Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244663/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
- 2022/BZP 00348853/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Przychodni Zdrowia nr 2 – budowa altany śmietnikowej, Przychodni nr 1 – wentylacja w pomieszczeniach piwnicznych oraz Przychodni nr 1 i nr 2 – odprowadzenie wody z rur spustowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MIELECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyspiańskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177800400
1.5.8.) Numer faksu: +48 177800530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-mielecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-mielecki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Przychodni Zdrowia nr 2 – budowa altany śmietnikowej, Przychodni nr 1 – wentylacja w pomieszczeniach piwnicznych oraz Przychodni nr 1 i nr 2 – odprowadzenie wody z rur spustowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a180d3ca-fdc2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009675/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont Przychodni Zdrowia Nr 2 w zakresie przebudowy odwodnienia dachu, budowa altany śmietnikowej
1.1.13 Roboty budowlane w budynku Przychodni Zdrowia nr 1 - dodatkowa wentylacja w pomieszczeniach piwnicznych i odprowadzenie wody z rur spustowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244663/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.272.1.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 228439,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38036,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Remont Przychodni Zdrowia nr 2 – budowa altany śmietnikowej, Przychodni nr 1 – wentylacja w pomieszczeniach piwnicznych oraz Przychodni nr 1 i nr 2 – odprowadzenie wody z rur spustowych”. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1.1. Roboty budowlane przy Przychodni Zdrowia nr 2 w Mielcu (ul. Marii Skłodowskiej-Curie 10):
a) wykonanie korytowania pod kostkę brukową na głębokości 0,3 m,
b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 0,1 m,
c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5,
d) ułożenie kostki brukowej na podsypce cementowo – piaskowej,
e) ułożenie obrzeży betonowych 8,50 mb,
f) wygrodzenie boksu o wymiarach 3500 x 2500 mm z ogrodzenia panelowego malowanego proszkowo kolor RAL 7016 z drutu fi 5 mm wysokości 2000 mm,
g) wykonanie furtki wejściowej szerokości 120 cm,
h) wykonanie i montaż poręczy na pochylni dla osób niepełnosprawnych,
i) malowanie poręczy i balustrad metalowych dla osób niepełnosprawnych,
j) rozebranie i ponowny montaż nawierzchni z kostki brukowej i cieków z elementów betonowych,
k) wykonanie wykopu i ułożenie warstwy filtracyjnej ze żwiru w wykopie,
l) wymianę rury spustowej z PVC przy budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Mielcu (ul. Marii Skłodowskiej-Curie 8);
1.2. Roboty budowlane przy Przychodni Zdrowia nr 1 w Mielcu (ul. Sandomierska 25):
a) wykonanie otworów w ścianach z cegieł,
b) montaż wyrzutni lub czerpni w otworach,
c) obsadzenie anemostatów wentylacyjnych,
d) wykonanie odwodnienia liniowego z kratką żeliwną.
2. Szczegółowy zakres robót określają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych pn. „Remont Przychodni Zdrowia nr 2 – budowy altany śmietnikowej, Przychodni nr 1 – wentylacja w pomieszczeniach piwnicznych oraz Przychodni nr 1 i nr 2 odprowadzenia wody z rur spustowych” oraz rysunek P1, zwane dalej dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ, maja charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów.
4. Zamawiający, zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania robót budowlanych remontowych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25916,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25916,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25916,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany MALBUD Józef Dolot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8171276925
7.3.3) Ulica: ul. Sękowskiego 4A/3
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo-Budowlany "MALBUD" Józef Dolot
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo-Budowlany "MALBUD" Józef Dolot
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25916,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków
- Opracowanie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Mielcu
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz wykonywanie innych prac i zadań na terenie ZUOK
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Budowa żłobka w ramach Programu MALUCH+2022-2029- zadanie realizowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
- Dostawa materiałów chodnikowych.
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.