Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00257655/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przewozu osób w ramach działalności MOSIR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a4a2bad-ea70-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie przewozu osób w ramach działalności MOSIR2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a4a2bad-ea70-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.52 Usługa transportowa (wynajęcie przewoźników na potrzeby transportu zbiorowego uczniów, pracowników)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.44.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71972,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu osób w ramach działalności MOSiR dla grup:
1) 5-9 (8+1 z kierowcą) – szacunkowa liczba kilometrów 2000 km
2) 10-21 osób - szacunkowa liczba kilometrów 4000 km
3) 22-28 osób - szacunkowa liczba kilometrów 1950 km
4) 29-56 osób - szacunkowa liczba kilometrów 1950 km
Szacunkowa łączna liczba kilometrów przewozu w roku 2024: 9900 km
2. Świadczenie usługi nieregularnego przewozu osób w ramach działalności MOSIR w Stalowej Woli dotyczą przewozu
zawodników, uczestników zajęć organizowanych przez MOSiR (w tym dzieci i młodzieży), trenerów, opiekunów oraz
pracowników MOSiR na miejsca organizacji meczy, zgrupowań, zawodów, obozów sportowych, itp. na terenie Polski.
3. Szacunkowa łączna liczba wyjazdów jednodniowych poniżej 100 km – bus 30 wyjazdów, autobus 20 wyjazdów. Wyjazd
powyżej 100km – liczony jest na podstawie faktycznie przejechanych km. Wyjazd jednodniowy poniżej 100 km – płacony
jest na podstawie stałej kwoty ryczałt/wyjazd liczony oddzielnie dla busa oddzielnie dla autobusu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
60171000-7 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77629,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168696 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77629,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE ZBIGNIEW KLUSEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830284325
7.3.3) Ulica: UL. LIPOWA 80
7.3.4) Miejscowość: STALOWA WOLA
7.3.5) Kod pocztowy: 37-464
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE KLUSEK ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE KLUSEK ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77629,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- "Rozbudowa i przebudowa budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. K.E.N. w Stalowej Woli przy ul. Staszica 5 w zakresie zapewnienia dostępności architektonicznej"
- Kompleksowa usługa porządkowo-czystościowa obiektów spółki Sport i Rekreacja Stalowa Wola Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola
- Demontaż, przechowywanie i montaż oświetlenia i dekoracji świątecznych
- Wykonanie usługi poligraficznej wraz z dostawą na cele Wydziału Promocji, Kultury i Sportu.
- Dostawa ładowarki kołowej
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów z Gminy Wągrowiec do placówek oświatowych"
- "Usługa organizacji i realizacji 10 szkoleń wyjazdowych dla nauczycieli i dyrekcji 5 szkół podstawowych z subre-gionu ełckiego w ramach projektu "SZKOŁA ZADAŃ PRAWDZIWYCH - program rozwoju ..."
- Świadczenie usług logistycznych polegających na przyjmowaniu i przechowywaniu produktów leczniczych, kompletowaniu zamówień zgodnie z RARS PUE/SAP
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026
- Dostawa tłucznia kamiennego
- Zakup niesortu bazaltowego o frakcji 0-31,5 mm wraz z dostawą na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Powiatu Zielonogórskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.