Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00267271/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli dla dzieci do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71/ 71 – 86 – 246
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi opiekuńcze, pielęgnacyjne, wychowawcze i edukacyjne dla dzieci zdrowych od ukończenia 20 tyg do 3 lat
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli dla dzieci do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12260390-07f0-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001845/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.39 Dostawa mebli dla dzieci do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267271/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZŻ.DZP/39/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18967,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla dzieci do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
1) Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław
2) Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław
3) Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław
4) Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17 , Wrocław
5) Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław
6) Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85 a , Wrocław
7) Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław
zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień)
39151000-5 Meble różne
39150000-8 Meble różne i wyposażanie
Szczegółowy zakres zamówienia określa:
1) Formularz asortymentowo – cenowy– załącznik nr 1A do SWZ, który zawiera opis przedmiotu zamówienia, jednostkę miary, ilość, wskazanie miejsca dostawy do danego żłobka Zamawiającego.
2) Wzór umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem, wykonania przedmiotu umowy do Żłobka nr 7: do 01.09.2022 r.
Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
Gwarancja - oferowaną długość gwarancji Wykonawca musi podać w miesiącach w Formularzu oferty. Okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w rozdziale XI SWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48901,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48901,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48901,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371202150
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 43
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48901,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym
- Przetarg nieograniczonym na wymianę 94 wyłazów dachowych w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa testów PCR kompatybilnych z urządzeniem Genxpert którego Zamawiający jest właścicielem , przez okres 36 miesięcy , dla Zakładu Mikrobiologii DCOPiH.
- 83570 Remont placu Wolności i zwiększenie ilości zieleni w ul. Zamkowej we Wrocławiu
- Rozbiórka budynku nr 147 w K-7795 w Duninowie wraz z towarzyszącą infrastrukturą.
- 39.2025 Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu pn. "Zawodowa Małopolska"
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
- DOPOSAŻENIE ŚLUZ, POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH I SOCJALNYCH TRAKTU OPERACYJNEGO
- Modernizacja Szkoły Podstawowej (z montażem fotowoltaiki) i pomieszczeń użyteczności publicznej w budynku wielolokalowym w m. Witów, Gmina Kościelisko.
- Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.