Og³oszenie z dnia 2022-08-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00334515/01 - Wynik z dnia 2022-09-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa p³ynów infuzyjnych dla UCK
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dêbinki 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uck.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa p³ynów infuzyjnych dla UCK
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8eb402e3-1232-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00293406
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00068118/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.2.56 Dostawa p³ynów infuzyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê
przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania zamówieñ
publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
2.Pozosta³e informacje zawarte w ust. XII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne,
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej z siedzib± przy ul. Dêbinki 7, 80-952 Gdañsk, zarejestrowany w VII Wydziale
Gospodarczym Krajowego Rejestru S±dowego S±du Rejonowego Gdañsk-Pó³noc w Gdañsku pod numerem KRS 0000122150, NIP
957-07-30-409, REGON 000288640.
2. Uniwersyteckie Centrum Kliniczne powo³a³o Inspektora Ochrony Danych. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
iod@uck.gda.pl.
3. Twoje dane osobowe s± przetwarzane (w tym s± zbierane) przez UCK wy³±cznie w celu:
a) przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) dochodzenia ewentualnych roszczeñ.
4. Podstawa prawna przetwarzania przez UCK Twoich danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgodnie
z którego tre¶ci± dopuszcza siê przetwarzanie danych osobowych je¶li jest to niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego
ci±¿±cego na administratorze. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest obowi±zkowe, jest wymogiem ustawowym i wynika z
ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Niepodanie tych danych uniemo¿liwia przeprowadzenie postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego z Twoim udzia³em.
5. Twoje dane osobowe mog± byæ przekazywane nastêpuj±cym kategoriom odbiorców:
a) podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa,
b) podmiotom wspó³pracuj±cym z UCK w zakresie realizacji ¶wiadczeñ niezbêdnych dla realizacji przedmiotowego procesu i
zarz±dzania naszym podmiotem, w tym zw³aszcza podmiotom zaopatruj±cym UCK w umo¿liwiaj±ce ich realizacjê rozwi±zania
techniczne i organizacyjne, a zw³aszcza dostawcom us³ug:
• teleinformatycznych,
• ksiêgowych,
• prawnych, doradczych oraz wspieraj±cych UCK w dochodzeniu nale¿nych roszczeñ - w przypadku ich wyst±pienia (w
szczególno¶ci kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym),
• kurierskich i pocztowych,
• archiwizacyjnych,
• zwi±zanych z utylizacj± dokumentacji oraz innych no¶ników zawieraj±cych dane osobowe,
c) osobom upowa¿nionym przez Administratora Danych, w tym naszym pracownikom
i wspó³pracownikom, którzy musz± mieæ dostêp do danych, aby wykonywaæ swoje obowi±zki,
d) osobom i/lub podmiotom przez Ciebie upowa¿nionym,
e) organowi za³o¿ycielskiemu UCK (Gdañskiemu Uniwersytetowi Medycznemu) w zwi±zku ze sprawowaniem nadzoru
w³a¶cicielskiego nad UCK,
f) innym osobom i/lub podmiotom ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Twoje dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.
Z zastrze¿eniem tego terminu, je¶li celem przetwarzania Twoich danych jest dochodzenie roszczeñ, to przetwarzamy dane – w tym
celu – przez okres przedawnienia roszczeñ wynikaj±cy z przepisów ustawy Kodeks cywilny. Po up³ywie wy¿ej wymienionych
okresów Twoje dane s± usuwane lub poddawane anonimizacji.
7. Twoje dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego ani organizacji miêdzynarodowej.
8. Przys³uguje Ci prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania, ¿±dania ich usuniêcia lub ograniczenia ich
przetwarzania. Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679,
nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania i jego za³±czników. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa wart. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Mo¿esz tak¿e skorzystaæ z uprawnienia do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawa do przenoszenia danych do innego
9. W przypadku korzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679 (prawo dostêpu
przys³uguj±ce osobie, której dane dotycz±), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych
informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
10. Przys³uguje Ci prawo wniesienie skargi do Organu Nadzorczego (do 25 maja 2018 r. GIODO, od 25 maja 2018 r. PUODO), gdy
uznasz, i¿ ich przetwarzanie narusza unijne Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (tzw. ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych, w skrócie RODO).
11. Twoje dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 142/TP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis w za³±czniku nr 3 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33621400-3 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis w za³±czniku nr 3 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33692700-4 - Roztwory glukozy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W zakresie Czê¶ci 1:a. O¶wiadczenia, ¿e oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których mo¿e byæ wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie z wzorem, który stanowi za³±cznik nr 5a do SWZ.
W zakresie Czê¶ci 2:
a) O¶wiadczenie, ¿e oferowany asortyment posiada ¶wiadectwo rejestracji w kraju, z którego produkty lecznicze s± sprowadzane. W przypadku dostaw produktów leczniczych sprowadzanych w ramach importu docelowego stosowane bêd± przepisy art. 4 ust.1 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001. r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 kwietnia 2005 r. w sprawie sprowadzania z zagranicy produktów leczniczych nieposiadaj±cych pozwolenia na dopuszczenie do obrotu niezbêdnych dla ratowania ¿ycia lub zdrowia pacjenta (Dz. U. z 2005 r. nr 70, poz. 636 z pó¿n. Zm.), – zgodnie z wzorem, który stanowi za³±cznik nr 5b do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
W zakresie Czê¶ci 1:a. O¶wiadczenia, ¿e oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których mo¿e byæ wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie z wzorem, który stanowi za³±cznik nr 5a do SWZ.
W zakresie Czê¶ci 2:
a) O¶wiadczenie, ¿e oferowany asortyment posiada ¶wiadectwo rejestracji w kraju, z którego produkty lecznicze s± sprowadzane. W przypadku dostaw produktów leczniczych sprowadzanych w ramach importu docelowego stosowane bêd± przepisy art. 4 ust.1 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001. r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 kwietnia 2005 r. w sprawie sprowadzania z zagranicy produktów leczniczych nieposiadaj±cych pozwolenia na dopuszczenie do obrotu niezbêdnych dla ratowania ¿ycia lub zdrowia pacjenta (Dz. U. z 2005 r. nr 70, poz. 636 z pó¿n. Zm.), – zgodnie z wzorem, który stanowi za³±cznik nr 5b do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy PZP, wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:Wype³nione o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na za³±czniku nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wg wzoru na za³±czniku nr 2 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
Wype³nione o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art 7 ust. 1 – wg wzoru na za³±czniku nr 6 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wg wzoru na za³±czniku nr 6 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-12 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-12 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-10
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ o których mowa w art. art. 214 ust. 1 pkt. -8 ustawy PZP.2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych
w za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
5. W przypadku, gdy warto¶ci podane przez Wykonawców na o¶wiadczeniach i dokumentach,
o których mowa w pkt. IX SWZ, podane bêd± w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przeliczy te warto¶ci na PLN
przyjmuj±c ¶redni kurs NBP danej waluty na dzieñ wszczêcia postêpowania.
6. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SWZ czynno¶ci, uprawnienia, obowi±zki Wykonawców
i Zamawiaj±cego, których ustawa nie nakaza³a zawieraæ Zamawiaj±cemu w SWZ, a które mog± przyczyniæ siê do w³a¶ciwego przebiegu postêpowania, reguluje ustawa PZP.
7. Zamawiaj±cy przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 454 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.
- 2024. Utrzymanie urz±dzeñ i instalacji obiektów parkingowych.
- Utrzymanie oznakowania przystanków komunikacji miejskiej w Gdañsku
- Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych w roku 2025 na potrzeby Szko³y Podstawowej Nr 2 z oddzia³ami sportowymi im. Armii Krajowej w Gdañsku
- Us³ugi informatyczne wed³ug dwóch zadañ. Zadanie 1: Obs³uga SWD PRM oraz £±czno¶ci Radiowej; Zadanie 2: ¦wiadczenie obs³ugi informatycznej na rzecz Zamawiaj±cego
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.