Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216472/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00217167/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa kotew: część 2 - kotwy stalowe z podkładkami i nakrętkami”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa kotew: część 2 - kotwy stalowe z podkładkami i nakrętkami”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5383a38-cf23-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292415
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/EZM/5
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, na zasadach określonych w umowie, elementów kotew wklejanych stalowych tj. żerdzi wraz z podkładkami i nakrętkami, według normy PN-G 15091:1998 lub rozwiązań równoważnych.
2. Zamawiający określa następujące parametry równoważności dla normy PN-G 15091:1998, które będą oceniane w przypadku zaoferowania produktu równoważnego:
Kotwy stalowe wklejane stosowane jako elementy obudowy wyrobisk górniczych powinny spełniać następujące wymagania:
a) powinny umożliwiać mocowanie na całej swojej długości spoiwem żywicznym lub spoiwem na bazie cementów mineralnych,
b) żerdzie kotwiowe powinny być proste, odchyłka prostolinijności żerdzi stalowych nie powinna przekraczać 1 mm na 1m długości żerdzi,
c) powierzchnia zewnętrzna żerdzi na całej długości nie powinna mieć pęknięć, wżerów i widocznych wgnieceń,
d) żerdź kotwiowa powinna być wykonywana z pręta stalowego o wytrzymałości na rozciąganie nie mniejszej niż 350,00 MPa i zapewnić nośność kotwi co najmniej 100,0 kN,
e) podkładka wraz z nakrętką, które podtrzymują skały górotworu powinny przenieść siłę nie mniejsza niż 60,0 kN.
3. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do specyfikacji pn. „Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia/umowy”, natomiast zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34913800-8 - Kotwy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225938,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225938,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225938,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MINOVA ARNALL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5741000496
7.3.4) Miejscowość: Golce
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225938,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa środków czystości - część 1 - koncentraty czyszczące i myjące wraz z dozownikiem"
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
- "Przebudowa podłużni Baum na poz. IIw w Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa art. spożywczych w 2025 roku
- "Wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa zbiornika technologicznego na wody zasolone o poj. 1000 m3 przy szybie Kościuszko na terenie Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.