Og³oszenie z dnia 2021-12-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00293209/02 - Og³oszenie z dnia 2021-12-01 (po zmianach)
- 2021/BZP 00296078/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
- 2022/BZP 00004849/01 - Wynik z dnia 2022-01-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Czersk w okresie od 01.01.2022r. – do 31.12.2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 27
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Czersk w okresie od 01.01.2022r. – do 31.12.2022r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7d5ac85b-5277-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00293209
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001924/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.20 ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Czersk w okresie od 01.01.2022 – do 31.12.2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej
pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
W sytuacjach awaryjnych z wyj±tkiem sk³adania ofert zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê elektroniczn± poprzez email:zamowieniapubliczne@czersk.pl lub urzad_miejski@czersk.pl
Adres strony internetowej do komunikacji:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zalecenia: 1. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z za³. nr 2 do „Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagañ dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI.2. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf3. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: 3.1. .zip 3.2. .7Z4. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a
niewystêpuj±cych w rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. 5. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB,
oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 6. W przypadku stosowania przez wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 6.1. ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci
pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. 6.2. pliki w innych formatach ni¿ pdf zaleca siê opatrzyæ podpisem
w formacie XAdES o typie zewnêtrznym. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. 6.3. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. 7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania
pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. 8. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. 9. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.10. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24
godziny przed terminem sk³adania ofert. 11. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca siê wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. 12. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem
kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty.
13. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
13.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
13.2. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej
pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 14. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl 15. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 .12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la w pkt 7.9 SWZ niezbêdne wymagania sprzêtowo -
aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych zosta³a zawarta w pkt 29 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych zosta³a zawarta w pkt 29 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.271.91.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1. ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Gminy Czersk w okresie od 01.01.2022 – do 31.12.2022.
1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 roku (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Czersk (Urzêdu Miejskiego w Czersku) w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów.
2. Us³ugi pocztowe bêd±ce przedmiotem zamówienia bêd± ¶wiadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz.1041) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje nadawanie przesy³ek w sposób zgodny z przepisami reguluj±cymi tryb postêpowañ administracyjnych i cywilnych.
Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo okre¶lony w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowi±cym za³±cznik 1A do Formularza ofertowego oraz Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) - za³. nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê
kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: cena - 60% oraz termin p³atno¶ci za fakturê - 40%, zgodnie z pkt 21 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci za fakturê
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2. Kolporta¿ biuletynu informacyjnego Panorama Czerska w ramach zadania pn.: Promocja walorów gminy.
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie niepowszechnej us³ugi pocztowej Druk Bezadresowy w obrocie krajowym, dalej zwanym kolporta¿em druków bezadresowych. Nale¿y przez to rozumieæ przyjmowanie, przemieszczanie i dorêczanie okre¶lonej przez Zamawiaj±cego liczby druków bezadresowych na obszarze wskazanym przez Zamawiaj±cego do gospodarstw domowych. Jako Druk Bezadresowy nale¿y rozumieæ nieopatrzon± adresem informacjê pisemn± lub graficzn±, zwielokrotnion± za pomoc± technik drukarskich lub podobnych, utrwalona na papierze lub innym materiale u¿ywanym w drukarstwie w tym ksi±¿kê, katalog, dziennik lub czasopismo. Druk bezadresowy nie stanowi przesy³ki pocztowej w rozumieniu przepisów Prawo Pocztowe. Nadawca o¶wiadcza, i¿ posiada wszelkie prawa wydawnicze i wszelkie pozosta³e prawa do wszystkich drukowanych, w drukach bezadresowych, tre¶ci i ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ z tytu³u ich rozpowszechniania.
2. Kolporta¿ uwa¿a siê za dokonany: w przypadku domów wielorodzinnych (bloki) – je¿eli wspomniany wy¿ej druk bezadresowy zosta³ umieszczony w skrzynce korespondencyjnej (tzw. euroskrzynce), a je¶li nie bêdzie to mo¿liwe to w skrzynce na ulotki; w przypadku domów jednorodzinnych – je¿eli wspomniany powy¿ej druk bezadresowy zosta³ umieszczony w skrzynce korespondencyjnej (je¶li taka jest). W miejscach, gdzie kolporta¿ nie jest mo¿liwy w podany powy¿ej sposób, Zleceniobiorca ma obowi±zek niezw³ocznie poinformowaæ o tym pisemnie Zleceniodawcê.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje kolporta¿ druków bezadresowych w liczbie do 7000 egzemplarzy raz na kwarta³ (tj. do 28000 egzemplarzy w ca³ym okresie trwania umowy), do ka¿dego gospodarstwa domowego na terenie gminy Czersk, w okresie od 01.01.2022r. – 31.12.2022 r.
4. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. lub do momentu maksymalnego wykorzystania warto¶ci umowy brutto, w zale¿no¶ci co nast±pi pierwsze.
5. Ilo¶æ druków bezadresowych zosta³a przyjêta przez Zamawiaj±cego szacunkowo, wy³±cznie w celu wyliczenia ceny oferty i jest uzale¿niona od bie¿±cej liczby adresów. Rzeczywista ilo¶æ druków bezadresowych bêdzie wynika³a z faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego w tym zakresie, przy czym ³±czna warto¶æ zamówienia nie przekroczy kwoty wynikaj±cej z ceny oferty Wykonawcy.
6. Zamawiaj±cy szacuje wagê pojedynczego egzemplarza druku bezadresowego w granicach od 40g do 50g, wy³±cznie w celu wyliczenia ceny oferty. Rzeczywista gramatura druków bezadresowych mo¿e ulec zmianie w zale¿no¶ci od formatu papieru, który bêdzie dostêpny.
7. Kolporta¿ prowadzony bêdzie przez piêæ dni roboczych, licz±c od dnia dostarczenia druków bezadresowych do Wykonawcy. W szczególnych przypadkach termin ten mo¿e byæ przed³u¿ony, ale nie wiêcej ni¿ o jeden dzieñ roboczy, wy³±cznie za wiedz± i zgod± Zamawiaj±cego przed rozpoczêciem zlecenia. W przypadku zmiany liczby gospodarstw domowych, do których Wykonawca kolportuje druki bezadresowe, Wykonawca informuje, w formie pisemnej, Zamawiaj±cego o potrzebie zmiany nak³adu kolportowanych druków bezadresowych. Za wszystkie ewentualne szkody powsta³e po odebraniu wspomnianych druków, w tym zagubienie, zniszczenie, zmianê tre¶ci, odpowiedzialno¶æ materialn± ponosi Wykonawca.
8. Ka¿da akcja kolporta¿owa Wykonawcy realizowana bêdzie na podstawie pisemnego zamówienia Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy bêdzie kontrolowa³ kolporta¿ druków bezadresowych raz na kwarta³.
9. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê zap³aciæ Wykonawcy z góry, przed zrealizowaniem us³ugi kolporta¿u.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64111000-7 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce gazet i czasopism
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê
kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: cena - 60% oraz termin p³atno¶ci za fakturê - 40%, zgodnie z pkt 21 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci za fakturê
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: dotyczy tylko czê¶ci 1: a) Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy posiadania uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczaniai dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym.
b) Warunek ten zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t. j. – Dz. U. z 2020 r., poz. 1041).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. - Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: za¶wiadczenie potwierdzaj±ce, i¿ Wykonawca zosta³ wpisany do rejestru operatorów pocztowych, o których mowa w art. 6 ustawy Prawo pocztowe (t. j. – Dz. U. z 2020 r., poz.1041), wydane przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. 1. Wraz z ofert± (formularzem ofertowym) i formularzem asortymentowo – cenowy zgodnie ze wzorem do SWZ dla cz. 1 i/ lub cz. 2, wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ: 1.1. o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.1.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.2. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
1.3. pe³nomocnictwo dla osoby podpisuj±cej ofertê do wystêpowania w imieniu
wykonawcy, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Oferta powinna byæ: 2.1. sporz±dzona na podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim, 2.2. z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl,
2.3.podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy –zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia w przypadkach dopuszczalnych zmian umowy, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp oraz zawartych w projektowanych postanowieniach umowy (PPU) stanowi±cych za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-08
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy zawiera umowê w sprawie zamówienia publicznego, z uwzglêdnieniem art. 577 Pzp, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia przes³ania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, je¿eli zawiadomienie to zosta³o przes³ane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, je¿eli zosta³o przes³ane w inny sposób. 2. Zamawiaj±cy mo¿e zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia publicznego przed up³ywem terminu, o którym mowa w pkt 1, je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z³o¿ono tylko jedną ofertê. 3. Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejsz±, bêdzie zobowi±zany zawrzeæ umowê w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych wprojektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik nr 5 i 5A do SWZ. Umowa zostanie uzupe³niona o zapisy wynikaj±ce ze z³o¿onej oferty. 4. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, powinien przed³o¿yæ: 4.1. w przypadku konsorcjum lub spó³ki cywilnej - umowê reguluj±c± wspó³pracê Wykonawców dzia³aj±cych wspólnie (umowa konsorcjum lub umowa spó³ki cywilnej).
INNE PRZETARGI CZERSK
- U³o¿enie wyk³adziny PCV na posadzce w Przedszkolu w £êgu - prace naprawcze
- Opracowanie dokumentacji budowy, przebudowy lub rozbudowy dróg gminnych z podzia³em na 6 czê¶ci
- Budowa sieci wodoci±gowej w ul. Zio³owej i Grzybowej w Czersku
wiêcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzêdu Pracy w Zgierzu od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- ¶wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Tarnowo Podgórne.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzêdu Miejskiego w Strykowie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy Zgierz
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy £odygowice w 2025r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Urzêdu Gminy Aleksandrów Kujawski w roku 2025
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.