eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ajkiDostawa ³odzi klasy Optimist, Cadet oraz zestawu asekuracyjnego



Og³oszenie z dnia 2021-11-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ³odzi klasy Optimist, Cadet oraz zestawu asekuracyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miko³ajki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671521

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ajki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-730

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikolajki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.mikolajki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ³odzi klasy Optimist, Cadet oraz zestawu asekuracyjnego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-88fd6c31-51db-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00292623

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004783/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa ³odzi klasy Optimist, Cadet oraz zestawu asekuracyjnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt wspó³finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmiñsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. O¶ priorytetowa 6 – Kultura i dziedzictwo, Dzia³anie 6.2 – Dziedzictwo naturalne, Poddzia³anie 6.2.3 – Efektywne wykorzystanie zasobów

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umg_mikolajki

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umg_mikolajki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê
przy u¿yciu platformazakupowa.pl, chyba ¿e w og³oszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków
zamówienia (SWZ) lub zaproszeniu do sk³adania ofert stwierdzono inaczej.2. Szczegó³oweinstrukcje
dotycz±ce komunikacji znajduj± siê pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje3.Wymagania techniczne i organizacyjne zosta³y szczegó³owo opisane w Regulaminie
platformazakupowa.pl stanowi±cym uzupe³nienie do instrukcji sk³adania ofert dostêpnej pod
adresemhttps://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje4. Limit objêto¶ci plików lub spakowanych
folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku wynosi do 10 plików lub spakowanychfolderów przy
maksymalnej wielko¶ci 150 MB ka¿da.5. W przypadku wiêkszych plików zalecamys korzystaæ z
instrukcji pakowania plików dziel±c je na mniejsze paczki po np. 150 MB ka¿da.6. Za datê przekazania
oferty lub wniosków przyjmuje siê datê ich przekazania w systemie poprzez klikniêcie przycisku Z³ó¿
ofertê w drugim kroku i wy¶wietleniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona.7. Je¿eli w Og³oszeniu o
zamówieniu, SWZ, lub zaproszeniu do sk³adania ofert nie zapisano inaczej to komunikacja w
postêpowaniu w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków (innychni¿ wnioski o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu), zawiadomieñ, zapytañ oraz przekazywanie informacji
odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”. 8. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñoraz informacji
przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana
do zamawiaj±cego.9.Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej
za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ceodpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w
sekcji wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.10.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma
obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl
przes³anych przez zamawiaj±cego,gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie
mo¿e trafiæ do folderu SPAM.11.Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w
sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy
zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np.z³o¿enie oferty w
zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego
za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³
spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.152 Oferta sk³adana
elektronicznie musi zostaæ podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty na platformie,kwalifikowany podpis
elektroniczny Wykonawca mo¿e z³o¿yæ bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do
systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla ca³ego pakietu
dokumentów w kroku 2 Formularza sk³adania oferty (po klikniêciu w przycisk Przejd¼ do podsumowania).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Dane osobowe w Gminie Miko³ajki przetwarzanes±
zgodnie z Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.w
sprawie ochrony osób fizycznych, dalej jako „RODO”,2. Administratorem danychosobowych
przetwarzanych jest Burmistrz Miko³ajek, 11- 730 Miko³ajki, ul. Kolejowa 7,3. Inspektoremochrony
danych osobowych w Urzêdzie Miasta i Gminy w Miko³ajkach, 11- 730 Miko³ajki, ul. Kolejowa7, jest
Pani Iwona Malczyk, e-mail: malczyk@togatus.pl.4. Dane osobowe przetwarzane bêd± napodstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówieniapublicznego,zawarcia i realizacji zlecenia o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych
roszczeñ ztytu³u jego realizacji, prowadzonym zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019
r. Prawozamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.). 5. Odbiorcami
danychosobowych bêd± osoby lub podmioty, uprawnione do ich pozyskania zgodnie z przepisami
prawa orazpodmiotom,którym przekazanie danych bêdzie konieczne w celu wykonania umowy.6. dane
osobowebêd± przechowywane przez okres wskazany w przepisach szczególnych w tym przez okres
wymaganydo dochodzenia roszczeñ oraz okres wymagany przez organy kontrolne.7. Obowi±zek
podaniadanych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych wykonawcy jest wymogiem ustawowym
okre¶lonymw przepisach prawa i jest niezbêdne w celu realizacji obowi±zków wynikaj±cych z zawartej
umowy.8.W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w
sposóbzautomatyzowany,stosownie do art. 22 RODO.9. Wykonawca posiada:a. na podstawie art. 15
RODOprawo dostêpu dodanych osobowych ,b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
danychosobowych,c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Wykonawcy:a. w zwi±zku z art. 17 ust.
3lit.b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,b. prawo do przenoszenia
danych osobowych,o których mowa w art. 20 RODO,c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych,gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SIZP.271.07.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 kompletów nowych ³odzi ¿aglowych (szkoleniowo-regatowych):
– jachtów odpowiadaj±cych pod wzglêdem minimalnych parametrów technicznych i wyposa¿enia klasie Optimist,
- posiadaj±ce pe³ne wyposa¿enie, gotowy do ¿eglugi i startu w regatach,
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w rozdziale V Specyfikacji warunków zamówienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34522100-3 - £odzie ¿aglowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34911100-7 - Wózki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 kompletów nowych ³odzi ¿aglowych (szkoleniowo-regatowych):
– jachtów odpowiadaj±cych pod wzglêdem minimalnych parametrów technicznych i wyposa¿enia klasie Cadet
- posiadaj±ce pe³ne wyposa¿enie, gotowy do ¿eglugi i startu w regatach,
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale V specyfikacji warunków zamówienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34522100-3 - £odzie ¿aglowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34911100-7 - Wózki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu asekuracyjnego: pontonu typu RIB o d³ugo¶ci ca³kowitej minimum 5,15 mb z silnikiem zaburtowym o minimalnej mocy 60 KM wraz z przyczep± dwuosiow± przystosowan± do przewozu zaoferowanego pontonu – 1 komplet.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale V specyfikacji warunków zamówienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34521100-6 - £odzie obserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34223310-2 - Przyczepy ogólnego zastosowania

42111100-1 - Silniki zewnêtrzne do napêdzania ³odzi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym jest mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z³o¿onym wraz z ofert± w zakresie podstaw wykluczenia okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt. 3, 4, 5 i 6 ,
2.o¶wiadczenie w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi, ¿e przygotowanie oferty nast±pi³o niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± sk³adaæ ofertê wspólnie, w takim przypadku zobowi±zani s± z³o¿yæ: Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
O¶wiadczenie w przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z którego powinno wynikaæ, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) w zakresie terminu wykonania umowy:
a) w razie wstrzymania realizacji umowy wynikaj±cej z si³y wy¿szej; wydania decyzji administracyjnych lub wyroków s±dowych lub innych w³adczych rozstrzygniêæ uprawnionych organów; warunków atmosferycznych, które z przyczyn technologicznych uniemo¿liwi³y wykonywanie niniejszej umowy – odpowiednio o liczbê dni wstrzymania realizacji umowy wynikaj±cej z tych okoliczno¶ci wraz z ew. liczb± dni utrzymywania siê skutków wstrzymania,
b) wstrzymania, zawieszenia dostaw przez Zamawiaj±cego, o czas wstrzymania.
c) w sytuacji gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie w stanie odebraæ przedmiotu umowy, np. ze wzglêdu na okoliczno¶ci organizacyjne, o czas trwania tych okoliczno¶ci,
d) je¿eli dochowanie terminu przewidzianego w umowie sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
e) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
f) w przypadku zmiany technologii, jako¶ci lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy,
g) na skutek dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia.z powodu innych, nie zale¿nych od Wykonawcy okoliczno¶ci faktycznych, które uniemo¿liwiaj± lub utrudniaj± wykonanie przedmiotu umowy w terminie – o odpowiednio o czas trwania tych okoliczno¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umg_mikolajki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.