Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00233477/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyczółkowskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-092
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523415261
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bydgoszcz@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4bfed8-2fcd-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013113/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Instalacja klimatyzatorów w pomieszczeniach budynku Oddziału Regionalnego w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233477/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0200-OP.261.3.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153780,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia (umowy) jest sklimatyzowanie 37 pomieszczeń biurowych 38 urządzeniami typu split lub multisplit w następujących lokalizacjach:
- Oddział Regionalny KRUS w Bydgoszczy, ul. Wyczółkowskiego 22:
pomieszczenia nr: 103, 104, 105, 105A, 105B, 106, 203, 203A, 205, 206, 208, 209, 710.
- Placówka Terenowa KRUS w Sępólnie Krajeńskim, ul. Tadeusza Kościuszki 13:
pomieszczenia nr: 12, 13, 15, 18.
- Placówka Terenowa KRUS w Żninie, ul. Szpitalna 20:
pomieszczenia nr: 2, 110.
- Placówka Terenowa KRUS w Wąbrzeźnie, ul. Budowlana 2:
pomieszczenia nr: 3, 5, 6, 7, 8, 9.
- Placówka Terenowa KRUS w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30/32:
pomieszczenia nr: 1, 2, 9, 10, 11, 13, 15.
- Placówka Terenowa KRUS w Aleksandrowie Kujawskim, ul. Szczygłowskiego 13:
pomieszczenie nr: 1.
- Placówka Terenowa KRUS we Włocławku, ul. Barska 6:
pomieszczenia nr: 1 (2 szt. urządzeń), 2, 18A, 33A.
2. Zakres prac określa dokumentacja: podstawowy zakres prac (załącznik nr 1 do umowy), przedmiar robót (załącznik nr 2 do umowy) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (załącznik nr 3 do umowy) oraz specyfikacja techniczna urządzeń klimatyzacyjnych przeznaczonych do montażu przez Wykonawcę (załącznik nr 4 do umowy).
3. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją techniczną, dokonał odpowiednich pomiarów długości niezbędnych instalacji, sprawdził dokumentację i uznał ją za wystarczającą podstawę do realizacji przedmiotu umowy.
4. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie niezbędne czynności dla zrealizowania przedmiotu umowy określonego w ust. 1.
5. Wykonanie innych czynności niezbędnych do realizacji umowy, które nie zostały wyszczególnione w dokumentacji technicznej a są konieczne do realizacji nie wymagają zawarcia odrębnej umowy czy też waloryzacji umowy.
6. Wykonawca oświadcza, iż przedmiot umowy zostanie zrealizowany z zachowaniem umówionych terminów oraz należytą starannością.
7. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i dysponuje stosowną bazą do wykonania przedmiotu umowy.
8. Wykonawca zobowiązuje się, że w okresie realizacji umowy zatrudni osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji umowy jako swoich pracowników w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020r., poz. 1320 z późn. zm.) na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku. Wyżej określony wymóg zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji umowy dotyczy również Podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179432,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179432,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Konsultingowe SANIVEST
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642406428
7.3.3) Ulica: Polna 59
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Radzka Magdalena Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Konsultingowe Sanivest
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179432,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Remont sanitariatów w piwnicy budynku nr 36 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy
- Kompleksowa usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w branży elektrycznej
- Odnowa nawierzchni DW Nr 412 na odc. Przedbojewice-Rożniaty od km 2+312 do km 4+800, dł. 2,488 km
- Meble na potrzeby Zakładu Krwiolecznictwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na DK67 na odc. Szpetal Górny - Włocławek"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. "Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438"
- Adaptacja pomieszczeń Instytutu Nauk Prawnych PAN w Pałacu Staszica
- ,,Budowa centralnej klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Krośnie, etap trzeci (piętro I i II)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Ośrodka Szkolenia Jeździeckiego Akademii Wojsk Lądowych w Rakowie Wielkim.
- Wykonanie klimatyzacji na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Piszu przy ulicy Warszawskiej 1 - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.