eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierakowiceZakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lęborska 30

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakowice@sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminasierakowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-17-57-835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kartuska

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok@sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gok.sierakowice.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 w Sierakowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891874340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kubusia Puchatka

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.sierakowice.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawow w Mojuszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mojusz

1.5.2.) Miejscowość: Mojusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spmojusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmojusz.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Puzdrowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-43-57

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puzdrowo

1.5.2.) Miejscowość: Puzdrowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sppuzdrowo.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sppuzdrowo.sierakowice.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Sierakowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-51-67

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kubusia Puchatka

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: samorzodowe@przedszkole.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole.sierakowice.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Lisich Jamach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-43-28

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lisie Jamy

1.5.2.) Miejscowość: Lisie Jamy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-335

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolalisiejamy@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splisiejamy.eu

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łyśniewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-51-50

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkoła Podstawowa w Łyśniewie

1.5.2.) Miejscowość: Łyśniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@splysniewo.edupage.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splysniewo.edupage.org

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Gowidlinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-58-42

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prymasa Wyszyńskiego

1.5.2.) Miejscowość: Gowidlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-341

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgowidlino@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gowidlino.edu.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 w Sierakowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-203-57-71

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2.sierakowice.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Tuchlinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-65-34

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuchlino

1.5.2.) Miejscowość: Tuchlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zstuchlino@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zstuchlino.edupage.org

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Załakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-51-44

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Załakowo

1.5.2.) Miejscowość: Załakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-342

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzalakowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzalakowo.eu

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kamienicy Królewskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-58-36

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna

1.5.2.) Miejscowość: Kamienica Królewska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-342

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskamienicakrolewska@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zskamienicakrolewska.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Jelonku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-58-59

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jelonko

1.5.2.) Miejscowość: Jelonko

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjelonko@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjelonko.edupage.org

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna Gminy Sierakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891757864

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpgsierakowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bibliotekasierakowice.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c47cdbb3-3724-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015234/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SUE.271.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 679305,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r., poz. 716 t.j ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice wymienionych w rozdziale I pkt 4 niniejszej SWZ.

Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie zamówienia, tj. od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r. do 56 PPE wynosi 1 269 729 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 6 do SWZ) wraz z Załącznikiem nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych umową) i Załącznikiem nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej SWZ.

UWAGA
Zamawiający informuje o istnieniu dużego prawdopodobieństwa, iż w punktach poboru energii, w pozycjach: 42, 46 Załącznika nr 1 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) w okresie czerwiec – sierpień 2022 r. zostaną zainstalowane mikroinstalacje (odnawialne źródła energii). W przypadku ich powstania Zamawiający przewidział wyłączenie wskazanych PPE z umowy sprzedaży energii elektrycznej stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ (projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 825549,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 918318,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 825549,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370

7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 472

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 825549,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.