświetlenia ulicznego
- Rozbudowa i remont drogi leśnej nr 220/1256 (DP nr 108) w leśnictwie Maciejowice
- Drogowe awarie punktowe w I kwartale roku 2025.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.