eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynSukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr 2 im. Stefanii Sempo³owskiej w Tuszynie w 2022 r.



Og³oszenie z dnia 2021-12-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr 2 im. Stefanii Sempo³owskiej w Tuszynie w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 2 im. Stefanii Sempo³owskiej ul. Poniatowskiego 11 Tuszyn 95-080

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000816345

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: tel. 426 143 986,

1.5.8.) Numer faksu: tel. fax.426 143 986,

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2tuszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp2tuszyn.superszkolna.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr 2 im. Stefanii Sempo³owskiej w Tuszynie w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3b85bd6c-527e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00293388

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00292945/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych w 2022 r. dla Szko³y Podstawowej nr 2 im. Stefanii Sempo³owskiej w Tuszynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.sp2tuszyn.superszkolna.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, lub ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania
z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: . Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania
z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania przez ePUAP na elektroniczn± skrzynkê podawcz±:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza: Skrytka ESP/ Szko³a Podstawowa nr 2 im.Stefanii Sempo³owskiej w Tuszynie, ul. ul. Józefa Poniatowskiego 11 , 95-080 Tuszyn, woj. ³ódzkie

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.sp2tuszyn.superszkolna.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/49/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) – zwanego dalej Rozporz±dzeniem, informujemy, i¿:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Szko³ê Podstawow± nr 2 im Stefanii Sempo³owskiej w Tuszynie (zwanej dalej Szko³±) jest Dyrektor Szko³y mgr Barbara Krawczyk-Podlecka.
2) Mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê z Administratorem pisz±c na adres: Dyrektor Szko³y Podstawowej nr 2 w Tuszynie, ul. Poniatowskiego 11, 95-080 Tuszyn lub dzwoni±c pod numer 426143986.
3)Mo¿e Pan/Pani równie¿ skontaktowaæ siê z Administratorem za po¶rednictwem powo³anego przez niego inspektora ochrony danych Tomasza Filipiak pisz±c na adres e-mail: t.filipiak@secmed.pl
4) Administrator przetwarza dane osobowe w zwi±zku z postepowaniem na Dostawê artyku³ów ¿ywno¶ciowych w 2022 r. w zwi±zku z zastosowaniem Ustawy PZP Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.
5) W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie art. 6 ust. 1 lit a, Rozporz±dzenia czyli dobrowolnie wyra¿onej zgody na przetwarzanie danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do cofniêcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wp³ywu na zgodno¶æ przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
6) Pani/Pana dane osobowe nie s± udostêpniane innym odbiorcom z wy³±czeniem podmiotów do tego uprawnionych takich jak: podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa, podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
7) Zebrane dane osobowe bêd± przechowywane i przetwarzane przez okres nauki wy³±cznie w zakresie zwi±zanym z realizacj± powy¿szych celów. Po zakoñczeniu nauki, wszystkie zebrane dane zostan± zarchiwizowane i bêd± przechowywane przez czas uregulowany odrêbnymi przepisami prawa. Brakowanie dokumentów bêdzie odbywaæ siê w porozumieniu z Archiwum Pañstwowym.
8) Ma Pani/Pan prawo ¿±daæ od Administratora dostêpu do swoich danych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do przenoszenia danych.
9) W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych
10) Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP1/12/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 194428,44 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ NR 1 Czê¶æ NR 7 OWOCE I WARZYWA JAJA owoce, warzywa, powinny byæ nie zwiêdniête, skorupka twarda, bez uszkodzeñ zewnêtrznych, owoce kulisto-sto¿kowate, dopuszcza siê nieregularny intensywnie kolor, skóra g³adka, l¶ni±ca, mi±¿sz soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny byæ jêdrne, nie popêkane, nie sparcia³e, bez uszkodzeñ przez szkodniki, bez plam. Jaja ¶wie¿e be z popêkanych skorupek.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 42660,65 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do warto¶ci ni¿szej ni¿ okre¶lona w Formularzu ofertowym, w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego, wynikaj±cych ze zmieniaj±cej siê liczby podopiecznych korzystaj±cych z wy¿ywienia w Przedszkolu, zmiany ilo¶ci poszczególnych produktów wymaganych jad³ospisem. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysoko¶ci min. 70 % warto¶ci brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE SIÊ KIEROWA£ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT.
(dotyczy wszystkich czê¶ci)

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w ka¿dej Czê¶ci oddzielnie wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najni¿sza cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powy¿szym kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt.

2)KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

Wniesienie do Magazynu– 40 PKT

Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT


P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy bêdzie sumowna .

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wska¿e drugiego kryterium Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ jest to termin wskazany w pkt. 2 Rozdzia³u XVIII niniejszej specyfikacji warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

Ocenie punktowej bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty uznane za wa¿ne i nie podlegaj±ce odrzuceniu.
Oferty w ka¿dej czê¶ci bêd± oceniane wg w/w kryteriów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ NR 4 MIÊSO przetwory miêsne . Barwa miêsa ¶wie¿ego powinna byæ bladoró¿owa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój maj± ¶wiadczyæ
o ¶wie¿o¶ci produktu, wêdliny konsystencja ¶cis³a, barwa na przekroju jasno ró¿owa, smak
i zapach charakterystyczny dla miêsa peklowanego, parzonego i u¿ytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 61553,12 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do warto¶ci ni¿szej ni¿ okre¶lona w Formularzu ofertowym, w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego, wynikaj±cych ze zmieniaj±cej siê liczby podopiecznych korzystaj±cych z wy¿ywienia w Przedszkolu, zmiany ilo¶ci poszczególnych produktów wymaganych jad³ospisem. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysoko¶ci min. 70 % warto¶ci brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE SIÊ KIEROWA£ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT.
(dotyczy wszystkich czê¶ci)

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w ka¿dej Czê¶ci oddzielnie wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najni¿sza cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powy¿szym kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt.

2)KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

Wniesienie do Magazynu– 40 PKT

Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT


P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy bêdzie sumowna .

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wska¿e drugiego kryterium Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ jest to termin wskazany w pkt. 2 Rozdzia³u XVIII niniejszej specyfikacji warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

Ocenie punktowej bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty uznane za wa¿ne i nie podlegaj±ce odrzuceniu.
Oferty w ka¿dej czê¶ci bêd± oceniane wg w/w kryteriów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ Nr 3 MROZONKI - owoce, warzywa odpowiednio mro¿one, owoce i warzywa niepokruszone, z niewielk± ilo¶ci± lodu RYBY mro¿one odpowiednio ca³e, zapach smak ¶wie¿y, po odmro¿eniu nie rozpadaj± siê, bez glazury SHP. maksymalny ubytek masy nie mo¿e przekroczyæ 2%0 filet ok. 120 g %

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21415,31 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do warto¶ci ni¿szej ni¿ okre¶lona w Formularzu ofertowym, w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego, wynikaj±cych ze zmieniaj±cej siê liczby podopiecznych korzystaj±cych z wy¿ywienia w Przedszkolu, zmiany ilo¶ci poszczególnych produktów wymaganych jad³ospisem. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysoko¶ci min. 70 % warto¶ci brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE SIÊ KIEROWA£ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT.
(dotyczy wszystkich czê¶ci)

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w ka¿dej Czê¶ci oddzielnie wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najni¿sza cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powy¿szym kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt.

2)KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

Wniesienie do Magazynu– 40 PKT

Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT


P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy bêdzie sumowna .

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wska¿e drugiego kryterium Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ jest to termin wskazany w pkt. 2 Rozdzia³u XVIII niniejszej specyfikacji warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

Ocenie punktowej bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty uznane za wa¿ne i nie podlegaj±ce odrzuceniu.
Oferty w ka¿dej czê¶ci bêd± oceniane wg w/w kryteriów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ NR 4 NABIA£ ¶wie¿o¶æ, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gêste

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14576,42 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do warto¶ci ni¿szej ni¿ okre¶lona w Formularzu ofertowym, w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego, wynikaj±cych ze zmieniaj±cej siê liczby podopiecznych korzystaj±cych z wy¿ywienia w Przedszkolu, zmiany ilo¶ci poszczególnych produktów wymaganych jad³ospisem. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysoko¶ci min. 70 % warto¶ci brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE SIÊ KIEROWA£ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT.
(dotyczy wszystkich czê¶ci)

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w ka¿dej Czê¶ci oddzielnie wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najni¿sza cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powy¿szym kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt.

2)KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

Wniesienie do Magazynu– 40 PKT

Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT


P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy bêdzie sumowna .

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wska¿e drugiego kryterium Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ jest to termin wskazany w pkt. 2 Rozdzia³u XVIII niniejszej specyfikacji warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

Ocenie punktowej bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty uznane za wa¿ne i nie podlegaj±ce odrzuceniu.
Oferty w ka¿dej czê¶ci bêd± oceniane wg w/w kryteriów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ NR 5 WYROBY GARMA¯ERYJNE wykonane rêcznie bez ¿adnych konserwantów i sztucznych dodatków, przygotowane wy³±cznie ze ¶wie¿ych i zdrowych produktów, produkty nierozklejaj±ce siê podczas gotowania z ciasta puszystegobia³ego.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 27910,15 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15851000-8 - Produkty m±czne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do warto¶ci ni¿szej ni¿ okre¶lona w Formularzu ofertowym, w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego, wynikaj±cych ze zmieniaj±cej siê liczby podopiecznych korzystaj±cych z wy¿ywienia w Przedszkolu, zmiany ilo¶ci poszczególnych produktów wymaganych jad³ospisem. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysoko¶ci min. 70 % warto¶ci brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE SIÊ KIEROWA£ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT.
(dotyczy wszystkich czê¶ci)

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w ka¿dej Czê¶ci oddzielnie wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najni¿sza cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powy¿szym kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt.

2)KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

Wniesienie do Magazynu– 40 PKT

Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT


P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy bêdzie sumowna .

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wska¿e drugiego kryterium Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ jest to termin wskazany w pkt. 2 Rozdzia³u XVIII niniejszej specyfikacji warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

Ocenie punktowej bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty uznane za wa¿ne i nie podlegaj±ce odrzuceniu.
Oferty w ka¿dej czê¶ci bêd± oceniane wg w/w kryteriów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ NR 6 PRODUKTY SPO¯YWCZE – przyprawy zapach ¶wie¿y po otwarciu produktów, bez oznak sple¶nienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania siê twarde sprê¿yste, produkty z puszek bez ple¶ni , mêtnej konsystencji

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26312,79 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do warto¶ci ni¿szej ni¿ okre¶lona w Formularzu ofertowym, w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego, wynikaj±cych ze zmieniaj±cej siê liczby podopiecznych korzystaj±cych z wy¿ywienia w Przedszkolu, zmiany ilo¶ci poszczególnych produktów wymaganych jad³ospisem. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysoko¶ci min. 70 % warto¶ci brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE SIÊ KIEROWA£ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT.
(dotyczy wszystkich czê¶ci)

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w ka¿dej Czê¶ci oddzielnie wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najni¿sza cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powy¿szym kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt.

2)KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

Wniesienie do Magazynu– 40 PKT

Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT


P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

P+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy bêdzie sumowna .

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wska¿e drugiego kryterium Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ jest to termin wskazany w pkt. 2 Rozdzia³u XVIII niniejszej specyfikacji warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

Ocenie punktowej bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty uznane za wa¿ne i nie podlegaj±ce odrzuceniu.
Oferty w ka¿dej czê¶ci bêd± oceniane wg w/w kryteriów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: sposób dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy sk³adane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZ¡CE PRZES£ANEK WYKLUCZENIA Z POSTÊPOWANIA - za³. nr 3

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) O¶wiadczenie wykonawcy sk³adane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZ¡CE SPELNIENIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU – za³. nr 3

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczaj± zmiany istotnych postanowieñ niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania niniejszej umowy, polegaj±ce na:
a) zmianie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia w tym zmiany ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT),
b) zmianie terminie, czêstotliwo¶ci dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbêdna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, czêstotliwo¶ci realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiaj±cego oraz konieczna w celu prawid³owego wykonania umowy.
c) w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objêtego umow±, pod warunkiem, i¿ odpowiednik jest tej samej lub wy¿szej jako¶ci, za cenê nie wy¿sz± ni¿ cena produktu objêtego umow±.
d) przed³o¿eniu przez Wykonawcê oferty korzystniejszej dla Zamawiaj±cego, pod warunkiem, i¿ odpowiednik jest tej samej lub wy¿szej jako¶ci za cenê nie wy¿sz± ni¿ cena produktu objêtego umow±.
e) wprowadzeniu do sprzeda¿y przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powoduj±cego wycofanie dotychczasowego za cenê nie wy¿sz± ni¿ cena produktu objêtego umow±.
f) dopuszczeniu siê zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego, nazwy produktu wielko¶ci opakowania przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami.
g) zwiêkszeniu o 10% warto¶ci umowy brutto, o ile sta³o siê to niezbêdne dla zapewnienia ci±g³o¶ci dostawy oraz prawid³owego funkcjonowania sto³ówki na skutek okoliczno¶ci jakich Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ.
h ) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy. zamawiaj±cy: W takim przypadku po dokonaniu zmiany umowy zamieszcza siê og³oszenie o zmianie umowy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych
2. Dopuszcza siê zmiany w tre¶ci niniejszej umowy, gdy zmiany te s± nieistotne w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-09 14:10

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na Epuap . W miniportalu mo¿e Wykonawca wej¶æ na skrzynkê Epuap przez zakl±dkê Formularze do komunikacji. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w instrukcji dostêpnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 14:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.