Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00191958/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Posadzenie 207 stuk drzew wraz z ich trzyletnią pielęgnacją na ternie miasta Torunia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.nosewicz@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.torun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Posadzenie 207 stuk drzew wraz z ich trzyletnią pielęgnacją na ternie miasta Torunia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbdb72ef-146d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000805/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Wykonanie nasadzeń drzew na terenie Torunia – etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191958/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 66/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 237962,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i posadzenie drzew w pięciu częściach wraz z ich trzyletnią pielęgnacją.2. Lokalizacje, gatunki, ilości i parametry nasadzeń dla poszczególnych części określa załącznik nr 1 do umowy.
3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia w zakresie sadzenia drzew dla każdej z części określone zostały w §2 ust.3 wzoru umowy.
4. Szczegółowe warunki pielęgnacji posadzonych drzew dla każdej części określone zostały w §2 ust. 1 pkt 2 wzoru umowy.
5. Szczegółowa lokalizacja nasadzeń wskazana zostanie na etapie wykonywania przedmiotu umowy przez przedstawiciela Zamawiającego.
Lokalizacja:
1. Pas drogowy ul. Słowackiego/ Tujakowskiego:
- lipa drobnolistna (obwód/wysokość 20-25 cm) – 1 szt.
2. Pas drogowy ul. Słowackiego 123/125:
- lipa drobnolistna (obwód/wysokość 18-20 cm) – 2 szt.
3. Pas drogowy ul. Chopina odc. Moniuszki – Al. 500-lecia Torunia:
- jarząb szwedzki (obwód/wysokość 14-16 cm) – 7 szt.
- głóg pośredni „Paul sscarlet” (obwód/wysokość 14-16 cm) – 1 szt.
4. Pas drogowy ul. Gagarina od Pl. Frelichowskiego:
- kasztanowiec czerwony (obwód/wysokość 18-20 cm) – 8 szt.
- jarząb szwedzki (obwód/wysokość 14-16 cm) – 8 szt.
5. Pas drogowy ul. Moniuszki:
- lipa drobnolistna (obwód/wysokość 14-16 cm) – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 31481,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i posadzenie drzew w pięciu częściach wraz z ich trzyletnią pielęgnacją.2. Lokalizacje, gatunki, ilości i parametry nasadzeń dla poszczególnych części określa załącznik nr 1 do umowy.
3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia w zakresie sadzenia drzew dla każdej z części określone zostały w §2 ust.3 wzoru umowy.
4. Szczegółowe warunki pielęgnacji posadzonych drzew dla każdej części określone zostały w §2 ust. 1 pkt 2 wzoru umowy.
5. Szczegółowa lokalizacja nasadzeń wskazana zostanie na etapie wykonywania przedmiotu umowy przez przedstawiciela Zamawiającego.
Lokalizacja:
1.Pas drogowy ul. Szosa Lubicka:
- Koln jawor (obwód/wysokość 12-14 cm) – 6 szt.
2. Park osiedlowy przy ul. Mossakowskiego (Maciej)”
- lipa drobnolistna (obwód/wysokość 6-8 cm) – 6 szt.
3. Pas drogowy ul. Dziewulskiego:
- jarząb szwedzki (obwód/wysokość 14-16 cm) – 3 szt.
- głóg pośredni „Paul sscarlet” (obwód/wysokość 14-16 cm) – 1 szt.
4. Pas drogowy ul. Rydygiera:
- klon zwyczajny obwód/wysokość 18-20 cm) – 6 szt.
5. Pas drogowy, ul. Konstytucji 3 Maja:
- lipa drobnolistna ”Rancho” (obwód/wysokość 18-20 cm) – 9 szt.
- jarząb pospolity (obwód/wysokość 14-16 cm) – 5 szt.
- dąb szypułkowy (obwód/wysokość 18-20 cm) – 2 szt.
6. skatepark ul. Rydygiera 12A:
- klon jawor (obwód/wysokość 12-14 cm) – 8 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 48148,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i posadzenie drzew w pięciu częściach wraz z ich trzyletnią pielęgnacją.2. Lokalizacje, gatunki, ilości i parametry nasadzeń dla poszczególnych części określa załącznik nr 1 do umowy.
3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia w zakresie sadzenia drzew dla każdej z części określone zostały w §2 ust.3 wzoru umowy.
4. Szczegółowe warunki pielęgnacji posadzonych drzew dla każdej części określone zostały w §2 ust. 1 pkt 2 wzoru umowy.
5. Szczegółowa lokalizacja nasadzeń wskazana zostanie na etapie wykonywania przedmiotu umowy przez przedstawiciela Zamawiającego.
Lokalizacja:
1. Pas drogowy łącznik między ul. Legionów a ul. Spółdzielczą:
- lipa drobnolistna ”Rancho” (obwód/wysokość 16-18 cm) – 5 szt.
2. Pas drogowy ul. Dąbrowskiego:
- buk pospolity ‘Purpureum” (obwód/wysokość 16-18 cm) – 2 szt.
3. Pas drogowy ul. Waryńskiego:
- klon kulisty (obwód/wysokość 14-16 cm) – 5 szt.
4: Teren zieleni ul. Gregorkiewicza/ Przy Kaszowniku:
- klon zwyczajny (obwód/wysokość 18-20 cm) – 5 szt.
5. Pas drogowy ul. Sobieskiego:
- buk kolumnowy (obwód/wysokość 16-18 cm) – 2 szt.
6. Pas drogowy ul. Hallera:
- klon zwyczajny (obwód/wysokość 18-20 cm) – 9 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 35185,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i posadzenie drzew w pięciu częściach wraz z ich trzyletnią pielęgnacją.2. Lokalizacje, gatunki, ilości i parametry nasadzeń dla poszczególnych części określa załącznik nr 1 do umowy.
3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia w zakresie sadzenia drzew dla każdej z części określone zostały w §2 ust.3 wzoru umowy.
4. Szczegółowe warunki pielęgnacji posadzonych drzew dla każdej części określone zostały w §2 ust. 1 pkt 2 wzoru umowy.
5. Szczegółowa lokalizacja nasadzeń wskazana zostanie na etapie wykonywania przedmiotu umowy przez przedstawiciela Zamawiającego.
Lokalizacja:
1. Teren zieleni przy ul. Przy Skarpie na wysokości budynku Sydowa 2D:
- lipa drobnolistna (obwód/wysokość 18-20 cm) – 5 szt.
2. Teren przy ul. Przy Skarpie – przy ławkach:
- jarząb szwedzki „Fastigiata” (obwód/wysokość 16-18 cm) – 4 szt.
3. Teren SP Nr 18 przy ul. Wyszyńskiego 1-5:
- kasztanowiec czerwony (obwód/wysokość 18-20 cm) – 5 szt.
4. Pas drogowy ul. Traugutta:
-dąb czerwony (obwód/wysokość 18-20 cm) – 16 szt.
5. Pas drogowy ul. Konstytucji 3 Maja na wysokości budynku 7-11:
- klon zwyczajny (obwód/wysokość 18-20 cm) – 13 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 56481,48 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i posadzenie drzew w pięciu częściach wraz z ich trzyletnią pielęgnacją.2. Lokalizacje, gatunki, ilości i parametry nasadzeń dla poszczególnych części określa załącznik nr 1 do umowy.
3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia w zakresie sadzenia drzew dla każdej z części określone zostały w §2 ust.3 wzoru umowy.
4. Szczegółowe warunki pielęgnacji posadzonych drzew dla każdej części określone zostały w §2 ust. 1 pkt 2 wzoru umowy.
5. Szczegółowa lokalizacja nasadzeń wskazana zostanie na etapie wykonywania przedmiotu umowy przez przedstawiciela Zamawiającego.
Lokalizacja:
1. Teren zieleni przy ul. Gagarina na wys. PM nr 17:
- klon zwyczajny (obwód/wysokość 18-20 cm) – 19 szt.
2. Pas drogowy ul. Matejki:
- klon zwyczajny (obwód/wysokość 18-20 cm) – 7 szt.
3. Teren placu zabaw przy ul. Hurynowicz:
- jarząb pospolity (obwód/wysokość 14-16 cm) – 1 szt.
4. Pas drogowy ul. Port Drzewny:
- lipa drobnolistna (obwód/wysokość 8-10 cm) – 30 szt.
5. Pas drogowy ul. Wojska Polskiego:
- lipa drobnolistna (obwód/wysokość 18-20 cm) – 5 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 66666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37466 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55962 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37466 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Dorota Dembek,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561365442
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 9 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Dorota Dembek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Dorota Dembek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37466 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67359,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58650 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Agrotechniczne-PLANTS S.C. FURMANIUK JADWIGA, FURMANIUK KATARZYNA, MALINOWSKI DARIUSZ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Agrotechniczne-PLANTS S.C. FURMANIUK JADWIGA, FURMANIUK KATARZYNA, MALINOWSKI DARIUSZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790180040
7.3.3) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej0Curie 41A
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37707,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48607,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40076 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Dorota Dembek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561365442
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 9 lok. 1,
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Dorota Dembek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Dorota Dembek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40076 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62900,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87832,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63856 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Dorota Dembek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561365442
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 9 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Dorota Dembek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Dorota Dembek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63856 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69108 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84836,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71988 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Agrotechniczne-PLANTS S.C. FURMANIUK JADWIGA, FURMANIUK KATARZYNA, MALINOWSKI DARIUSZ,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Agrotechniczne-PLANTS S.C. FURMANIUK JADWIGA, FURMANIUK KATARZYNA, MALINOWSKI DARIUSZ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790180040
7.3.3) Ulica: Toruń
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71988 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem HIS AMMS, LIS Infomedica oraz ERP Infomedica .
- Dostawa odczynników do 2 szt. analizatorów markerów kardiologicznych AQT90 FLEX (Zadanie Nr 1) i odczynników do 2 szt. analizatorów parametrów krytycznych ABL 837 FLEXQ (Zadanie Nr 2).
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zagospodarowanie terenu zieleni pomiędzy ulicą Wiatraczną a Krzywoustego
- Opracowanie projektu oraz wykonanie rewitalizacji przestrzeni publicznej Szpitala wraz z zagospodarowaniem terenu zieleni i małej architektury oraz utworzenie systemu wystawienniczego obejmującego
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.