eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław"Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Rzeplin gmina Pruchnik realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Rzeplin gmina Pruchnik realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@powiat.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Rzeplin gmina Pruchnik realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ea1417e-b9f4-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047784/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi Rzeplin gmina Pruchnik, realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Rzeplin gmina Pruchnik”. Numer identyfikacyjny projektu: UM09-6502-UM0900018/18.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065340

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) w ramach prac zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pod nazwą ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Rzeplin, gmina Pruchnik” realizowanym w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w celu przygotowania nowo wydzielonych działek do podjęcia na nich racjonalnych prac agrotechnicznych.
2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują:
1) budowę i przebudowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań poszczególnych uczestników scalenia;
2) wykonanie przepustów pod drogami z umocnieniami wlotów i zjazdów do działek;
3) wykonanie, renowację i korektę przebiegu urządzeń melioracji wodnych, tj. rowów odwadniających oraz systemów drenarskich i odprowadzenia wód, a także poprawę ich parametrów technicznych; wykonanie brodów na potokach zapewniając dojazd do działek;
4) rekultywację gruntów, w tym likwidację wysokich i zbędnych miedz, skarp oraz ugorów, wąwozów i starych dróg poprzez nawiezienie ziemi, orkę i bronowanie, zabezpieczenia przeciwerozyjne oraz usunięcie drzew i zakrzaczeń;
5) inne roboty, w tym: przełożenie słupa od Internetu, wybudowanie studzienki rewizyjnej, nawiezienie ziemi oraz umocnienie skarpy, wyrównanie działki/ likwidacja starego rowu, przetarcie/wyrównanie terenu, wykonanie wyrównania i odbudowa rowu, wykonanie rowów krytych, drenaż pól upranych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszej umowy oraz zakres robót budowlanych niezbędnych do wykonania określa Dokumentacja projektowo – techniczna, w której skład wchodzą:
1) Projekt budowlany Przebudowa dróg, budowa rowów i rekultywacja w ramach zadania: „Zagospodarowanie poscaleniowe gruntów w obszarze wsi Rzeplin gmina Pruchnik, w zakresie projektu dotyczącego scalenia gruntów w ramach PROW na lata 2014-2020”:
a) Projekt Zagospodarowania Terenu,
b) Projekt Architektoniczno-Budowlany,
c) Projekt Techniczny;
2) Projekt wykonawczy Przebudowa dróg, budowa rowów i rekultywacja w ramach zadania: „Zagospodarowanie poscaleniowe gruntów w obszarze wsi Rzeplin gmina Pruchnik, w zakresie projektu dotyczącego scalenia gruntów w ramach PROW na lata 2014-2020”;
3) Decyzje, opinie, uzgodnienia, warunki techniczne;
4) Mapy;
5) Dokumentacja geotechniczna;
6) BIOZ;
7) Przedmiary robót sporządzone dla poszczególnych branż / robót.
8) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4. Udostępnione przez Zamawiającego Przedmiary robót, tj. zarówno ich zakres jak i zawarte w nich obmiary stanowić powinny jedynie podstawę do sporządzenia dokładnej wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. Należy wycenić wszystkie roboty, opisane w Przedmiarach robót dla niniejszego zamówienia, z uwzględnieniem ewentualnych różnic pomiędzy tymi Przedmiarami robót a Dokumentacją projektowo – techniczną oraz wszystkich kosztów bezpośrednich i pośrednich, jakie Wykonawca uzna za niezbędne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia i osiągnięcia celu, któremu ma służyć.
5. Zarówno zakres Przedmiarów robót sporządzonych dla poszczególnych branż / robót jak i zawarte w nich obmiary należy traktować poglądowo, jako materiały pomocnicze mające ułatwić prawidłowe obliczenie ryczałtowej ceny oferty w sposób opisany w SWZ. Nie mogą one stanowić jedynej podstawy do sporządzenia dokładnej wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, gdyż nie będą one wiążące dla Zamawiającego na etapie wykonawstwa.
6. W przypadku różnic pomiędzy Dokumentacją projektowo – techniczną, o której mowa w ust. 3, a Przedmiarami robót, o których mowa w ust. 4, do wyceny należy przyjąć, że przedmiot zamówienia określa Dokumentacja projektowo – techniczna tj. Projekt architektoniczno-budowlany, Projekt techniczny, Projekty wykonawczy, Decyzje, opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, Dokumentacja geotechniczna oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Nie będą traktowane, jako roboty dodatkowe, roboty (prace) objęte Dokumentacją projektowo – techniczną, a nie uwzględnione w Przedmiarach robót. Należy wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania niniejszego zamówienia.
7. W ramach wykonania / realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami SWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt:
1) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową i niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego
i posiadającego wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
2) jeżeli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa zapewni kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przynależących do właściwych izb samorządu zawodowego i posiadających wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
3) w terminie 30 dni licząc od dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia złoży stosowne wnioski do właściwego organu o uzyskanie zgody na wycinkę drzew;
4) przekaże właścicielom działek drewno pochodzące z wycinki drzew oraz zakrzaczeń;
5) zagospodaruje we własnym zakresie odpady powstałe w toku własnych robót oraz poniesie koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji;
6) w razie konieczności wynikających z przepisów prawa, dokona zgłoszeń do odbioru wykonanych robót do odpowiednich inspekcji, służb i straży oraz dokona opłat z tytułu odbioru wykonanych robót przez odpowiednie inspekcje, służby i straże.
8. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia (wykonane roboty budowlane) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;
2) właściwie postępować z odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r.
poz. 1587 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 z późn. zm.);
3) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac / robót związanych z wykonaniem zamówienia / umowy;
4) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, do ich wykonania bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi nieuzasadnionymi kosztami;
5) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania tzw. „robót dodatkowych”, do ich wykonania na podstawie tych samych czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z), jakie zostaną wykazane w Kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku takich czynników cenotwórczych w złożonym Kosztorysie ofertowym oraz braku możliwości ich interpolacji, na podstawie czynników cenotwórczych zawartych w aktualnych cennikach Sekocenbud.
9. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ.
10. UWAGA: W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2446263,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4091761,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2446263,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Budowlana Mariusz Dryla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921523914

7.3.4) Miejscowość: Rzeplin 13

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2446263,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.