Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268448/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
- 2022/BZP 00514695/01 - Wynik z dnia 2022-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe w budynku Straży Miejskiej Miasta Poznania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Straż Miejska Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głogowska 26
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-734
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@smmp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/smmp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe w budynku Straży Miejskiej Miasta Poznania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-962c9fb6-0778-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047103/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Prace remontowo-budowlane w lokalizacji Głogowska 26 Poznań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268448/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SMMP.V/3300-2/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie remontu w 9 sanitariatach wraz z wymianą pionów kanalizacyjnych w budynku przy ul. Głogowska 26 w Poznaniu.Szczegółowy opis prac remontowych i wymagania stawiane wobec Wykonawcy określone są w Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedstawione na planach i rzutach pomieszczeń, stanowiących odpowiednio załączniki nr 1, 2 i 3 do umowy.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace oraz na dostarczony materiał na okres minimum 24 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 511596,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie remontu w pomieszczeniach piwnicznych w budynkuprzy ul. Głogowska 26 w Poznaniu.
Szczegółowy opis prac remontowych i wymagania stawiane wobec Wykonawcy określone są w Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedstawione na planach i rzutach pomieszczeń, stanowiących odpowiednio załączniki nr 1, 2 i 3 do umowy.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace oraz na dostarczony materiał na okres minimum 24 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 132493,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie wskazał w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SWZ w części II przedmiotowego postępowania, miejsca do określenia przez Wykonawców terminu wykonania zamówienia, zgodnie z kryterium oceny ofert wskazanym w pkt XI.3 SWZ. Tym samym część II postępowania obarczona jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AD/ZP/112/2024 Zakup, dostawa, instalacja/montaż fabrycznie nowej aparatury oraz przeprowadzenie szkolenia w ramach 2 pakietów.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Zestaw aspiracyjny, łącznik bezigłowy, klatka międzytrzonowa
- "Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników biochemicznych i akcesoriów do badań dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu."
- "Wdrożenie systemu laboratoryjnego LIS Infomedica oraz modułu Bank Krwi produkcji Asseco Poland S.A wraz ze szkoleniem i asystą stanowiskową"
- Dozorowanie fizyczne obiektu obejmującego 3 budynki i ochrona powierzonego mienia w Zespole Pałacowo Parkowym w Gułtowach i przebywających w nim osób
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego Województwa Wielkopolskiego na Targach Grüne Woche, odbywających się w dniach 17-26.01.2025 r. w Berlinie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadaszenia oraz podłoża dla agregatu prądotwórczego oraz podłączenie go do istniejącej instalacji elektrycznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- "Budowa boiska piłkarskiego na osiedlu Zakrzów w Tarnobrzegu - I etap".
- "Budowa żłobka miejskiego w Nowogardzie" wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na pomieszczenia archiwum oraz dostawa regałów jezdnych
- Remont pomieszczeń w przyziemiu budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.