Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00165165/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej z częścią przeznaczoną na garaż OSP wraz z niezbędna infrastrukturą w miejscowości Borucza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRACHÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cypriana Kamila Norwida 6
1.5.2.) Miejscowość: Strachówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-282
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257562828
1.5.8.) Numer faksu: 257562829
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@strachowka.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strachowka.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strachowka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej z częścią przeznaczoną na garaż OSP wraz z niezbędna infrastrukturą w miejscowości Borucza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02102345-c701-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00292877
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057833/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Boruczy przeznaczonej na cele związane z rekreacją i kulturą
1.1.7 Termmomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w OSP w Boruczy gmina Strachówka
1.1.8 Zakup wyposażenia, montaż paneli fotowoltaicznych oraz wykonanie ogrodzenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Borucza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Województwa Mazowieckiego 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1423996,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: „ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Z CZĘŚCIĄ PRZEZNACZONĄ NA GARAŻ OSP WRAZ Z NIEZBĘDNA INFRASTRUKTURĄ W MIEJSCOWOŚCI BORUCZA”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Zadanie 1. Modernizacja świetlicy wiejskiej w Boruczy przeznaczonej na cele związane z rekreacją i kulturą
Zadanie 2. Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w OSP w Boruczy gmina Strachówka
Zadanie 2. Wykonanie ogrodzenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Borucza w ramach zadania w budżecie Zakup wyposażenia, montaż paneli fotowoltaicznych oraz wykonanie ogrodzenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Borucza
Rodzaj zamówienia – ROBOTY BUDOWLANE
OPIS:
Zadanie 1.
Zakres zadania przewiduje wykonanie:
Roboty rozbiórkowe,
Roboty ziemne,
Roboty fundamentowe,
Roboty murowe,
Pokrycie dachu,
Wzmocnienie stropu,
Wymiana więźby dachowej,
Stolarka okienna i drzwiowa,
Pergola,
Roboty malarskie,
Podłogi i posadzki,
Zagospodarowanie terenu,
Instalacja wody zimnej,
Instalacja kanalizacji-wewnętrzna,
Kanalizacja sanitarna – zewnętrzna,
Rozdzielnica, przewody,
Osprzęt elektroinstalacyjny,
Oprawy oświetleniowe,
Połączenie wyrównawcze lokalne,
Instalacja alarmowa,
Zadanie 2.
Zakres zadania przewiduje wykonanie:
Instalacja wewnętrzna gazu ,
Instalacja ciepłej wody użytkowej,
Instalacja c.o.,
Przyłącze gazu wraz z zbiornikiem
Stolarka okienna i drzwiowa – zewnętrzna,
Podłogi i posadzki,
Elewacja,
Ocieplenie stropu poddasza,
Zadanie 3.
Zakres zadania przewiduje wykonanie:
Wykonanie ogrodzenia ,
Dodatkowe informacje, które należy uwzględnić przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy wszystkich zadań):
• na czas prowadzenia robót zabezpieczyć i oznakować miejsce prowadzenia robót,
• ewentualne konieczności wejścia na działki będące własnością innych osób należy uzgodnić przed rozpoczęciem prac,
• zamówienie należy wykonać z materiałów własnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy Prawo budowlane i przy użyciu własnego sprzętu,
• obsługa geodezyjna (geodezyjne tyczenie oraz geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza) leży po stronie Wykonawcy,
• przed rozpoczęciem prac należy bezwzględnie opracować i uzgodnić projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, co jest niezbędnym warunkiem rozpoczęcia robót,
• po wykonaniu robót należy przywrócić teren do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem prac.
KOD CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zadanie 1 – 4 miesiące od daty zawarcia umowy
Zadanie 2 – 4 miesiące od daty zawarcia umowy
Zadanie 3 – 4 miesiące od daty zawarcia umowy
Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 36 miesięcy.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 969940,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1776916,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 969940,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlano-Transportowe - WALDEMAR PYKAŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441096339
7.3.3) Ulica: Solskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-071
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Budowlano-Transportowe - WALDEMAR PYKAŁO
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Budowlano-Transportowe - WALDEMAR PYKAŁO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 969940,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.