Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00176677/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: Apple, Cisco, HP, Veeam, IBM, Red Hat
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szamocka 3, 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-748
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SekretariatDZP@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: Apple, Cisco, HP, Veeam, IBM, Red Hat2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec01fb8d-d2b1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00251155/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.14 Zakup szkoleń informatycznych w Centrali ZUS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176677/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 993200/271/28/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 787148,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Apple – obejmuje 1 temat szkolenia:1. APL-MAC101-111-PL wersja 11 macOS Support Essentials 11 (Big Sur) lub równoważne – 10 osób.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 6 osób (z prognozowanych 10).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Cisco – obejmuje 3 tematy szkolenia:1. DCFNDU - Understanding Cisco Data Center Foundations v1.0 lub równoważne – 2 osoby,
2. SDWFND - Cisco SD-WAN Operation and Deplayment lub równoważne – 2 osoby,
3. WLFNDU - Understanding Cisco Wireless Foundations v1.0 lub równoważne – 2 osoby.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 4 osoby (z prognozowanych 6).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 57520,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – HP – obejmuje 7 tematów szkolenia:1. H0LN3S HPE Synergy Administration lub równoważne – 11 osób,
2. H4C04S HPE OneView Administration lub równoważne – 7 osób,
3. H6LH9S HPE Nimble Storage Administration and Integration lub równoważne – 2 osoby,
4. H9P97S Managing HPE 3PAR StoreServ III: Performance and Health Management lub równoważne – 7 osób,
5. HJ7C6S HPE Nimble II: Remote Replication and Integrations lub równoważne – 2 osoby,
6. HK902S Managing HPE 3PAR StoreServ I: Management and Local Replication lub równoważne – 7 osób,
7. HK904S Managing HPE 3PAR StoreServ II: Optimization and Remote Replication lub równoważne – 7 osób.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 26 osób (z prognozowanych 43).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 235365,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Veeam – obejmuje 2 tematy szkolenia:1. HT2Y1S: Veeam Backup & Replication v11: Architecture and Design lub równoważne – 3 osoby,
2. HT2Y0S: Veeam Availability Suite v11 - Configuration and Management lub równoważne – 3 osoby.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 4 osoby (z prognozowanych 6).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 22722,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - IBM - obejmuje 4 tematy szkolenia:1. ES10GPL Fundamental System Skills in z/OS lub równoważne – 1 osoba,
2. WM806G CICS V5.3 Fundamentals lub równoważne – 2 osoby,
3. WM816G CICS V5.3 Systems Tailoring and Administration lub równoważne – 2 osoby,
4. WM856G CICS V5.3 CICSPlex System Manager Administration lub równoważne – 2 osoby.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 4 osoby (z prognozowanych 7).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 76531,57 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – Red Hat - obejmuje 3 tematy szkolenia:1. DO180 Red Hat OpenShift I: Containers & Kubernetes lub równoważne – 15 osób;
2. RH124 Red Hat System Administration I lub równoważne – 14 osób,
3. RH134 Red Hat System Administration II lub równoważne – 16 osób.
Podana w danej części zamówienia liczba osób do przeszkolenia jest liczbą prognozowaną i ma charakter szacunkowy służący do obliczenia ceny oferty oraz porównania ofert.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 27 osoby (z prognozowanych 45).
Zamawiający dopuszcza szkolenia równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna szkolenia obejmujące co najmniej przedmiot zawarty w szkoleniach o wyżej wymienionych nazwach lub symbolach – minimum taką samą tematykę przedmiotowych szkoleń; taki sam czas wymagany do ich przeprowadzenia, minimum taki sam zakres materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 360010,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Części I zamówienia (Apple) została złożona tylko jedna oferta.
Jednakże ww. oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca nie wniósł wadium w sposób wymagany.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części II zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sages Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132737407
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 62C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-002
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o. - Dostarczenie wykładowcy, platformy szkoleniowej, materiałów, dostępu do wirtualnego laboratorium, certyfikatów oraz list obecności.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17544,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17544,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17544,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sages Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132737407
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 62C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-002
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o. - Dostarczenie wykładowcy, platformy szkoleniowej, materiałów, dostępu do wirtualnego laboratorium, certyfikatów oraz list obecności.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17544,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Części V zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315338,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315338,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSEC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222928308
7.3.3) Ulica: Zeusa 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-497
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315338,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
- Dostawa agregatu prądotwórczego, przełącznika sieciowego oraz systemu kopii zapasowych w chmurze dla systemów informatycznych w Urzędzie Gminy Lipno
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.