Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202422/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana drzwi przeciwpożarowych dymoszczelnych EI 30 S w budynku UMWP przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.8.) Numer faksu: +48583268557
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana drzwi przeciwpożarowych dymoszczelnych EI 30 S w budynku UMWP przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c417fa30-e7e7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wymiana drzwi przeciwpożarowych dymoszczelnych EI 30 S w budynku UMWP przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202422/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.43.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Wymiana drzwi przeciwpożarowych dymoszczelnych EI 30 S w budynku Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku”.
2. Roboty będą polegać na wykonaniu wymiany łącznie 18 sztuk drzwi w klasie odporności ogniowej EI 30 S, dymoszczelnych, w ramie stalowej w kolorze szarym, z przeszkleniem przezroczystym i mrożonym wraz z obróbką murarską i malarską.
3. Roboty będą prowadzone na terenie czynnego obiektu. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość bezkolizyjnego funkcjonowania biur w trakcie wykonywania robót budowlanych. Prowadzone prace nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę osób pracujących w obiekcie oraz na petentów. Roboty hałaśliwe należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym, w godzinach popołudniowych - po godzinach pracy urzędu. Zamawiający wskazuje, żeby część robót – kłopotliwa dla funkcjonowania pracy Urzędu - wykonywać po uzgodnieniu z Zamawiającym w czasie dni wolnych od pracy ( weekendy, godziny popołudniowe, wieczorne, nocne).
4. Zakres robót obejmuje miedzy innymi:
1) Demontaż istniejących drzwi i ich utylizację zgodnie z przepisami prawa.
2) Montaż drzwi przeciwpożarowych w klasie odporności ogniowej EI 30 S dymoszczelnych wraz z ościeżnicą na parterze, I, II i III piętrze budynku (według wymienionych niżej ilości na każdym piętrze).
3) Wszystkie zamontowane drzwi winny być wyposażone w czytelną tabliczkę znamionową potwierdzającą ognioodporność ogniową umieszczoną na drzwiach lub ościeżnicy na bocznej, wewnętrznej części skrzydła lub na ościeżnicy oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, prawem i normami i ustawą.
4) Drzwi powinny być wyposażone w klamkę przeciwpożarową, zamek i uszczelki dymoszczelne, oraz przeszklenie.
5) Zamontowane drzwi muszą być zintegrowane i dopasowane do istniejących trzymaczy i systemu ppoż.
6) Po zamontowaniu drzwi próby współdziałania z istniejącym systemem pożarowym budynku wraz ze sporządzeniem protokołu, który zostanie przekazany wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego z innymi dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316602,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316602,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316602,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FENSTERBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6060093043
7.3.3) Ulica: ul. KRAŃCOWA 10
7.3.4) Miejscowość: Oborniki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FENSTERBAU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FENSTERBAU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316602,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-25 do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Dostawa zestawów komputerowych, laptopów i oprogramowania na potrzeby Gdańskich Nieruchomości.
- Udostępnienie wielokanałowej platformy do komunikacji z zarządzania obsługą klienta tzw. contact center na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Dostawa chropowatościomierza i lizymetrów dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
- Dozór oraz ochrona osób i mienia na potrzeby Spółki Hala Gdańsk Sopot
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Roboty budowlane wraz z częściowym wyposażeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie jarocińskim dla potrzeb nowoczesnej gospodarki"
więcej: Drzwi przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.