Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i utrzymanie placów zabaw oraz siłowni plenerowych będących w administrowaniu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22/4434820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja i utrzymanie placów zabaw oraz siłowni plenerowych będących w administrowaniu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a408fe2e-43bf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Utrzymanie i konserwacja placów zabaw oraz siłowni plenerowych będących w utrzymaniu Dzielnicy Bielany
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272739/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
a) Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.;
b) Niniejsze zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług i zostało przewidziane w sekcji II.7) Ogłoszenia o zamówieniu nr 650741-N-2018 z dnia 18.12.2018 r. (opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych) i SIWZ dla zamówienia podstawowego gdzie zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. (obecnie z uwagi na zmianę od 2021 r. ustawy pzp art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art.214 ust.1 pkt 7), określając zakres usługi oraz warunki na jakich zostanie udzielana. Udzielane zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i obejmuje powtórzenie podobnych rodzajowo usług (zgodnie z zakresem określonym w zał. nr 10 do SIWZ zamówienia podstawowego) zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 650741-N-2018 z dnia 18.12.2018 r
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.45.2021.MMA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 51712,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Polega na powtórzeniu podobnych usług, co w zamówieniu podstawowym tj. zamówienie będzie obejmowało konserwację i utrzymanie placów zabaw oraz siłowni plenerowych będących w administrowaniu Dzielnicy Bielany, obejmujące m.in.:
- zakup i montaż bramy panelowej 2 skrzydłowej w ogrodzeniu placu zabaw o wys.1,2 m,
- wymianę siatki tzw. piłkochwytu,
- wymianę piasku w piaskownicach w ilości 50m3, piasek z atestem PZH,
- wymianę piasku w polach piaskowych w ilości 200m3, piasek z atestem PZH,
- uzupełnienie koszy na psie odchody w torebki jednorazowe,
- wymianę łożysk w karuzeli obrotowej,
- wymianę plansz regulaminów placów zabaw i siłowni plenerowych
- opróżnianie dodatkowych koszy na odpady,
- wymianę sprężynowca z płyty HDPE;
- wymianę siedzisk w karuzeli obrotowej z płyty wodoodpornej, antypoślizgowej hdpe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) formularz cenowy stanowiący jednocześnie zakres prac do wykonania – wypełniony przez wykonawcę o ceny jednostkowe i wartości będzie stanowił kosztorys ofertowy;
b) projektowane postanowienia umowy z załącznikami.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, WYKONAWCA lub PODWYKONAWCA zobowiązuje się do skierowania do wykonania niniejszego przedmiotu umowy 4 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w zakresie prac konserwacyjnych, wymienionych w załączniku nr 3 do projektowanych postanowień umowy (Zgodnie z zapisami oferty i umowy zamówienia podstawowego).
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63606,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63606,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63606,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775
7.3.3) Ulica: Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63606,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-24 do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Modernizacja przejść objętych Systemem Kontroli Dostępu
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE - Rejony Cieki wodne I, II i III
- Wymiana, naprawa powłoki antykorozyjnej oraz poddanie badaniom doraźnym eksploatacyjnym 10 zbiorników ZSP-25
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.