Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00249148/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierakowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lęborska 30
1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakowice@sierakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminasierakowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-17-57-835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kartuska
1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok@sierakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gok.sierakowice.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 w Sierakowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891874340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kubusia Puchatka
1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1.sierakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.sierakowice.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawow w Mojuszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875813
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mojusz
1.5.2.) Miejscowość: Mojusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spmojusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmojusz.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Puzdrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-43-57
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puzdrowo
1.5.2.) Miejscowość: Puzdrowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sppuzdrowo.sierakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sppuzdrowo.sierakowice.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Sierakowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-51-67
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kubusia Puchatka
1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: samorzodowe@przedszkole.sierakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole.sierakowice.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Lisich Jamach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-43-28
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lisie Jamy
1.5.2.) Miejscowość: Lisie Jamy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-335
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolalisiejamy@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splisiejamy.eu
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łyśniewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-51-50
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkoła Podstawowa w Łyśniewie
1.5.2.) Miejscowość: Łyśniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@splysniewo.edupage.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splysniewo.edupage.org
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Gowidlinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-58-42
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prymasa Wyszyńskiego
1.5.2.) Miejscowość: Gowidlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-341
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgowidlino@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gowidlino.edu.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 w Sierakowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-203-57-71
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa
1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2.sierakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2.sierakowice.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Tuchlinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-65-34
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tuchlino
1.5.2.) Miejscowość: Tuchlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zstuchlino@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zstuchlino.edupage.org
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Załakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-51-44
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Załakowo
1.5.2.) Miejscowość: Załakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-342
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzalakowo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzalakowo.eu
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kamienicy Królewskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-58-36
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna
1.5.2.) Miejscowość: Kamienica Królewska
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-342
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskamienicakrolewska@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zskamienicakrolewska.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Jelonku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-187-58-59
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jelonko
1.5.2.) Miejscowość: Jelonko
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjelonko@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjelonko.edupage.org
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna Gminy Sierakowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891757864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa
1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpgsierakowice@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bibliotekasierakowice.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c47cdbb3-3724-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015234/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SUE.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 679305,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r., poz. 716 t.j ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice wymienionych w rozdziale I pkt 4 niniejszej SWZ.
Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie zamówienia, tj. od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r. do 56 PPE wynosi 1 269 729 kWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 6 do SWZ) wraz z Załącznikiem nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych umową) i Załącznikiem nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej SWZ.
UWAGA
Zamawiający informuje o istnieniu dużego prawdopodobieństwa, iż w punktach poboru energii, w pozycjach: 42, 46 Załącznika nr 1 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) w okresie czerwiec – sierpień 2022 r. zostaną zainstalowane mikroinstalacje (odnawialne źródła energii). W przypadku ich powstania Zamawiający przewidział wyłączenie wskazanych PPE z umowy sprzedaży energii elektrycznej stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ (projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 825549,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 918318,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 825549,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 472
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 825549,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Zakup energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.