Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00194734/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników
Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie oraz w Białymstoku z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MUZYCZNY FRYDERYKA CHOPINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okólnik 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-368
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chopin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chopin.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.chopin.edu.pl/?cid=261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracownikówUniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie oraz w Białymstoku z podziałem na 4 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1d5e169-e569-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037955/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych podnoszących świadomość niepełnosprawności dla pracowników Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie oraz w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Studia muzyczne bez barier” nr POWR.03.05.00-00-A073/20, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194734/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-7/06/2022/272/W/MSW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 214130,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 1 jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń pt. „Obsługa studenta z niepełnosprawnością. Komunikacja i savoir vivre wobec osób z niepełnosprawnością”.Szkolenie składa się z dwóch bloków tematycznych:
Blok I
Osoba z niepełnosprawnością
Zakres bloku obejmuje zagadnienia:
1. Osoba z niepełnosprawnością – definicje, stereotypy, podział na rodzaje i stopnie niepełnosprawności.
2. Model medyczny vs. interaktywny/społeczny niepełnosprawności.
3. Co kształtuje nasze postawy wobec osób z niepełnoprawnościami?
4. Stereotypy w kontekście niepełnosprawności.
5. Komunikacja i savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnościami
Blok II
Uczelnie a osoby z niepełnosprawnością
Zakres bloku obejmuje zagadnienia:
1. Przepisy prawa regulujące kwestię dostępności uczelni dla osób z niepełnosprawnościami
2. Student ze specjalnymi potrzebami - formy wsparcia w uczelni.
3. Zasady wsparcia edukacyjnego opracowane przez Komisję ds. Wyrównywania Szans Edukacyjnych przy Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich (KRASP)
4. Prowadzenie dostępnych zajęć dla studentów z różnego rodzaju niepełnosprawnościami, sprzęt, pomoce dydaktyczne, nowoczesne technologie wspierające proces kształcenia osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 133774,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rzedmiotem zamówienia części 2 jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń pt. „Obsługa studenta z niepełnosprawnością. Wsparcie psychologiczne wobec osób z niepełnosprawnością”Szkolenie składa się z dwóch bloków tematycznych:
Blok I
Komunikacja i formy wsparcia edukacyjnego studentów z zaburzeniami psychicznymi.
Zakres bloku obejmuje zagadnienia:
1. Zaburzenia psychiczne a uczelnie wyższe. Skala problemu w środowisku akademickim.
2. Problematyka uzależnień na uczelniach wyższych.
3. Kluczowe zaburzenia psychiczne zgodnie z międzynarodową klasyfikacją zaburzeń psychicznych i zaburzeń zachowania ICD-10.
4. Zasady wsparcia edukacyjnego osób z zaburzeniami psychicznymi.
5. Komunikowanie się ze studentami z zaburzeniami psychicznymi podczas zajęć dydaktycznych i konsultacji. Reagowanie w trudnych sytuacjach.
Blok II
Komunikacja i formy wsparcia edukacyjnego studentów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD).
Zakres bloku obejmuje zagadnienia:
1. Zaburzenia ze spektrum autyzmu a uczelnie wyższe. Skala problemu w środowisku akademickim.
2. Autyzm według międzynarodowej klasyfikacji zaburzeń ICD-10.
3. Zasady wsparcia edukacyjnego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
4. Komunikowanie się ze studentami z zaburzeniami zachowania podczas zajęć dydaktycznych i konsultacji. Zachowania trudne- reagowanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 3 jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia/kursu zamkniętego z Podstaw Polskiego Języka Migowego4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 21600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia części 4 jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń zamkniętych pt. „Edukacja włączająca na uczelni”.Szkolenia zostaną podzielone na następujące bloki tematyczne:
Blok I
„Zarządzanie uczelnią w kontekście tematyki związanej z dostępnością dla OzN”- max. 2 sześciogodzinne bloki szkoleniowe.
Blok II
„Dostępne procesy administracyjne na uczelni. Tworzenie dostępnych dokumentów elektronicznych i papierowych”- max. 2 sześciogodzinne bloki szkoleniowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 22755,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Stapiński Polish Training&Coatching Institute
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971079362
7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Knota 19
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-609
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR STAPIŃSKI POLISH TRAINING & COACHING INSTITUTE
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR STAPIŃSKI POLISH TRAINING & COACHING INSTITUTE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85360 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15040 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24960 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18304 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Stapiński Polish training &Coatching Institute
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971079362
7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Knota 19
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-609
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR STAPIŃSKI POLISH TRAINING & COACHING INSTITUTE
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR STAPIŃSKI POLISH TRAINING & COACHING INSTITUTE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18304 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12752 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12752 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12752 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER Pelczar sp. j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692
7.3.3) Ulica: ul. Czyżówka 14, lok 0.9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12752 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18888 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Polska Bez Barier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132859091
7.3.3) Ulica: ul. Kickiego 11/4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-397
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m.st. Warszawy
- Remont nawierzchni wokół brodzików na terenie basenów zewnętrznych Ośrodka Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
- Mikroskop do badań materiałograficznych oraz układów elektronicznych z oprogramowaniem do zaawansowanej analizy obrazu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku KZN przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie wraz z sukcesywną dostawą i wniesieniem artykułów czystościowych przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny -2025.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Świętokrzyska 16 m 3 (ADK-5), część nr 2: Górnośląska 8 m 3 (ADK-6) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie z zakresu prowadzenia własnej działalności gospodarczej
- Organizacja i prowadzenie zajęć warsztatowych, gimnastyki, zajęć z dietetykiem realizowanych w formie dziennych usług opiekuńczych.
- Przeprowadzenie w trybie indywidualnym szkolenia przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kat. C wraz z KWP do 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pleszewie.
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym".
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.