eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Krzysztoporska"Udzielenie kredytów długoterminowych Gminie Wola Krzysztoporska"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie kredytów długoterminowych Gminie Wola Krzysztoporska”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Wola Krzysztoporska

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-371

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446163961

1.5.8.) Numer faksu: 446163960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wola-krzysztoporska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wola-krzysztoporska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.wola-krzysztoporska.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Udzielenie kredytów długoterminowych Gminie Wola Krzysztoporska”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b63a657c-30ca-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002025/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Udzielenie kredytów długoterminowych Gminie Wola Krzysztoporska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238165/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFP.271.1.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1:
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 800 000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.
Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – wytyczne Zamawiającego.
Sytuację finansową Gminy obrazują dokumenty finansowe gminy, przy czym:
1. Do specyfikacji warunków zamówienia załączono:
1) Wykonanie budżetu za I półrocze 2021 roku – załącznik nr 4 do SWZ
2) Aktualna WPF na dzień 28.09.2021 r. – załącznik nr 5 do SWZ
3) Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu (dla obu kredytów) – załącznik nr 6 do SWZ
4) Uchwała Nr XXXV/292/21 z dnia 28.09.2021 r. w sprawie zaciągnięcia kredytów długoterminowych – załącznik nr 7 do SWZ
5) Zaświadczenia z ZUS i US o niezaleganiu – załącznik nr 8 do SWZ
6) Wykaz posiadanych kredytów/pożyczek – załącznik nr 9 do SWZ
2. Do pobrania ze stron internetowych:
1) wykonanie budżetu Gminy za 2020 rok - Dziennik Urzędowy Województwa Łódzkiego z 2021 roku poz. 4424,
2) opinie RIO za 2020 i 2021 rok dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Urzędu www.bip.wola-krzysztoporska.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.5.5.) Wartość części: 175000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2:
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 000 000 zł z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne „Budowa gminnych budynków mieszkalnych w miejscowości Wola Krzysztoporska”.
Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – wytyczne Zamawiającego.
Sytuację finansową Gminy obrazują dokumenty finansowe gminy, przy czym:
1.Do specyfikacji warunków zamówienia załączono:
1) Wykonanie budżetu za I półrocze 2021 roku – załącznik nr 4 do SWZ
2) Aktualna WPF na dzień 28.09.2021 r. – załącznik nr 5 do SWZ
3) Opinia RIO o możliwości spłaty kredytu (dla obu kredytów) – załącznik nr 6 do SWZ
4) Uchwała Nr XXXV/292/21 z dnia 28.09.2021 r. w sprawie zaciągnięcia kredytów długoterminowych – załącznik nr 7 do SWZ
5) Zaświadczenia z ZUS i US o niezaleganiu – załącznik nr 8 do SWZ
6) Wykaz posiadanych kredytów/pożyczek – załącznik nr 9 do SWZ
2. Do pobrania ze stron internetowych:
1) wykonanie budżetu Gminy za 2020 rok - Dziennik Urzędowy Województwa Łódzkiego z 2021 roku poz. 4424,
2) opinie RIO za 2020 i 2021 rok dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Urzędu www.bip.wola-krzysztoporska.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.5.5.) Wartość części: 72500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101212,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129326,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101212,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego Region Łódzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250012372

7.3.3) Ulica: Łąkowa 29

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-554

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101212,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42009,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51761,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42009,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Iłży

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961102403

7.3.3) Ulica: Rynek 1

7.3.4) Miejscowość: Iłża

7.3.5) Kod pocztowy: 27-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42009,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.