Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00266260/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JARACZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarocińska 1
1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-233
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 31 02
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 31 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jaraczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaraczewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9090391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3afa8d32-edbb-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021787/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.03.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych, obejmująca:
1. Remont drogi gminnej – ul. Okrężna w m. Gola
Zakres robót:
1) Lokalne frezowanie w celu dowiązania wysokościowego
2) Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni w miejscach występowania spękań oraz ubytków
3) Ułożenie nowej warstwy ścieralnej wraz z warstwą wyrównawczą i geostatyką wzmacniającą
4) Ścięcie istniejących poboczy wraz z ich umocnieniem kruszywem łamanym
5) Wymianę nawierzchni zjazdów
6) Regulację wysokościową zaworu wodociągowego wraz z wymianą skrzynki ulicznej
7) Roboty konserwacyjne istniejącego przepustu Ø400
8) Roboty wykończeniowe – plantowanie w granicach pasa drogowego.
2. Remont drogi gminnej nr 603022P – Jaraczewo-Chwałkowo Kościelne
Zakres robót obejmuje:
1) Uporządkowanie zieleni przydrożnej w zakresie wykarczowania krzaków i zarośli wchodzących w skrajnię drogową oraz pogarszających widoczność uczestników ruchu
2) Frezowanie nawierzchni bitumicznej w celu dowiązania wysokościowego i wykonania połączenia zakładkowego na początku i na końcu przedmiotowego odcinka drogi
3) Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni w miejscach występowania spękań oraz ubytków
4) Ułożenie nowej nakładki bitumicznej – warstwy ścieralnej
5) Ścięcie istniejących poboczy gruntowych wraz z wykorytowaniem, wyprofilowaniem i ułożeniem nowych poboczy umocnionych kruszywem łamanym
6) Remont nawierzchni zjazdów tłuczniowych oraz gruntowo-tłuczniowych
7) Wykonanie zjazdu indywidualnego wraz z dojściem do dz. ewid. nr 441/3 z betonowej kostki brukowej
8) Regulację wysokościową istniejących zjazdów indywidualnych z betonowej kostki brukowej wraz z ułożeniem nowych krawężników najazdowych
9) Regulację wysokościową urządzeń infrastruktury technicznej
10) Roboty wykończeniowe – plantowanie w granicach pasa drogowego
11) Odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego na przedmiotowym odcinku drogi
3. Budowa drogi do Stacji Uzdatniania Wody w Górze
Zakres robót obejmuje:
1) Wytyczenie obiektu
2) Usunięcie pozostałych korzeni drzew, które kolidują z inwestycją
3) Roboty rozbiórkowe części istniejącego ogrodzenia, które koliduje z inwestycją
4) Roboty ziemne
5) Budowa kanalizacji deszczowej
6) Konserwacja koryta rowu będącego odbiornikiem wód opadowych i roztopowych
7) Wykonanie nowej konstrukcji jezdni oraz poboczy
8) Budowa oświetlenia drogowego
9) Montaż na słupach oświetleniowych kamer kompatybilnych z istniejącym system i włączenie ich do systemu
10) Roboty wykończeniowe i porządkowe
11) Uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów zezwalających na użytkowanie drogi do SUW w Górze, uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
W ramach inwestycji zostanie wykonana jezdnia o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, pobocza gruntowe oraz zjazdu zwykły w pasie drogowym drogi powiatowej nr 4183P. Projekt przewiduje zastosowanie wzdłuż jezdni krawężników betonowych najazdowych oraz wykonanie odcinka ścieku przykrawężnikowego. Liniowe elementy brukarskie planuje się wykonać na ławach betonowych z oporem.
Przyjmuje się następujące podstawowe parametry techniczne projektowanej drogi:
• klasa i kategoria drogi: droga wewnętrzna
• długość projektowanej drogi: ok. 91.66m
• szerokość projektowanej drogi: 4.0-6.0m
• liczba jezdni: 1
• szerokość proj. poboczy: 0.50 m
• promienie w planie: wg planu sytuacyjnego
• pochylenia poprzeczne proj. jezdni: jednostronne 2%
• pochylenia podłużne: wg przekroju podłużnego
Zamawiający informuje, że jest w trakcie uzyskania pozwolenia na budowę dla zadania pn.: „Budowa drogi do Stacji Uzdatniania Wody w Górze”. Dokument ten zostanie udostępniony Wykonawcy niezwłocznie po jego otrzymaniu.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacjach projektowych, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 256 i art. 257 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).Zgodnie z treścią art. 256 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zgodnie natomiast z treścią art. 257 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Ogłoszeniem z dnia 29 marca 2024 roku Zamawiający, tj. Gmina Jaraczewo, wszczął postępowanie prowadzone w trybie podstawowym (art. 275 pkt 2 PZP) dla zadania pn.: „Poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych”. Ogłoszenie o prowadzonym postępowaniu wraz ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i załącznikami zostało zamieszczone w dniu 29 marca 2024 roku na stronie internetowej Zamawiającego – Platforma zakupowa Gminy Jaraczewo.
Termin wyznaczony do składania ofert upływa w dniu 16 kwietnia 2024 roku o godzinie 9:00.
Zgodnie z Regulaminem Ósmej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych inwestycja o wskazanym w ogłoszeniu opisie przedmiotu zamówienia nie uzyska dofinansowania. Brak akceptacji ze strony instytucji dofinansowującej odnośnie korekty zakresu inwestycji do dnia dziesiejszego sprawia, że nie został spełniony obligatoryjny warunek przyznania dofinansowania. Wobec powyższego nieuzasadnione jest dalsze prowadzenie postępowania. Dodatkowo podkreślić należy, że w ogłoszeniu o zamówieniu przewidziano również możliwość unieważnienia postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.