Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00190070/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Chraplewie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 211
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-485
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wielkopolska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielkopolska.ohp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wielkopolska_ohp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytucja rynku pracy realizująca zadania na rzecz młodzieży
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Chraplewie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d41772b9-e2ce-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190070
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WWK.ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Inne produkty spożywczePrzedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Chraplewie” w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w Załączniku nr 1a do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis realizacji dostaw wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 106064,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Mięso i wędlinyPrzedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Chraplewie” w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w Załączniku nr 1a do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis realizacji dostaw wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 106064,57 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Mleko i produkty mleczarskiePrzedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Chraplewie” w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w Załączniku nr 1a do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis realizacji dostaw wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 106064,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – PieczywoPrzedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Chraplewie” w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w Załączniku nr 1a do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis realizacji dostaw wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 106064,57 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Przetwory z warzyw i owocówPrzedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Chraplewie” w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w Załączniku nr 1a do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis realizacji dostaw wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 106064,57 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – Ryby i przetwory rybnePrzedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Chraplewie” w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w Załączniku nr 1a do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis realizacji dostaw wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 106064,57 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 – Warzywa i owocePrzedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Chraplewie” w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w Załączniku nr 1a do SWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis realizacji dostaw wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 106064,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21822,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21822,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21822,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkowiak spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872138701
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 3
7.3.4) Miejscowość: Grzebienisko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-553
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21822,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 255 pkt 1 p.z.p. Zamawiający unieważnia
postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert
żaden wykonawca nie złożył oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12504,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12504,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12504,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkowiak spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872138701
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 3
7.3.4) Miejscowość: Grzebienisko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-553
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12504,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 255 pkt 1 p.z.p. Zamawiający unieważnia
postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert
żaden wykonawca nie złożył oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6930,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6930,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6930,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkowiak spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872138701
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 3
7.3.4) Miejscowość: Grzebienisko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-553
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6930,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11759,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13286,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11759,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkowiak spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872138701
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 3
7.3.4) Miejscowość: Grzebienisko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-553
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11759,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19134,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19134,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19134,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkowiak spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872138701
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 3
7.3.4) Miejscowość: Grzebienisko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-553
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19134,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.