Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00246455/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa cystern paliwowych CD-5W i CD-7,B.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261156386
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/34wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa cystern paliwowych CD-5W i CD-7,B.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96d01f24-feaa-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063264/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Naprawa cystern paliwowych CD-5W i CD- 7,5 B
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246455/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/60/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy cystern paliwowych:
a) CD-5W w ilości 6 szt.;
b) CD-7,5B w ilości 1 szt.
2. Zamawiający zobowiązuje się do wydania Wykonawcy cystern celem wykonania prac będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zabezpieczy transport cystern do i z miejsca wykonania usługi naprawy. Wyjątkiem stanowi naprawa cysterny CD-7,B, którą Wykonawca naprawi w JW. 4719 Rzeszów.
3. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów własnych.
4. Wykonawca przed przystąpieniem do naprawy cystern powinien uzgodnić technologię naprawy z Delegaturą WDT w Krakowie.
5. Wykonawca w zakresie prowadzonych prac chroni tajemnicą wszystkie dane techniczne i projektowe dotyczące obiektu Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się w czasie obowiązywania umowy, a także po jej wygaśnięciu lub rozwiązaniu, do traktowania jako poufnych wszelkich informacji, które zostaną ujawnione lub udostępnione przez Zamawiającego w związku z wykonaniem Umowy, nie udostępniania ich w jakikolwiek sposób osobom trzecim bez pisemnej zgody Zamawiającego oraz może je wykorzystać tylko w celu prawidłowego wykonania umowy.
7. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania.
8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanie w ust. 7. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym
w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnienie wymogu, o którym mowa w ust. 7. Enumeratywny katalog oświadczeń został wskazany w §1 ust. 4 Projektu Umowy (załącznik nr 4 do SWZ), która stanowi integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163922,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195078,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163922,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zygszym sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 121080608
7.3.4) Miejscowość: Gnojnik
7.3.5) Kod pocztowy: 32-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163922,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- Dostawy leków różnych.
- Zakup autobusu dostosowanego do przewozu uczniów z niepełnosprawnościami na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych im. UNICEF w Rzeszowie
- "Dostawa leku (romosozumabum) w ramach programu lekowego"
- Usługa sprzątania budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Dostawa 2 serwerów dla systemu backupu w ramach modernizacji systemu kopii zapasowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 7.
- Sukcesywne wykonywanie bieżących napraw i prac konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy w 2025 roku.
- Konserwacja i serwis stacji uzdatniania wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii na terenie kompleksu wojskowego administrowanego przez Komendę Portu Wojennego Gdynia.
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych w Krakowie przy ul. Cieślewskiego 5, 7, 9, 13, 15, 17 i w Bielsku-Białej przy ul. Solskiego 35 i 41
- Usługa serwisu, konserwacji, przeglądów instalacji i urządzeń chłodniczych oraz usługa serwisu, konserwacji i przeglądów instalacji klimatyzacji i wentylacji.
- Wykonywanie bieżących napraw, usuwanie awarii oraz prowadzenie konserwacji w zakresie ogólnobudowlanym w nieruchomościach zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy na okres od (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.