eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻórawinaDostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żórawina - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Żórawinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020473740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska

1.5.2.) Miejscowość: Żórawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-020

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodociagizorawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagizorawina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5f7db76-ec0f-11ee-b4e0-4ac387c144e3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gminna spółka

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żórawina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 914-100-25-20

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Żórawina

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-020

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zorawina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zorawina.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5f7db76-ec0f-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZGK.271.23.2024.P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 584058,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników
2. Nomenklatura wg CPV
09134000-7 olej napędowy
60000000-8 usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

2. Dostawa
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje:

Lp. Nazwa materiału Ilość Jednostka miary
1. Olej napędowy 111 000,00 L
2. Dziewa 2 zbiorników magazynują-cych olej napędowy* 16
m-cy
Materiał wykazany w powyższej tabeli musi spełniać wymagania normy PN-EN 590+A1:2017-06 lub normy równoważnej.
*dodatkowo dzierżawa zbiornika magazynującego olej napędowy o pojemności 5000 litrów, wyposażony w dystrybutor, liczydło (przepływomierz) oraz posiadający komputer archiwizujący dane dotyczące napełniania oraz opróżniania zbiornika, wraz z elektronicznym dostępem do min. 20 pojazdów i dla 40 pracowników (na PIN, kartę lub chip).
3. Wskazane w tabeli ilości stanowią jednocześnie szacunkowy i maksymalny zakres zamówienia. Zamawiający gwarantuje w okresie trwania umowy 60 % ilości szacunkowego zakresu zamówienia oleju napędowego.
4. Wszystkie materiały powinny posiadać aktualne atesty lub certyfikaty zgodnie z obowiązującą normą.
5. Zamówienie obejmuje dostawę oleju napędowego - w zależności od temperatury otocze-nia (okresu) odpowiednio: letniego, przejściowego i zimowego; spełniającego wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680 z póź. zm.) oraz normy PN-EN 590+A1:2017-06 lub równoważną
6. Paliwo dostarczane będzie do zbiornika magazynującego, udostępnionego przez Wyko-nawcę Zamawiającemu, zlokalizowanego przy Al. Niepodległości 80, 55-020 Żóra-wina. Dostawy będą odbywać się autocysternami, posiadającymi aktualne pozwolenia na przewóz paliw ciekłych, zgodnie z obowiązującymi w dniu dostawy przepisami. Au-tocysterna musi posiadać legalizowane urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzuca-nego do zbiornika paliwa.
7. Odbiór paliwa będzie odbywał się pod nadzorem komisji, w skład której wejdą przed-stawiciel Zamawiającego oraz przedstawiciel Wykonawcy (np. kierowca autocysterny). Pomiar paliwa będzie dokonywany podstawie pomiaru z legalizowanego licznika za-montowanego na cysternie w temperaturze referencyjnej tj. 15°C.
8. Komisja sporządzi stosowny protokół oraz określi ilość przyjętego paliwa do zafaktu-rowania, co Wykonawca potwierdzi dodatkowo dokumentem WZ.
9. Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w dni robocze, w godz. od 07:00 do 14:00, w terminie do 36 godzin od momentu złożenia przez Zamawiają-cego zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania poszczególnych za-mówień droga e-mail, telefonicznie lub faksem. Zamawiający będzie składał zamówie-nia na dostawę paliwa w dni robocze, w godz. od 07:00 do 15:00.
10. W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696009,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710583,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696009,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAZ PETROL SP.Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8961517642

7.3.3) Ulica: UL. 1 MAJA 90

7.3.4) Miejscowość: KĄTY WROCŁAWSKIE

7.3.5) Kod pocztowy: 55-080

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696009,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.