Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00265732/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
- 2024/BZP 00218176/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00218206/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00218228/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
- 2024/BZP 00218243/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Jeziorany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeziorany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743551
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy 4
1.5.2.) Miejscowość: Jeziorany
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-320
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@jeziorany.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Jeziorany2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-812e139a-422b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022334/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Jeziorany
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265732/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 –Odśnieżanie na trasie nr 1a) Miejska Wieś - Żardeniki – 2,1 km
b) Zerbuń-Kiersztanowo – 3,1 km
c) Kikity-Tejstymy – 1,8 km
d) Jeziorany- Miejska Wieś - Zerbuń 10,669 km do skrzyżowania drogi Kikity – Biesowo
e) Odśnieżanie wg potrzeb w zakresie zimowego utrzymania ok 55 km (drogi wewnętrzne gruntowe)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na trasie nr 2a) Krokowo - Kostrzewy – 2,1 km
b) Krokowo - Lamkowo (do granic gminy) - 1,8 km
c) Jeziorany – Lekity –2,7 km
d) Krokowo - Lekity – Kalis - 3,5 km
e) Odśnieżanie wg potrzeb w zakresie zimowego utrzymania ok 30 km (drogi wewnętrzne gruntowe)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Odśnieżanie na trasie nr3a) Ustnik – Wilkiejmy - Potryty - 2,7 km
b) Modliny – Potryty – 2,5 km
c) Wilkiejmy – Studnica – 1,0 km (do granic obrębu)
d) Radostowo – Radostowo ( byłe PGR) – 1,0 km
e) Radostowo - Radostowo - 2 drogi gruntowe we wsi - 0,6 km
f) do oczyszczalni - 0,3 km
g) Derc - Studnica 2,5 km
h) Derc – Radostowo 2,8 km ( do skrzyżowania drogi Radostowo - Studzianka)
i) Radostowo w kierunku Suryt ( do granicy gminy) 2,6 km
j) Studnica - Potryty 2,7 km
k) Odśnieżanie wg potrzeb w zakresie zimowego utrzymania ok 30 km (drogi wewnętrzne gruntowe )
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 140000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na trasie nr4a) miasto Jeziorany – 8,2 km ( łącznie z odśnieżaniem dojazdów do śmietników)
b) Tłokowo - Jeziorany – 3,9 km
c) Olszewnik - kol Olszewnik 2,1
d) Wójtówko - Modliny do granicy gminy 4,727 km
e) płaca i drogi gminne – powiatowe wg wskazania Zamawiającego
f) Odśnieżanie wg potrzeb w zakresie zimowego utrzymania ok 30 km ( drogi wewnętrzne gruntowe )
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Odśnieżanie i zwalczanie na trasie nr 5a) Franknowo – Kol Franknowo (w kier Żegot i Modlin) – 2,4 km
b) Franknowo-Polkajmy – Prosity (do granic gminy) – 1,7 km
c) Kramarzewo - Tłokowo 3,6 km
d) Kramarzewo - Piszewo 3,0 km
e) Franknowo - Kramarzewo 3,0 km
f) Kramarzewo - kol Franknowo ( Wielewo) 2,8 km;
g) Franknowo - Wólka Szlachecka 3,7 km
h) Franknowo w Kierunku Żegot do granicy gminy 2,7 km
i) Odśnieżanie wg potrzeb w zakresie zimowego utrzymania ok 40 km (drogi wewnętrzne gruntowe)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie ustawy z 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( tj. z 2021 poz. 1129), zwana dalej PZP Zamawiający informuje, że postępowanie przetargowe na świadczenie usługi zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Jeziorany – część 1 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 PZP, gdyż wszystkie złożone w postępowaniu oferty w części 1 podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto – Naprawy, Wulkanizacja, Transport Rafał Zalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391510216
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 10
7.3.4) Miejscowość: Jeiorany
7.3.5) Kod pocztowy: 11-320
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Radosław Zawadzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393288650
7.3.3) Ulica: ul. Głowackiego 3/1
7.3.4) Miejscowość: Jeziorany
7.3.5) Kod pocztowy: 11-320
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Auto-Naprawy, Wulkanizacja, Transport Rafał Zalewski
jakie przetargi wygrała firma
Auto-Naprawy, Wulkanizacja, Transport Rafał Zalewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto – Naprawy, Wulkanizacja, Transport Rafał Zalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391510216
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 10
7.3.4) Miejscowość: Jeziorany
7.3.5) Kod pocztowy: 11-320
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE Radosław Zawadzki
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE Radosław Zawadzki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto – Naprawy, Wulkanizacja, Transport Rafał Zalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391510216
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 10
7.3.4) Miejscowość: Jeziorany
7.3.5) Kod pocztowy: 11-320
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Auto-Naprawy, Wulkanizacja, Transport Rafał Zalewski
jakie przetargi wygrała firma
Auto-Naprawy, Wulkanizacja, Transport Rafał Zalewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.