Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00210400/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla ROPS Opole w ramach projektów UE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531584375
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rops@rops-opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rops-opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.rops-opole.pl/?cat=241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla ROPS Opole w ramach projektów UE.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa632b7c-25ca-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004785/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Druk publikacji, oprawa graficzna, skład korekta, tworzenie materiałów merytorycznych promocyjnych opracowania logotypów i wzorów w tym certyfikaty, mat. Inf. dla szkół i gra edukacyjna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podano w sekcji IX ogłoszenia - Pozostałe informacje2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210400/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UZP.4011.10.2021-A
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 20250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYKONANIE I DOSTAWA ARTYKUŁÓW/PRODUKTÓW PROMOCYJNYCHTYPU: WOREK Z CZUŁKAMI I SKRZYDEŁKAMI DLA DZIECKA SŁUŻĄCYCH KAMPANII ŚWIADOMOŚCIOWEJ.
1) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – II edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 – 2020 (RPO WO), Oś priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.1 Dostęp do wysokiej
jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A – do SWZ odpowiednio do części.
3) Ww. załącznik stanowi integralną część SWZ oraz przyszłej umowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 12750,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYKONANIE i DOSTAWA ARTYKUŁÓW/PRODUKTÓW INFORMACYJNO -PROMOCYJNYCH TYPU: MASKOTKI-ZWIERZAKI/OWOCE SŁUŻĄCYCH KAMPANII
ŚWIADOMOŚCIOWEJ.
1) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin
przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III
edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014 –
2020 (RPO WO), Oś priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.1 Dostęp do wysokiej
jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1B – do SWZ
odpowiednio do części.
3) Ww. załącznik stanowi integralną część SWZ oraz przyszłej umowy dla tej części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13295,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13295,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XD GIFTS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773233342
7.3.3) Ulica: Bratnia
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13295,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku uchylenia się od zawarcia umowy Wykonawcy: PPHU LIR Elżbieta Zajet, Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg wyłonionego w wyniku dokonania przez zamawiającego ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty pismem z dnia 05.11.2021r. Zamawiający informuje, że unieważnił przedmiotowe postępowanie w części nr 2 pn.: „WYKONANIE i DOSTAWA ARTYKUŁÓW/PRODUKTÓW INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH TYPU: MASKOTKI-ZWIERZAKI/OWOCE SŁUŻĄCYCH KAMPANII ŚWIADOMOŚCIOWEJ” na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych(Dz.U. 2019, poz. 2019 ze zm. ze względu na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu w części nr 2 oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.: oferta z najniższą ceną wynosi 13 165,92 zł, natomiast kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 2 500,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13165,92 PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Rewitalizacja terenu rekreacyjnego w strefie wypoczynku polegająca na przebudowie wejścia do szkoły od strony północnej wraz ze zmianą daszków
- Świadczenie usług polegających na wykonaniu badań laboratoryjnych w ciągu dróg woj. na terenie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziałów Terenowych w Oleśnie, Grodkowie i Głubczycach w 2025 roku
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 maja 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie do druku i druk przewodnika turystycznego w wersji dwujęzycznej, druk mapy dołączonej do przewodnika oraz wykonanie toreb papierowych z nadrukiem kolorowym.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo projektu SEA-EU 2.0 dla Uniwersytetu Gdańskiego
- "Przeprowadzenie szkolenia na superwizorów pracy socjalnej ...."
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.