Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251877/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi geodezyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 22 738 25 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi geodezyjne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d64930df-e68a-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015935/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi geodezyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251877
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 245000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134065,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 :Zadanie 1. Regulacja stanu prawnego ul. Wigusin w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 2. Regulacja stanu prawnego ul. A. Struga w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 3. Regulacja stanu prawnego ul. S. Batorego w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 4. Regulacja stanu prawnego ul. Jagiellońskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 5. Regulacja stanu prawnego ul. Kolejowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 6. Regulacja stanu prawnego ul. Kieleckiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 7. Regulacja stanu prawnego ul. Jaśminowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 8. Regulacja stanu prawnego ul. Piastowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 9. Regulacja stanu prawnego ul. Helenowskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 10. Regulacja stanu prawnego ul. Piotrkowskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 11. Regulacja stanu prawnego ul. Ogrodowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 12. Regulacja stanu prawnego ul. Polnej w obrębie Otrębusy gm. Brwinów (dot. dz. ew. nr 853/2), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 13. Regulacja stanu prawnego ul. Poziomki w obrębie Otrębusy gm. Brwinów (dot. części dz. nr ew. 477/108 i nr ew. 477/109), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 14. Regulacja stanu prawnego ul. Józefowskiej w obrębie Krosna-Wieś gm. Brwinów (dot. części dz. nr ew. 64 i nr ew. 66), w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 15. Regulacja stanu prawnego ul. Parzniewskiej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 16. Regulacja stanu prawnego ul. Krańcowej w Brwinowie, w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U.
z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 17. Regulacja stanu prawnego ul. Kępińskiej w Brwinowie, (działki ew. nr 243 obr. 20
w Brwinowie) w oparciu o art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.).
Zadanie 18. Sporządzenie opracowania dotyczącego zajęcia pod drogę publiczną części w trybie art. 73 działki nr ew. 345/31 w Otrębusach w celu zmiany decyzji Wojewody Mazowieckiego stwierdzającej nabycie działki nr 345/21 w Otrębusach.
Zadanie 19. Sporządzenie opracowania dotyczącego zajęcia pod drogę publiczną w trybie art. 73 części działki nr ew. 56/36 i 56/36 obr. 19 w Brwinowie w celu rozliczenia gruntu zajętego pod ul. Lilpopa w Brwinowie objętego decyzją Starosty Pruszkowskiego nr 14/2022 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Wykonanie części 1 zamówienia polega na sporządzeniu dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do regulacji stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi publiczne, w celu realizacji przepisu art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, w tym:
- ustaleniu stanu zagospodarowania wymienionych działek na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności pisemnej informacji (protokołu),
- wkreśleniu na załączniku mapowym granicy zasięgu pasa drogowego według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r.
1) sporządzając ww. dokumentację Wykonawca dołoży wszelkich starań w celu szerokiego zebrania informacji o stanie nieruchomości i zasięgu pasa drogowego w dacie 31 grudnia 1998r. od właścicieli nieruchomości przylegających do wymienionych dróg. Dla ustalenia linii zasięgu pasa drogowego w obszarze poszczególnych ulic, Wykonawca przeanalizuje wszystkie dostępne materiały zgromadzone w zasobie PODGiK w Pruszkowie, w szczególności operaty jednostkowe, zasób bazowy do mapy zasadniczej oraz ortofotomapy; zarówno aktualne, jak i archiwalne, celem odszukania informacji o sposobie zagospodarowania i zainwestowania działek zajętych pod drogę w dacie 31 grudnia 1998 r.,
2) Wykonawca dokona badania ksiąg wieczystych, hipotecznych, zbioru dokumentów lub innych dokumentów istniejących dla działek z przedstawieniem właściciela zarówno na dzień 31.12.1998 r., jak i na dzień sporządzenia zamawianej dokumentacji, ze wskazaniem dokumentów będących podstawą wpisu właściciela w dziale II KW, jeśli działki lub ich części uregulowane są w księgach wieczystych,
3) z pisemnej informacji nt. stanu zagospodarowania działki (protokołu) powinno jednoznacznie wynikać:
- jakiej działki informacja dotyczy; jeśli informacja dotyczy działki wydzielanej, należy wskazać nowy numer oraz nową powierzchnię, wraz ze wskazaniem z jakiej działki została wydzielona, a jeśli informacja dotyczy działki w całości, należy wskazać numer ewidencyjny działki oraz jej powierzchnię,
- położenie działek, tj. obręb, nazwa miejscowości, nazwa ulicy przy której są położone, a także numer drogi publicznej aktualny w dniu 31.12.1998 r.,
- szczegółowy opis czy dane działki znajdowały się w pasie drogi publicznej w całości czy w części,
- jakie elementy pasa drogowego znajdowały się w obszarze działek w dniu 31.12.1998r.,
- jakie elementy pasa drogowego znajdują się w obszarze działek obecnie,
- na podstawie jakich dokumentów Wykonawca ustalił stan zajętości działek pod pas drogowy na dzień 31.12.1998 r. i wskazał elementy pasa drogowego znajdujące się w obszarze działek,
4) do sporządzonej informacji nt. stanu zagospodarowania działek, Wykonawca załączy aktualną na dzień sporządzenia dokumentacji mapę zasadniczą z wykazanymi granicami ewidencyjnymi działek zajętych pod drogę publiczną, z naniesioną granicą pasa drogowego według stanu na dzień 31.12.1998 r., ze wskazaniem numeru drogi gminnej.
Na mapie zasadniczej stanowiącej załącznik do informacji o stanie zagospodarowania działek, należy umieścić legendę opisującą jednoznacznie zastosowane oznaczenia, w szczególności linię rozgraniczającą zasięg pasa drogowego wg stanu na dzień 31.12.1998 r. oraz granice przedmiotowych działek i działek sąsiednich oraz adnotację, że przebieg linii rozgraniczającej pas drogowy na sporządzonej mapie został ustalony wg stanu na dzień 31.12.1998 r.
Jeśli zastosowana skala mapy nie pozwala na jednoznaczną identyfikację jej elementów, należy zastosować wyniesienie w zakresie danej działki w innej czytelnej skali, podając jednocześnie zastosowaną jej wielkość,
5) W toku przeprowadzania prac dotyczących zadania Wykonawca zobowiązany jest:
- dokonać weryfikacji danych w terenie w zakresie niezbędnym do sporządzenia dokumentacji,
- przekazać odpowiednia dokumentację do PODGiK w Pruszkowie celem przeprowadzenia stosownej kontroli i przyjęcia do zasobu,
6) Sporządzając dokumentację dla zadań 12, 13, 14, Wykonawca zapozna się z dokumentacją sporządzoną dla wymienianych działek zgromadzoną w tutejszym Referacie Gospodarki Nieruchomościami.
W ramach zadania 1 -19 należy wykonać:
- odbitki mapy z wydzieleniem z przedmiotowych działek, gruntu zajętego pod drogę publiczną wraz z wykazem zmian gruntowych, jeśli jej wykonanie było konieczne, w ilości 5 szt. – wszystkie opatrzone pieczęcią przyjęcia do zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- badania hipoteczne w ilości 2 egz., przy czym w przypadku gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998 r.,
- pisemną informację (protokół) nt. ustalenia zajętości gruntu pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r. oraz obecnie wraz z załącznikiem – 2 egz.,
- wykaz synchronizacyjny, w przypadku innych oznaczeń w ewidencji gruntów niż w dokumencie stanowiącym tytuł własności gruntu.
Wszystkie sporządzone i przekazane Zleceniodawcy materiały muszą posiadać cechy dokumentu, w szczególności pieczęć nagłówkową Wykonawcy oraz podpis i imienną pieczątkę geodety uprawnionego sporządzającego dokumentację.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 82439,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2Zadanie 1. Wykonanie wykazu zmian gruntowych w celu zmiany użytków gruntowych wykazanych w operacie ewidencji gruntów i budynków dla 20 działek.
W ramach zadania należy wykonać wykaz zmian gruntowych. Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb.
Termin wykonania opracowania w ciągu 1 miesiąca od dnia odebrania zlecenia.
Zadanie 2. Wykonanie 5 wykazów zmian gruntowych w celu połączenia działek ewidencyjnych w jedną działkę ewidencyjną.
W ramach zadania należy wykonać wykaz zmian gruntowych. Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb.
Termin wykonania opracowania w ciągu 1 miesiąca od dnia odebrania zlecenia.
Zadanie 3. Wyznaczenie punktów granicznych działek położonych na terenie gminy Brwinów.
W okresie obowiązywania umowy przewiduje się wyznaczenie ok. 40 punktów.
W ramach zadania należy wykonać okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym. Opracowania będą wykonywane na podstawie zleceń wystawianych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami, w miarę zaistniałych potrzeb.
Termin wykonania opracowania w ciągu 2 miesięcy od dnia odebrania zlecenia.
Zadanie 4. Wyznaczenie punktów granicznych działki 483/5 położonej w miejscowości Otrębusy
W ramach zadania należy wykonać okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym.
Zadanie 5. Ustalenie granic prawnych działki nr ew. 99/1 położonej w miejscowości Falęcin.
W ramach zadania należy wykonać:
- protokół ustalenia granic działki,
- oznaczenie punktów granicznych prętem metalowym,
- dokumentację niezbędną do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, jeżeli Wykonawca prac geodezyjnych stwierdzi zmiany w tym zakresie podczas ich wykonywania.
Zadanie 6. Wyznaczenie punktów załamania linii rozgraniczających ulicy oznaczoną w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 77 KD zgodnie z zapisami zawartymi w tekście miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w granicach działek o nr ew. 685, 148/2 i 148/3 obr. Owczarnia i działek nr ew. 30/15, 30/11, 30/14, 30/13 obr. Żółwin
W ramach zadania należy wykonać ustalenie granic działki na podstawie dokumentów prawnych oraz okazanie granic działki wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 33333,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3Zadanie 1. Podział z urzędu nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 222/5 i 222/6 obr. 6 w Brwinowie i wydzielenie terenu przeznaczonego pod drogę, zgodnie
z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 2. Podział nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 222/7 obr. 6 w Brwinowie i wydzielenie terenu przeznaczonego pod drogę, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 3. Podział nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr 191/1 obr. 17 i 2/22 obr. 19 w Brwinowie.
Zadanie 4. Podział z urzędu nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka
nr 146 położonej w miejscowości Kanie gm. Brwinów i wydzielenie terenu przeznaczonego pod drogę zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie 5. Podział z urzędu nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka
nr 127 położonej w miejscowości Kanie gm. Brwinów i wydzielenie terenu przeznaczonego pod drogę zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
W ramach zadania 1 - 2 należy wykonać:
- 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie dla każdego zadania,
- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym dla każdego zadania.
W ramach zadania 3 - 5 należy wykonać:
- 3 egz. mapy ze wstępnym projektem podziału
- 5 egz. mapy z projektowanym podziałem, opatrzonych pieczęcią poświadczającą przyjęcie do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego Starostwa Powiatowego w Pruszkowie dla każdego zadania,
- okazanie granic wydzielonych działek wraz z oznaczeniem punktów granicznych prętem metalowym dla każdego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 14227,64 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4Zadanie 1. Analiza stanu prawnego pod kątem wskazania wlaściciela działki nr 168/1 Otrębusy.
W ramach zadania należy wykonać:
- sprawozdanie z badań hipotecznych – 2 egzemplarze
- szkic działek z zaznaczonym zasięgiem wchodzących w ich skład hipotek lub zawierającego oświadczenie, że w wyniku przeprowadzonych badań hipotecznych nie stwierdzono istnienia księgi wieczystej, hipotecznej, zbioru dokumentów ani innego przewidzianego prawem dokumentu, z którego wynikałby tytuł własności do przedmiotowych działek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71354000-4 - Usługi sporządzania map
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 1 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może tej kwoty podwyższyć.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59325,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Baranowski GEOMAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142068143
7.3.3) Ulica: ul. Nadbrzeżna nr 34C lok. 113
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-18 do 2024-12-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16225,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Baranowski GEOMAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142068143
7.3.3) Ulica: ul. Nadbrzeżna nr 34C lok. 113
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-18 do 2024-11-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Baranowski GEOMAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 14068143
7.3.3) Ulica: ul. Nadbrzeżna nr 34C lok. 113
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-18 do 2024-09-18INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w placówkach Gminnego Ośrodka Kultury w Brwinowie
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Część 1. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów. Część 2. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów wraz z usługami opiekuńczymi.
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż ul. Lipowej w miejscowości Chrzanów oraz chodnika na odcinku od przejazdu kolejowego w kierunku ul. Malinowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK48 na odcinku Studzianna - Poświętne w woj. łódzkim".
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.