eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoBudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej w Goślinowie w formule zaprojektuj i wybuduj. Projekt dofinansowano z budżetu państwa w ramach Programu Olimpia.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej w Goślinowie w formule zaprojektuj i wybuduj. Projekt dofinansowano z budżetu państwa w ramach Programu Olimpia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNIEZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 4245750

1.5.8.) Numer faksu: 614245751

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.gniezno.idsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/893978

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej w Goślinowie w formule zaprojektuj i wybuduj. Projekt dofinansowano z budżetu państwa w ramach Programu Olimpia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08ba0c9a-d573-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002595/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Przyszkolna hala sportowa przy Szkole Podstawowej w Goślinowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222129

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GR.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem i budynkiem zaplecza w ramach zadania pod nazwą „Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy szkole podstawowej w Goślinowie” w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje dwa etapy:
I etap – wykonanie dokumentacji projektowej oraz projektu montażowego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
II etap – realizację robót budowlanych i montażowych związanych z zagospodarowaniem terenu, budową wielofunkcyjnego boiska wraz z zadaszeniem i zapleczem szatniowym oraz wyposażeniem wraz z uzyskaniem decyzji o użytkowaniu (jeżeli zaistnieje taki obowiązek).
Zaproponowane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym rozwiązania Wykonawca winien traktować jak wstępne podejście ideowe, na bazie którego sporządzi koncepcję docelową rozwiązań i uzyska ich akceptację Zamawiającego.
Zamawiający wymaga aby wszelkie urządzenia techniczne zamontowane w obiekcie i sąsiedztwie takie jak: kocioł grzewczy (gazowy), kompletna instalacja fotowoltaiczna, wentylatory, elementy oświetlenia, wyposażenie strzelnicy i scena posiadały co najmniej 60 miesięcy okres gwarancji.
Zadanie realizowane w ramach rządowego programu wieloletniego pod nazwą „Program Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich”.

Ponadto, w ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do:
- wykonania przeglądów okresowych budynków w rozumieniu art. 62 Prawo budowlane
(Dz.U. z 2023 r. poz. 682);
- zapewnienia instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z zakupem wymaganych urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic oraz zapewnienie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych zgodnie z § 6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2023 r. poz. 822);
- przeprowadzenie niezbędnych przeglądów wymaganych przez producenta zadaszenia (konstrukcja i poszycie) oraz nawierzchni boiska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3997697,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5343120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3997697,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanko Construction Łukasz Staszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182029852

7.3.3) Ulica: Ul. Chodakowska 24/17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-826

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Ułożenie nawierzchni PU - GUZbud Adam Guzowicz


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3997697,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.