Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00233399/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Sławno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów 11
1.5.2.) Miejscowość: Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 810 75 26
1.5.8.) Numer faksu: +48 59 810 75 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaslawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3af647b-db8a-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Sławno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3af647b-db8a-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018860/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Sławno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233399
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSSA.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1708114,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi, z uwzględnieniem zapisów SWZ oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów.2. Część nr 1 Budowa boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach Smardzewo i Rzyszczewo.
1) Lokalizacja:
a) dz. nr 72/6, 75/6, 75/7, 126 obręb ewidencyjny Rzyszczewo, Gmina Sławno;
b) dz. nr 210/4, 210/5, 382/2 obręb ewidencyjny Smardzewo, gmina Sławno.
2) Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa budowlano – wykonawcza „Budowa boiska wielofunkcyjnego na dz. nr 72/6, 75/6, 75/7, 126 obręb ewidencyjny Rzyszczewo, gmina Sławno” oraz „Budowa boiska wielofunkcyjnego na dz. nr 210/4, 210/5, 382/2 obręb ewidencyjny Smardzewo, gmina Sławno”, z uwzględnieniem zapisów SWZ.
3) Zadanie I – Budowa boiska w Rzyszczewie:
a) Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24x45 m;
b) Budowa latarni oświetleniowej w kolorze antracytowym;
c) Wykonanie utwardzenie terenu z kostki betonowej;
d) Dostawa i montaż stojaków na rowery – 7 szt. (w dokumentacji projektowej przewidziano 5 szt. stojaków), stojaki typu U wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, w kolorze RAL 6018.
4) Uwagi do Zadania I:
a) transport i rozplantowanie urobku na terenie działki 75/7 – ok. 100 m od miejsca budowy;
b) dostawa i montaż pojemnika do segregacji odpadów – wyłączona z zakresu zamówienia.
5) Zadanie II – Budowa boiska w Smardzewie:
a) Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24x45 m;
b) Budowa latarni oświetleniowej w kolorze antracytowym;
c) Wykonanie utwardzenie terenu z kostki betonowej;
d) Dostawa i montaż stojaków na rowery – 7 szt. (w dokumentacji projektowej przewidziano 5 szt. stojaków), stojaki typu U wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, w kolorze RAL 6018.
6) Uwagi do Zadania II:
a) transport i rozplantowanie urobku na terenie działki 382/2 – ok. 100 m od miejsca budowy;
b) rozbiórka istniejącego ogrodzenia zgodnie z rysunkiem PZT – wyłączona z zakresu zamówienia;
c) dostawa i montaż pojemnika do segregacji odpadów – wyłączona z zakresu zamówienia.
7) Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych „Budowa boiska wielofunkcyjnego na dz. nr 72/6, 75/6, 75/7, 126 obręb ewidencyjny Rzyszczewo, gmina Sławno” oraz „Budowa boiska wielofunkcyjnego na dz. nr 210/4, 210/5, 382/2 obręb ewidencyjny Smardzewo, gmina Sławno” zawierają:
a) Projekty budowlano – wykonawcze: Projekt zagospodarowania terenu; Projekt architektoniczno – budowlany; Projekt techniczny;
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) Decyzje i uzgodnienia załączone do dokumentacji przetargowej.
Dokumenty te powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i zestawienia rzeczowo – finansowego (Załącznik nr 8 do umowy).
Przedmiary robót załączone do dokumentacji są elementem pomocniczym, należy je zweryfikować z SWZ i nie są podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt budowlano – wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SWZ.
Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy.
Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do niniejszego postępowania.
3. Dotyczy obu części zamówienia:
1) Prowadzenie robót na budowie:
a) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy lub przedstawiciel (w przypadku budowy placów zabaw).
b) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac.
2) Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia:
a) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptacje Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego).
b) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności jego dozór.
c) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu.
d) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością.
e) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy.
W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury.
f) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów.
g) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy.
h) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót.
i) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
j) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Programu zapewnienia jakości i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
k) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przekazania go Zamawiającemu i Nadzorowi przed rozpoczęciem robót.
l) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych.
3) Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
a) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SWZ.
b) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SWZ.
c) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym.
d) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
e) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy.
f) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego.
g) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w punkcie 1 niniejszego paragrafu.
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych oraz ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy w oparciu o protokół konieczności na podstawie kosztorysu różnicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników.
i) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
j) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje obiekt z wyposażeniem, czyli wszystkimi zamontowanymi przez Wykonawcę urządzeniami oraz elementy infrastruktury.
c. d. w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 1151217,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury sportowej na terenie Gminy Sławno, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi, z uwzględnieniem zapisów SWZ oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów.2. Część nr 2 Budowa placów zabaw w miejscowościach Rzyszczewo i Kwasowo.
1) Lokalizacja:
a) dz. nr 126 obręb ewidencyjny Rzyszczewo, Gmina Sławno;
b) dz. nr 194/28 obręb ewidencyjny Kwasowo, gmina Sławno.
2) Przedmiot zamówienia określa projekt zagospodarowania terenu „Budowy elementów małej architektury w miejscach publicznych dz. nr 194/28, obręb Kwasowo, gm. Sławno” dołączony do zgłoszenia wraz z opisem urządzeń zabawowych oraz projekt zagospodarowania terenu „Budowy elementów małej architektury w miejscach publicznych dz. nr 126, obręb Rzyszczewo, gm. Sławno” dołączony do zgłoszenia wraz z opisem urządzeń zabawowych, z uwzględnieniem zapisów SWZ.
3) Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania:
4) Zadanie I – Budowa placu zabaw w Kwasowie:
a) Montaż ogrodzenia panelowego (materiał dostarczy Zamawiający): ogrodzenie panelowe wysokości ok. 180 cm, szerokość przęsła 250 cm – 35 mb; ogrodzenie panelowe typu „FALA” wysokości ok. 120 cm, szerokość przęsła 200 cm – 86 mb + furtka systemowa szerokości 120 cm;
b) Budowa nawierzchni bezpiecznej – nawierzchnia z piasku płukanego zgodnego z wymogami normy PN-EN 1177, o wielkości ziarna 0-2 mm, grubość warstwy 30 cm, pod piaskiem na całej powierzchni należy umieścić geowłókninę gramatury min. 90 gram;
c) Dostawa i montaż 2 ławek parkowych – stelaż stalowy wykonany z rur średnicy 60 mm, ocynkowanych, malowanych proszkowo w kolorze czarnym, deski z drewna sezonowanego, impregnowanego ciśnieniowo, kolor do ustalenia na etapie wykonawstwa;
d) Dostawa i montaż stojaków na rowery – 7 szt. ( w dokumentacji projektowej przewidziano 5 szt. stojaków), stojaki typu U wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, w kolorze RAL 6018;
e) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz tablicy informacyjnej:
Zjazd linowy – 1 szt. – urządzenie sprawnościowe złożone z 2 wież/stojaków oraz liny stalowej zjazdowej rozwieszonej między wieżami. Lina o regulowanym naciągu. Wózek nośny poruszający się po linie z funkcją hamowania w stanie bez obciążenia siedziska zawieszonego do wózka. Długość urządzenia 20-25 m.
Stosowane materiały:
• konstrukcja stalowa zabezpieczona przed korozją piaskowaniem, cynkowaniem; malowana proszkowo farbami odpornymi na promienie UV;
• lina stalowa pleciona o śr. min 10 mm; druty stalowe cynkowane;
• wózek nośny wykonany ze stali nierdzewnej;
• siedzisko wykonane z gumy, wewnątrz zbrojone materiałem stalowym, łańcuch nośny lub lina nośna siedziska pokryte elastycznym materiałem (np. guma);
• w urządzeniu brak elementów drewnianych.
Zestaw zabawowy ze zjeżdżalniami – 1 szt. – zestaw umożliwiający wszechstronne możliwości aktywności dziecka: wspinanie po ściance, przeplotni, siatce, ślizganie się po rynnie, ślizganie się po rurze, chodzenie po przeszkodach, integracyjne zabawy. Min. 1 wieża złożona ze słupów nośnych, podestu, min. 2 ślizgi rynnowe o długości nie mniejszej niż 3 m, min. 2 ślizgi rurowe o długości nie mniejszej niż 4,5 m, wejście na wieżę wymuszające aktywność ruchową w postaci przeplotni stalowej lub stalowo – linowej lub ściany wspinaczkowej. Konstrukcja nośna wieży z rur stalowych – zabezpieczona przed korozją piaskowaniem, cynkowaniem; malowana proszkowo farbami odpornymi na promienie UV w jednym kolorze elementy do łączenia (śruby, podkładki, nakrętki, itp.) wykonane ze stali nierdzewnej; elementy stalowe (rury, elementy zjeżdżalni, łańcuchy itp.) ze stali nierdzewnej; elementy z blachy cynkowane, malowane proszkowo farbami odpornymi na promieniowanie UV; ewentualne łączenia konstrukcji nośnej łącznikami ze stali nierdzewnej lub ze stopów aluminium; elementy wystające (śruby itp.) pokryte wandaloodpornymi elastycznymi osłonkami; liny polipropylenowe z rdzeniem stalowy łączone za pomocą łączników z poliamidu; podest wieży pokryty nawierzchnią antypoślizgową. Nie dopuszcza się elementów drewnianych. Wysokość całkowita urządzenia od 400 do 550 cm, wysokość podestu od 200 do 250 cm, jeden ze ślizgów rurowych w postaci „skręconej rury” minimum 300 stopni.
Karuzela wisząca – 1 szt. – urządzenie umożliwiające kręcenie się po okręgu min. 2 osób. Urządzenie złożone z 1 słupa nośnego z ramionami, siedziska zawieszone na łańcuchach. Wysokość całkowita urządzenia 280-320 cm, szerokość w spoczynku 300-350 cm, siedziska wykonane z gumy.
Stosowane materiały:
• konstrukcja stalowa zabezpieczona przed korozją piaskowaniem, cynkowaniem; malowana proszkowo farbami odpornymi na promienie UV;
• elementy do łączenia (śruby, nakrętki, itp.) oraz konstrukcja uchwytów lub innych elementów stalowych wykonane ze stali nierdzewnej;
• elementy wystające (śruby, łączenia) pokryte wandaloodpornymi elastycznymi osłonkami;
• w urządzeniu brak elementów drewnianych.
Huśtawka wagowa – 1 szt. – urządzenie umożliwiające socjalizację poprzez konieczność współpracy w czasie korzystania z zabawki. Konstrukcja nośna – podpory - stalowe słupki osadzone trwale w gruncie, połączone poprzeczną belką nośną (stalową). Równoważnia huśtawki drewniana (drewno klejone) lub stalowa. Uchwyty wykonane ze stali nierdzewnej. Siedziska z oparciem zabezpieczającym dziecko przed upadkiem „do tyłu”, wysokość na którą unosi się siedzisko 90-100 cm, długość równoważni 270-300 cm.
Stosowane materiały:
• konstrukcja stalowa zabezpieczona przed korozją piaskowaniem, cynkowaniem; malowana proszkowo farbami odpornymi na promienie UV;
• elementy do łączenia (śruby, nakrętki, podkładki itp.) oraz konstrukcja uchwytów lub innych elementów stalowych wykonane ze stali nierdzewnej;
• siedziska i oparcia- wykonana z HDPE lub HPL grubości min 15 mm;
• równoważnia osadzona na osi za pomocą łożysk;
• elementy drewniane wykonane z drewna iglastego, bezrdzeniowego, odpornego na wodę;
• elementy wystające (śruby, łączenia) pokryte wandaloodpornymi elastycznymi osłonkami.
Domek – 1 szt. – zadaszony domek umożliwiający naziemne zabawy dla dzieci w wieku 1-8 l, zabawka posiada zadaszenie oraz minimum dwie półpełne ściany, min. dwa siedziska i stolik/pulpit oraz dwa „parapety”. Wymiary domku: wysokość całkowita – 170-200 cm, , szer. domku 150-180 cm, głębokość 140-200 cm.
Stosowane materiały:
• konstrukcja stalowa zabezpieczona przed korozją piaskowaniem, cynkowaniem; malowana proszkowo farbami odpornymi na promienie UV;
• elementy do łączenia (śruby, nakrętki, itp.) oraz konstrukcja uchwytów lub innych elementów stalowych wykonane ze stali nierdzewnej;
• ścianki HDPE min 15 mm, ścianki i podesty – kolorowe tworzywo HPL min 13 mm;
• elementy wystające (śruby, łączenia) pokryte wandaloodpornymi elastycznymi osłonkami;
• w urządzeniu brak elementów drewnianych.
Zestaw zabawowy z mostkiem – 1 szt. – zestaw umożliwiający wszechstronne aktywności dziecka w wieku 1-8 lat: ślizganie się, integracyjne zabawy, balansowanie po ruchomym podłożu. Min. 2 wieże zadaszone, min. 1 wejście na urządzenie po schodkach, min. 1 ślizg dla małych dzieci, min. 1 mostek wiszący – łączący wieże.
Stosowane materiały:
• konstrukcja stalowa zabezpieczona przed korozją piaskowaniem, cynkowaniem; malowana proszkowo farbami odpornymi na promienie UV;
• elementy do łączenia (śruby, nakrętki, itp.) oraz konstrukcja uchwytów lub innych elementów stalowych wykonane ze stali nierdzewnej;
• siedziska i oparcia- wykonana z HDPE lub HPL;
• elementy wystające (śruby, łączenia) pokryte wandaloodpornymi elastycznymi osłonkami;
• liny z polipropylenu o średnicy 15 mm z rdzeniem stalowym;
• w urządzeniu brak elementów drewnianych.
Karuzela platformowa – 1 szt. – urządzenie sprawnościowe obrotowe, maksymalna wysokość całkowita maks. 70 cm, podest okrągły o średnicy 120-140 cm, na platformie obrotowej 3 słupy (poręcze) ze stali nierdzewnej. Przedział wiekowy 3-12 lat.
Stosowane materiały:
• słupy ze stali nierdzewnej;
• łożyskowanie – min. 2 łożyska;
• podest z płyty HPL, HDPE;
• elementy do łączenia (śruby, nakrętki, podkładki itp.) wykonane ze stali nierdzewnej;
• elementy wystające (śruby, łączenia) pokryte wandaloodpornymi elastycznymi osłonkami;
• w urządzeniu brak elementów drewnianych.
c. d. w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 556896,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1291500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2218375,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1291500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELSIK Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793088782
7.3.3) Ulica: ul. Kościerska 8F
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1291500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 626288,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626288,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 626288,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „KOMUNALKA”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990672797
7.3.3) Ulica: ul. Polanowska 44a
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "KOMUNALKA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "KOMUNALKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 626288,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁAWNA
- Dostawa i depozyt wyrobów do implantacji
- Dostosowanie pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Cieszkowskiego 4 w Sławnie na potrzeby Centrum Terapeutycznego
- Budowa małej retencji leśnej w miejscowości Tychowo w gminie Sławno
więcej: przetargi w Sławnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.