Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00205101/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Wieluniu i w Pajęcznie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jagielloński 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 84 20 113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@wielun.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fe70817-e8b4-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Wieluniu i w Pajęcznie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fe70817-e8b4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00090082/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Wieluniu polegający na renowacji ścian, wymianie okładzin podłogowych oraz przebudowie sanitariatu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205101/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 366317,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont obejmie budynek Sądu Rejonowego w Wieluniu przy Placu Jagiellońskim 1.Zakres robót budowlanych obejmujących budynek Sądu Rejonowego w
Wieluniu:
1) malowanie sal rozpraw , pomieszczeń biurowych w zakresie ścian i sufitów:
• wyniesienie mebli oraz ponowne wniesienie po wykonaniu prac
• demontaż listew przyściennych i zdjęcie wykładziny dywanowej
• wylewki samopoziomujące
• wykonanie posadzek z wykładzin tekstylnych rulonowe klejone do podkładu
oraz wykładzin dywanowych
• przygotowanie podłoża i powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi
• dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian
• dwukrotne malowanie farba olejna stolarki drzwiowej
• dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników rurowo-żebrowych
2) roboty budowlane:
• wykucie z muru ościeżnic, krat, demontaż skrzydeł drzwiowych oraz ich
osadzenie
• rozbiórka oblicowań ścian z płytek, zerwanie płytek posadzkowych
• rozebranie ścianki z cegieł i elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych
• demontaż sufitu podwieszanego z paneli PCV i starej stolarki okiennej
• wykonanie posadzek cementowych z cokolikami, wykonanie izolacji
• postawienie ścianek działowych, wykonanie tynków, gruntowanie podłoży
• licowanie ścian płytkami na klej metodą kombinowaną
• otynkowanie styków ościeżnic ze ścianami
4
• montaż kratek wentylacyjnych sufitowych VENTS 60x60
• montaż nawiewników okiennych w oknach PCV
• czyszczenie kanałów wentylacyjnych
• pomiary skuteczności wentylacji
• wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie wylewek, ułożenie posadzek
• montaż okien uchylnych, lustra łazienkowego, wentylatora
• wyposażenie łazienki i pokoju gospodarczego, zabudowa blatu pod umywalkę
• wywiezienie gruzu i utylizacja odpadów
3) roboty sanitarne:
• demontaż ustępu, pisuaru, grzejnika, baterii, zaworu czerpalnego
• demontaż podejścia odpływowego, instalacji wodnych oraz rurociągu z PCV
• demontaż oraz montaż hydrantu ściennego, węża hydrantowego oraz skrzynki
hydrantowej z wymianą podejścia pod hydrant
• montaż rurociągów z PCV na ścianach z łączeniem metodą wciskową
• wykonanie podejść odpływowych
• montaż rurociągów w instalacjach wodociągowych, baterii, spłuczek,
umywalek
• montaż zaworów przelotowych i zwrotnych sieci wodociągowych, zaworów
czerpalnych, wykucie oraz wymiana rurek CO
• wymiana uszczelnień pionów deszczowych
4) roboty elektryczne:
• demontaż opraw żarowych z kloszem kulistym,
• mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów z ich zaprawieniem
• położenie przewodów kabelkowych w gotowych bruzdach,
• przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe przykręcane na betonie
mocowane na kołkach kotwiących
• montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw ledowych
• wymiana wyłącznika, przełącznika 1-biegunowego lub przycisku na cegle
• wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych
• montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych z
uziemieniem w puszkach z podłączeniem, pomiar rezystancji izolacji instalacji
elektrycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 246005,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót budowlanych obejmujących budynek Wydziałów ZamiejscowychSądu Rejonowego w Wieluniu z siedzibą w Pajęcznie:
1) malowanie sal rozpraw , pomieszczeń biurowych w zakresie ścian i sufitów:
• wyniesienie mebli oraz ponowne wniesienie po wykonaniu prac
• demontaż listew przyściennych i zdjęcie wykładziny dywanowej
• wylewki samopoziomujące
• wykonanie posadzek z wykładzin tekstylnych rulonowe klejone do podkładu
oraz wykładzin dywanowych
• przygotowanie podłoża i powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi
• dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian
2) malowanie ciągów komunikacyjnych — korytarzy, wiatrołapu, klatek schodowych,
innych pomieszczeń oraz uzupełnienie płytek
• rozebranie posadzki z płytek oraz ułożenie posadzki z kamieni sztucznych -
płytki układane na klej metodą zwykłą
• zdjęcie wykładziny dywanowej
• przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi
• dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych sufitów i ścian
3) roboty budowlane:
• usunięcie skutków awarii wodno-kanalizacyjnej w pomieszczeniu WC dla
personelu, zabudowa pionu płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach
metalowych
4
• utylizacja odpadów powstających w wyniku demontażu wykładzin
4) roboty elektryczne:
• wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 120312,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert wpłynęła do zamawiającego oferta od Wykonawcy, PIONAT Budownictwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. W trakcie procesu badania i oceny ofert stwierdzono, że zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz wątpliwości zamawiającego co do możliwości
wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia. Wykonawca złożył ofertę na kwotę 197.505,75 zł brutto, gdy Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 302.586,35 zł. Działając na podstawie art. 224 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. − Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny oferty jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie
w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów. W dniu 28 czerwca 2022 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w terminie do 1 lipca 2022 r.
Do wyznaczonego terminu nie wypłynęły do Zamawiającego wyjaśnienia od Wykonawcy. Zgodnie z art. 224 ust. 6 PZP, odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu. Oferta została odrzucona przez Zamawiającego w dniu 5 lipca 2022 r. W związku z tym, że oferta została odrzucona, a nie złożono żadnych innych ofert, Zamawiający unieważnia postępowanie w części I pn. „Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Wieluniu” na podstawie art. 255 pkt 2 PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197505,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197505,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144307,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172096,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144307,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIONAT Budownictwo Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322089949
7.3.3) Ulica: Św. Barbary 4 C
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PHU CHAOS DESIGN Robert Bartos z siedzibą przy ul. Ciepłowniczej 14, 98-300 Wieluń, NIP: 832-100-61-28
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144307,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.