Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00183643/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie ratowników TOPR w niezbędny ekwipunek – bielizna termiczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.3.) Oddział zamawiającego: TOPR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490018902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 63 a
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: topr@topr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/8b4331b1-c947-4b12-82a1-7270918c85771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ratownictwo górskie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie ratowników TOPR w niezbędny ekwipunek – bielizna termiczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf6cb4cf-ddee-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183643/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BOKSERKI - 120 sztuk• wykonane z ekologicznego materiału Tencel min 80 %, lub wełny merino min 60%
• posiadają elastyczny pas biodrowy
• posiadają właściwości antybakteryjne
• materiał z dodatkiem elastanu celem lepszego dopasowania
• płaskie szwy
• materiał dobrze oddychający i odprowadzający wilgoć na zewnątrz
• rozmiar: min S - XXL
Ilości w poszczególnych rozmiarach Zamawiający określi po zawarciu umowy, w ciągu 10 dni od dostarczenia rozmiarówki do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza wyłącznie produkty fabrycznie nowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 18310000-5 - Bielizna osobista
4.5.5.) Wartość części: 25634,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BLUZA 120 sztuk• wykonana z wysokiej jakości wełny merino min 20 % ewentualnie z poliestru , poliamidu lub wełny merino połączonej ze sztucznym materiałem
• rozpinana na zamek z przodu min ¼ długości
• może posiadać kaptur
• wygodny krój zapewniający dobre dopasowanie
• posiada właściwości odprowadzające wilgoć na zewnątrz, oraz redukujące przykre zapachy
• płaskie szwy
• posiada właściwości antybakteryjne, oraz dobrą oddychalność
• minimum jedna kieszeń z przodu zapinana na zamek
• kolor: odcienie niebieskiego, szarego,
• rozmiar: min S - XXL
Ilości w poszczególnych rozmiarach Zamawiający określi po zawarciu umowy, w ciągu 10 dni od dostarczenia rozmiarówki do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza wyłącznie produkty fabrycznie nowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 18310000-5 - Bielizna osobista
4.5.5.) Wartość części: 41702,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KOSZULKA DŁUGI RĘKAW 120 sztuk• wykonana z wysokiej jakości wełny merino ( wełna merino min 50 %) o gramaturze min 190g/m2 , ewentualnie z poliestru, poliamidu lub wełny merino połączonej ze sztucznym materiałem
• posiada właściwości szybkoschnące i odprowadzające wilgoć na zewnątrz
• dopasowany krój zapewniający swobodę ruchów
• stójka pod szyją rozpinana za zamek z przodu min ¼ długości
• posiada właściwości antybakteryjne
• kolor: odcienie niebieskiego , szarego , zielonego
• rozmiar: min S - XXL
Ilości w poszczególnych rozmiarach Zamawiający określi po zawarciu umowy, w ciągu 10 dni od dostarczenia rozmiarówki do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza wyłącznie produkty fabrycznie nowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 18310000-5 - Bielizna osobista
4.5.5.) Wartość części: 28129,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KALESONY 120 par• wykonane z najwyższej jakości wełny merino min 50% plus elastan ewentualnie lycra
• gramatura min 200gr/m2
• idealnie dopasowane zapewniające swobodę ruchów, nie powodują obtarć
• płaskie szwy
• nogawki pełne, długie
• ciemna gama kolorów
• rozmiar: min S - XXL
Ilości w poszczególnych rozmiarach Zamawiający określi po zawarciu umowy, w ciągu 10 dni od dostarczenia rozmiarówki do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza wyłącznie produkty fabrycznie nowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 18310000-5 - Bielizna osobista
4.5.5.) Wartość części: 29731,71 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SKARPETY 240 par• wykonane z wełny merino 50 - 80 %
• przeznaczenie na trekking, grube
• płaski szew przy palcach
• wysokość do połowy łydki
• wzmocnione na palcach i pięcie
• miękki i wygodny mankiet
• posiadają właściwości antybakteryjne, termoregulacyjne i izolujące
• zakres rozmiarów min 39 – 47
Ilości w poszczególnych rozmiarach Zamawiający określi po zawarciu umowy, w ciągu 10 dni od dostarczenia rozmiarówki do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza wyłącznie produkty fabrycznie nowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 18317000-4 - Skarpety
4.5.5.) Wartość części: 17884,88 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KOSZULKA KRÓTKI RĘKAW 120 sztuk• wykonana z wysokiej jakości wełny merino minimum 50%, ewentualnie z poliestru, poliamidu lub wełny połączonej ze sztucznym materiałem,
• posiada właściwości szybkoschnące i odprowadzające wilgoć na zewnątrz
• dopasowany krój zapewniający swobodę ruchów
• kolor: odcienie niebieskiego , szarego , czerwonego
• rozmiar: min S - XXL
Ilości w poszczególnych rozmiarach Zamawiający określi po zawarciu umowy, w ciągu 10 dni od dostarczenia rozmiarówki do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza wyłącznie produkty fabrycznie nowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 18310000-5 - Bielizna osobista
4.5.5.) Wartość części: 12531,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16974,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Crag Sport s.c. B.Klocek M.Matrejek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762464801
7.3.4) Miejscowość: Cholerzyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CRAG SPORT KLOCEK MATREJEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CRAG SPORT KLOCEK MATREJEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11818,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56726,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11818,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LARIX Janusz Pieła Spółka Komandytowo – Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 547 194 83 56
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LARIX JANUSZ PIEŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
LARIX JANUSZ PIEŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11818,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34625,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42042,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34625,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alp sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-24-97-604
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34625,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33800,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33800,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33800,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33800,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10332,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17416,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10332,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Crag Sport s.c. B.Klocek M.Matrejek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762464801
7.3.4) Miejscowość: Cholerzyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CRAG SPORT KLOCEK MATREJEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CRAG SPORT KLOCEK MATREJEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10332,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21106,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32681,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21106,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21106,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.