Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00218358/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
”Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 1 w Sandomierzu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8154100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
”Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 1 w Sandomierzu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77a37aed-c434-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019863/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 1 w Sandomierzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218358
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.5.2024.MZI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu zadania inwestycyjnego obejmującego swym zakresem rzeczowym niżej wymienione elementy:
- budowę przekrycia namiotowego nad boiskiem wielofunkcyjnym;
- wymianę istniejącej nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową na istniejącym boisku wielofunkcyjnym wchodzącym w skład kompleksu boisk Orlik;
- budowę łącznika pomiędzy budynkiem szkoły a boiskiem wielofunkcyjnym;
- wymianę zaplecza szatniowego kontenerowego dla boisk Orlik; - dostawę i montaż mobilnej strzelnicy laserowej, sceny teatralnej oraz wyposażenia sportowego boiska wielofunkcyjnego.
Boisko usytuowane jest przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu przy ulicy Stefana Okrzei 6 (działka o nr ewid. 786/12, obręb 0003 Sandomierz lewobrzeżny, jedn. ewid. Sandomierz).
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać w szczególności następujące roboty budowlane i czynności :
1) roboty budowlane polegające na budowie stałej konstrukcji zadaszenia łukowego boiska z powłoką membranową, stanowiących halę sportową;
2) roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową na istniejącym boisku wielofunkcyjnym o wymiarach 50,0 x 30,5 m wchodzącym w skład kompleksu boisk Orlik;
3) roboty budowlane polegające na budowie łącznika pomiędzy budynkiem szkoły a halą sportową;
4) roboty budowlane polegające na budowie przyłącza gazowego do budynku hali;
5) dostawa i montaż nowego modułowego zaplecza (szatniowe) kontenerowego dla boisk Orlik oraz dokonać wymiany istniejącego zaplecza;
6) dostawa i montaż mobilnej strzelnicy laserowej;
7) dostawa i montaż mobilnej sceny teatralnej wraz z matą zabezpieczającą;
8) wykonanie robót budowlanych polegających na przystosowaniu (remoncie) istniejącej sali lekcyjnej do prowadzenia zajęć strzeleckich;
9) dostawa i montaż wyposażenia sportowego boiska wielofunkcyjnego w hali oraz wyposażenie zaplecza szatniowego (kontenerowego);
10) wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót;
11) uzyskać pozwolenie na użytkowanie wybudowanego obiektu.
Realizowana inwestycja dofinansowana jest z Budżetu Państwa w ramach programu OLIMPIA – Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100 lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na igrzyskach olimpijskich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - stanowiąca zał. nr 9 do SWZ – tj. Dokumentacja techniczna oraz projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ.
Zestawienia głównych robót podane zostały w przedmiarach robót (stanowiących zał. nr 9 do SWZ - Dokumentacja techniczna). Poszczególne pozycje przedmiarowe mają charakter jedynie pomocniczy i poglądowy przy wycenie robót przez Wykonawcę.
Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1) wykonać również wszelkie inne prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji;
2) wykonać dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach, dostarczoną również na nośniku cyfrowym (płyty CD/DVD lub pamięć typu flash.
Zamawiający uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp). Obiekty przystosowane będą do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Wejście na boisko wielofunkcyjne dostępne będzie bezpośrednio z zewnątrz. Również z zewnątrz będzie zapewnione wejście do zaplecza szatniowego. W toalecie dla os. niepełnosprawnej wykonany będzie dodatkowo natrysk z pochwytem. Na schodach łącznika zaprojektowano specjalną platformę. Ewakuacja
z przekrycia namiotowego oraz łącznika zapewniona będzie istniejącą pochylnią zewnętrzną.
Szczegółowy opis wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 9 do SWZ - Dokumentacja techniczna.
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w dokumentacji projektowej i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ. Warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy tj: (§ 13 projektu umowy) stanowiącym zał. nr 8 do SWZ.
Wykonawca w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy jest zobowiązany opracować i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy – zgodnie z §1 ust. 7 projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5467000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7227003,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5467000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sport Halls Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992712267
7.3.3) Ulica: Krakowska 41/76
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-424
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5467000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Przebudowa drogi gminnej nr 374003T (ul. K.K. Baczyńskiego) w Sandomierzu".
- "Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni gruntowej i tłuczniowej na terenie Gminy Sandomierz w 2025 r."
- "Wykonanie remontów cząstkowych w technologii przełożenia zapadniętej nawierzchni wraz z wykonaniem nowej podbudowy chodników/dróg na terenie miasta Sandomierza w 2025 roku".
- "Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni asfaltowej położonych w granicach miasta Sandomierza w 2025 roku".
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.