Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00260813/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 565 12 07
1.5.8.) Numer faksu: 87 565 03 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_suwalki@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-suwalkach
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3b928ee-3f55-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012199/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa pieczywa, bułki tartej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260813/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKW.2232.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 248758,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chleb pszenno-żytni:
– krojony (grubość kromki 11-13 mm),
– bochenki o wadze netto 500 g;
–porcjowany, jednolitego gatunku, kształtu i gramatury;
– pakowany w worki foliowe dopuszczone do kontaktu z żywnością;
– opakowanie jednostkowe powinno być zaklejone folią (nie dopuszcza się klipsów z metalowymi elementami);
Cechy charakterystyczne: świeży, dobrej jakości, o jednolitej konsystencji, zwartej, wolny od wad eliminujących go od spożycia, dostarczane partie danego towaru w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju oraz terminu przydatności do spożycia. Minimalny okres przydatności do spożycia: 3 dni od daty dostawy.
Cechy wykluczające: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, chleb stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, chleb o skórce oddzielającej się od miękiszu, zabrudzony, spalony, niedopieczony, o miękiszu lepkim, z zakalcem, kruszącym się, z obecnością grudek mąki lub soli; objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, uszkodzenia mechaniczne, bochenki zdeformowane, zgniecione; obecność szkodników, brak oznakowania bochenków;
Opakowanie i oznakowanie dostawy:
Pieczywo powinno być pakowane w kosze plastikowe (opakowanie zbiorcze), które będą zwracane Wykonawcy przy następnej dostawie. Pieczywo przed za foliowaniem musi być koniecznie odpowiednio wystudzone. Oznakowanie na opakowaniu powinno zawierać: nazwę dostawcy/producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę – termin produkcji i przydatności do spożycia (wszystkie wyroby muszą być oznakowane etykietką zawierającą wszystkie niezbędne informacje zgodnie z obowiązującymi przepisami).
15811100-7: 76 000,00 kg
Chleb pszenny:
– krojony (grubość kromki 11-13 mm);
– bochenki o wadze netto 500 g;
–porcjowany, jednolitego gatunku, kształtu i gramatury;
– pakowany w worki foliowe dopuszczone do kontaktu z żywnością;
– opakowanie jednostkowe powinno być zaklejone folią (nie dopuszcza się klipsów z metalowymi elementami);
Cechy charakterystyczne: świeży, dobrej jakości, o jednolitej konsystencji, zwartej, wolny od wad eliminujących go od spożycia, dostarczane partie danego towaru w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju oraz terminu przydatności do spożycia. Minimalny okres przydatności do spożycia: 3 dni od daty dostawy.
Cechy wykluczające: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, chleb stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, chleb o skórce oddzielającej się od miękiszu, zabrudzony, spalony, niedopieczony, o miękiszu lepkim, z zakalcem, kruszącym się, z obecnością grudek mąki lub soli; objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, uszkodzenia mechaniczne, bochenki zdeformowane, zgniecione; obecność szkodników, brak oznakowania bochenków;
Opakowanie i oznakowanie dostawy:
Pieczywo powinno być pakowane w kosze plastikowe (opakowanie zbiorcze), które będą zwracane Wykonawcy przy następnej dostawie. Pieczywo przed za foliowaniem musi być koniecznie odpowiednio wystudzone. Oznakowanie na opakowaniu powinno zawierać: nazwę dostawcy/producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę – termin produkcji i przydatności do spożycia (wszystkie wyroby muszą być oznakowane etykietką zawierającą wszystkie niezbędne informacje zgodnie z obowiązującymi przepisami).
15811100-7: 11 000,00 kg
Chleb razowy:
– krojony (grubość kromki 11-13 mm);
– bochenki o wadze netto 400 g;
–porcjowany, jednolitego gatunku, kształtu i gramatury;
– pakowany w worki foliowe dopuszczone do kontaktu z żywnością;
– opakowanie jednostkowe powinno być zaklejone folią (nie dopuszcza się klipsów z metalowymi elementami);
Cechy charakterystyczne: świeży, dobrej jakości, o jednolitej konsystencji, zwartej, wolny od wad eliminujących go od spożycia, dostarczane partie danego towaru w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju oraz terminu przydatności do spożycia. Minimalny okres przydatności do spożycia: 3 dni od daty dostawy.
Cechy wykluczające: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, chleb stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, chleb o skórce oddzielającej się od miękiszu, zabrudzony, spalony, niedopieczony, o miękiszu lepkim, z zakalcem, kruszącym się, z obecnością grudek mąki lub soli; objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, uszkodzenia mechaniczne, bochenki zdeformowane, zgniecione; obecność szkodników, brak oznakowania bochenków;
Opakowanie i oznakowanie dostawy:
Pieczywo powinno być pakowane w kosze plastikowe (opakowanie zbiorcze), które będą zwracane Wykonawcy przy następnej dostawie. Pieczywo przed za foliowaniem musi być koniecznie odpowiednio wystudzone. Oznakowanie na opakowaniu powinno zawierać: nazwę dostawcy/producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę – termin produkcji i przydatności do spożycia (wszystkie wyroby muszą być oznakowane etykietką zawierającą wszystkie niezbędne informacje zgodnie z obowiązującymi przepisami).
15811100-7: 1 800,00 kg
Bułka tarta:
– produkt otrzymany przez rozdrobnienie wysuszonego pieczywa;
Cechy charakterystyczne: struktura i konsystencja – sypka, bez grudek, barwa naturalna, może być niejednolita, smak i zapach – charakterystyczny dla suszonego pieczywa; Minimalny okres przydatności do spożycia – 1 miesiące od daty dostawy;
Cechy wykluczające: obce posmaki, zapachy, zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, obecność szkodników, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia;
Opakowanie i oznakowanie dostawy:
Opakowanie: materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością o gramaturze do 5 kg. Opakowanie powinno być zaklejone folią (nie dopuszcza się klipsów z metalowymi elementami);
Oznakowanie na opakowaniu powinno zawierać: nazwę dostawcy/producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę – termin produkcji i przydatności do spożycia.
15810000-3: 1 050,00 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267828,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267828,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267828,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARMELEK Paweł Surawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481603614
7.3.3) Ulica: Karola Augusta Bahrkego 5
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267828,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Działu Farmacji Szpitalnej SPSP ZOZ w Suwałkach"
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
więcej: przetargi w Suwałkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.