Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00033748/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
- 2024/BZP 00059308/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-23
- 2024/BZP 00070633/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00078230/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 84 66 222, +48 33 84 66 223
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ccf8c19-b13b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ccf8c19-b13b-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032427/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo‑przedszkolnego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022–20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest wyposażenie obiektu żłobka i przedszkola poprzez dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem mebli na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego, w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39161000-8 - Meble przedszkolne
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 446457,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest wyposażenie obiektu żłobka i przedszkola poprzez dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem rolet na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego, w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”4.5.3.) Główny kod CPV: 39515410-2 - Rolety wewnętrzne
4.5.5.) Wartość części: 24560,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest wyposażenie obiektu żłobka i przedszkola poprzez dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem dywanów i wycieraczek wejściowych na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego, w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”4.5.3.) Główny kod CPV: 39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39531000-3 - Dywany
39532000-0 - Maty
4.5.5.) Wartość części: 13864,86 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest wyposażenie obiektu żłobka i przedszkola poprzez dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem lamp i sprzętu agd na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego, w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31521000-4 - Lampy
39713210-8 - Pralki i suszarki
4.5.5.) Wartość części: 16030,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest wyposażenie obiektu żłobka i przedszkola poprzez dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem wyposażenia toalet i osprzętu pomocniczego na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego, w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”4.5.3.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
39224310-4 - Szczotki toaletowe
4.5.5.) Wartość części: 36234,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest wyposażenie obiektu żłobka i przedszkola poprzez dostawę wraz z rozmieszczeniem i montażem sprzętu sportowego i rehabilitacyjnego na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego, w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo ‑ przedszkolnego w Oświęcimiu”4.5.3.) Główny kod CPV: 37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37421000-5 - Maty gimnastyczne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 44190,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 574397,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1303136,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 721253,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Benka prowadzący działalność gospodarczą pn.: BENER MICHAŁ BENKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454
7.3.3) Ulica: Wileńska 59B/15,
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 721253,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65436,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 135 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie, którego przedmiotem jest wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo-przedszkolnego w Oświęcimiu”, w części III zamówienia (dywany i wycieraczki wejściowe).
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (ALTARE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Warszawska 151, 25‑547 Kielce), uchylił się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego w części III zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie, którego przedmiotem jest wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo-przedszkolnego w Oświęcimiu”, w części IV zamówienia (lampy i sprzęt agd).
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (ALTARE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Warszawska 151, 25‑547 Kielce), uchylił się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego w części IV zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie, którego przedmiotem jest wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo-przedszkolnego w Oświęcimiu”, w części V zamówienia: wyposażenie toalet i osprzęt pomocniczy.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (TRONUS POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ordona 2A, 01‑237 Warszawa), uchylił się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego w części V zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie, którego przedmiotem jest wyposażenie obiektu w ramach zadania pn. „Budowa zespołu żłobkowo-przedszkolnego w Oświęcimiu”, w części VI zamówienia: sprzęt sportowy i rehabilitacyjny.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (ALTARE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Warszawska 151, 25‑547 Kielce), uchylił się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego w części VI zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.