Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00237965/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomianki”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 115
1.5.2.) Miejscowość: Łomianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2024
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomianki”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f7b8859-dd44-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293046
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101047/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomianki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237965
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego (3751 opraw)
na terenie Gminy Łomianki, oświetlenia na cmentarzu komunalnym (11 opraw), oświetlenia na placach zabaw (20 opraw), obejmująca utrzymanie w stanie sprawności opraw oświetlenia ulicznego i oświetlenia cmentarza komunalnego, skrzyżowania dróg gminnych z DK7, placów zabaw oraz szaf sterujących oraz wykonywanie wszystkich czynności towarzyszących konserwacji.
2. Utrzymanie i konserwacja obejmuje świadczenie w szczególności następujących usług:
1) Czynności eksploatacyjne, a w szczególności przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej obejmujące:
a) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych oraz urządzeń z nimi związanych,
b) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni,
c) zabezpieczenie szaf oświetleniowych przed dostępem osób postronnych w taki sposób, aby dostęp do nich miały tylko osoby upoważnione przez Zamawiającego,
d) dostęp do szaf oświetleniowych dla komisji dokonującej, co miesiąc odczyt wskazań liczników energii, a także transport dla potrzeb kontroli oświetlenia drogowego,
e) świecenie wszystkich opraw określonych w wykazie(liczba niesprawnych opraw
f) nie przekroczy 1,5% liczby wszystkich punktów świetlnych)
g) sporządzanie i przekazywanie gminie Łomianki comiesięcznego raportu
z przeprowadzonego przeglądu oraz podjętych działań naprawczych do dnia 10 tego każdego miesiąca następującego po okresie przeglądu.
2) Wymianę na nowe lub naprawę wg potrzeb oświetlenia ulicznego zgłoszonych przez gminę Łomianki uszkodzonych lub niedziałających urządzeń. Elementy wymienione na nowe muszą być zgodne z elementami zestawienia w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 a ich zestawienie dołączone do comiesięcznego raportu. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z zakupem, dostawą materiałów użytych do prowadzenia prac. Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z robotami towarzyszącymi i odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego.
3) Utrzymywanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, bieżące uzupełnianie szyb w oprawach stylowych.
4) Utrzymywanie we właściwym stanie technicznym osłon i odbłyśników opraw tak,
aby niepowodowały olśnienia.
5) Utrzymanie estetycznego wyglądu urządzeń poprzez:
a) jednolity typ wysięgników, opraw, słupów, źródeł światła, barwy światła
w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania,
b) wypionowanie słupów,
6) Fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic, placów gminnych wyposażone
w środki łączności, środki transportu i odpowiedni sprzęt specjalistyczny (podnośnik samochodowy dopuszczony do pracy pod napięciem) oraz osoby wykonujące czynności posiadające odpowiednie kwalifikacje do pracy pod napięciem, umożliwiające natychmiastową reakcję na zgłoszenia o usterkach i awariach.
7) Bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach i likwidacja w/w awarii w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia wraz z informacją do Zamawiającego
o wykonaniu tych zadań.
8) Wymiana wyeksploatowanych źródeł światła w terminie maksymalnie 24 godzin
9) Informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, placów gminnych.
10) Likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowego zdarzenia (wichura, wypadek drogowy itp.), uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony, rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, wyrwane drzwiczki wnęk słupa, zdewastowana wnęka słupowa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa) w ciągu max. 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu oraz doprowadzenie uszkodzonych urządzeń do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 24 godzin po usunięciu zagrożenia (a wymiana złamanych słupów w ciągu max 5 dni).
11) Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponosi wszelkie konsekwencje z tego tytułu
oraz z tytułu zaciemnienia ulicy lub jej odcinka, do odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie, z wyjątkiem sytuacji losowych wynikających nie z winy Wykonawcy.
12) Wykonanie regulacji zegarów astronomicznych w celu zapewnienia jednoczesnego czasu zapalania się poszczególnych odcinków oświetlenia ulicznego, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia Zamawiającego.
13) Wycinanie, podcinanie gałęzi wrastających w lampy i linię oświetlenia ulicznego.
14) Zapewnienie transportu dla potrzeb kontroli stanu oświetlenia.
15) Nadzór nad pracami polegającymi na montażu oraz demontażu okolicznościowym flag, oświetlenia, banerów itp.
16) Bieżącą współpracę z PGE Dystrybucja S.A Rejon Energetyczny Legionowo,
ul. Nowodworska 3, 05-126 Michałów Reginów.
17) W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia z PGE Dystrybucja S.A Rejon Energetyczny Legionowo, ul. Nowodworska 3, 05-126 Michałów Reginów i egzekwowanie jak najszybszego usunięcia awarii.
18) Wykonawca zobowiązuje się, że na skutek wykonywania przez niego umowy liczba niesprawnych źródeł światła, nie przekroczy 1,5% liczby wszystkich punktów świetlnych
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31703,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESTI FOS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5361910677; REGON 146019153
7.3.3) Ulica: DEBE 5G
7.3.4) Miejscowość: Serock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
kwotę brutto: 15 990,00 zł.
2) wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie dodatkowych czynności wg sumy
cen jednostkowych wszystkich pozycji z Załącznika nr 1 do Formularza oferty tj.:
Cena brutto: 19 828,83 zł.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- "Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III "
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
więcej: Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.