Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015333/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
- 2023/BZP 00288241/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00288657/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00291284/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00291319/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00291348/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00291377/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00291408/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00291502/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00291527/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00292015/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292020/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292029/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292065/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292075/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292098/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292122/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292201/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292224/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292303/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292335/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292358/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292379/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292415/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292440/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292571/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292676/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292774/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292857/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00292928/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00293004/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00293043/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00293107/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00293194/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00293278/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00293344/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00293510/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00293579/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00293662/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00293738/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00294037/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00294144/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
- 2023/BZP 00294692/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00294711/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00294730/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00294825/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00294915/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00294976/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00295166/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00295210/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2021/BZP 00107647/01 - Wynik z dnia 2021-07-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa odczynników i produktów laboratoryjnych do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325943
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Smętna 12
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-343
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 12 662 32 20
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@if-pan.krakow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://if-pan.krakow.pl/pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292717
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00288110
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 36 (Część 36) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 36) Przed zmianą:
wg załącznika nr 1 do SWZ
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 36) Przed zmianą:
Odczynniki laboratoryjne
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 36) Przed zmianą:
Odczynniki izotopowe
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 39 (Część 39) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 39) Przed zmianą:
wg załącznika nr 1 do SWZ
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 39) Przed zmianą:
Odczynniki laboratoryjne
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 39) Przed zmianą:
Laboratoryjne wyroby szklane,Pipety i akcesoria laboratoryjne
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 40 (Część 40) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 40) Przed zmianą:
wg załącznika nr 1 do SWZ
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 40) Przed zmianą:
Odczynniki laboratoryjne
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 40) Przed zmianą:
Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 55 (Część 55) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 55) Przed zmianą:
wg załącznika nr 1 do SWZ
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 55) Przed zmianą:
Odczynniki laboratoryjne
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 55) Przed zmianą:
Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne,Zestawy diagnostyczne,Łańcuchowa reakcja polimeryzacji katalizowana przez polimerazę (PCR) w czasie rzeczywistym
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 57 (Część 57) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 57) Przed zmianą:
wg załącznika nr 1 do SWZ
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 57) Przed zmianą:
Odczynniki laboratoryjne
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 57) Przed zmianą:
Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
005114228
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
005114228
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
ul. Marii Fołtyn 10
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Marii Fołtyn 10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Radom
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Radom
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
26-615
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
26-610
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
mazowieckie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
mazowieckie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Idalia Ludwikowscy Sp. jawna
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Idalia Ludwikowscy sp.jawna
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Data od-do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2021-06-21
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2023-06-21
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-06-21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-06-21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Data od-do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2021-06-21
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-06-21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
3850,20
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
3850,20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.