Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00245784/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie niezbędnych prac remontowych wystawowej części środkowej pałacu Dohnów w Morągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 9596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,159743,333fc20089eb4c3c49d2892bd976b4da.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie niezbędnych prac remontowych wystawowej części środkowej pałacu Dohnów w Morągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e27a44b-e21c-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052737/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Niezbędne prace remontowe wystawowej części środkowej i wyposażenie pałacu Dohnów w Morągu w niezbędny osprzęt techniczny i umeblowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245784
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.243.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 559231,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu niezbędnych prac remontowych wystawowej części środkowej pałacu Dohnów w Morągu. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) zadanie I :
a) roboty budowlane na II piętrze części środkowej pałacu:
- kompleksowe wykonanie nowych parkietów w pom. 3.8, 3.9, 3.10, 3.11, 3.12: rozbiórka dotychczasowych warstw do konstrukcji stropu; skucie nierówności na stropie; wykonanie warstw technologicznych m.in. izolacji przeciwwilgociowej z folii i akustycznej z minimum 2 cm. styropianu, posadzki betonowej zbrojonej siatką stalową zgrzewaną (średnica drutu 2,5 mm, rozstaw prętów 150x150 mm), podłogi z klepek parkietowych dębowych o kolorze jak parkiety w skrzydle północnym i wymiarach 22 x 50 x 350 mm w układzie w mozaikę (kwadraty w karo); wykonanie nowych listew przypodłogowych, dębowych, profilowanych, wykonanych wg rysunku; dwukrotnie olejowanie (olejowosk). Nowe parkiety mają kontynuować rzędną posadzki w klatce schodowej K1 (co oznacza, że grubość styropianu ma być dostosowana do warunków i umożliwić bezprogowe połączenie parkietów z rzędną klatki schodowej K1, ma wynosić minimum 2 cm, w miarę ww. możliwości być większa),
- poszerzenie otworów drzwiowych między pomieszczeniami 3.12 a 3.9, 3.11 a 3.9, 3.10 a 3.9, z wykończeniem tynkarskim i malarskim. Demontaż drzwi między pom. 3.10 i 3.8,
- remont ścian i sufitów pom. 3.8, 3.9, 3.10, 3.11, 3.12: miejscowa wymiana tynków (w miejscach ew. pustek oraz zawilgoceń i zasoleń pochodzących sprzed czasu remontu dachu z lat 2022-2023); montaż nowych kratek wentylacyjnych w istniejących miejscach; przygotowanie podłoża pod malowanie, w tym ew. usunięcie warstw malarskich w miarę potrzeb; wyrównanie tynków w miejscach tego wymagających (bruzdy poinstalacyjne) materiałami pozwalającymi utrzymać jednolity wygląd faktury tynków starych i nowych; malowanie farbami wapiennymi w intensywnych kolorach wg rysunku (w celach informacyjnych Zamawiający udostępnia na rzutach określających zakres inwestycji numerację wybranych barw wg dostępnego dla Muzeum wzornika firmy Keim, które dotychczas były używane do wykonania prac malarskich a mają na celu wskazanie palety barw dla innych materiałów stosowanych przez Wykonawcę),
- wykonanie instalacji elektrycznej gniazd wtykowych: trzy obwody z gniazdami wg rysunku, przewód N2XH 3x2,5, w posadzce pod parkietami w kanałach instalacyjnych typu peszel, oraz w bruzdach ściennych (podtynkowo), z podłączeniem pod istniejącą rozdzielnicę piętrową RE2 (rozdzielnica umożliwia rozbudowę o te trzy obwody),
b) roboty budowlane na I piętrze części środkowej pałacu:
- remont obecnych parkietów w pom. 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12: cyklinowanie, flekowanie/kitowanie oraz podklejenie w miejscach tego wymagających, wykonanie nowych listew przypodłogowych, dębowych, profilowanych, wykonanych wg rysunku, dwukrotne olejowanie (olejowosk). W wejściu z klatki schodowej do pom. 2.7 oraz do pom. 2.8 należy zamontować drewniany, dębowy, pełny najazd klinowo eliminujący różnicę poziomów odpowiednio między posadzką klatki schodowej a parkietem pom. 2.7 i 2.8,
- poszerzenie otworów drzwiowych między pomieszczeniami 2.8 a 2.11 oraz 2.11 a 2.12, z wykończeniem tynkarskim i malarskim,
- remont ścian i sufitów pom. 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12: miejscowa wymiana tynków (w miejscach ew. pustek); montaż nowych kratek wentylacyjnych w istniejących miejscach; przygotowanie podłoża pod malowanie, w tym ew. usunięcie warstw malarskich w miarę potrzeb; wyrównanie tynków w miejscach tego wymagających (bruzdy poinstalacyjne) materiałami pozwalającymi utrzymać jednolity wygląd faktury tynków starych i nowych; malowanie farbami wapiennymi w intensywnych kolorach wg rysunku (w celach informacyjnych Zamawiający udostępnia na rzutach określających zakres inwestycji numerację wybranych barw wg dostępnego dla Muzeum wzornika firmy Keim, które dotychczas były używane do wykonania prac malarskich a mają na celu wskazanie palety barw dla innych materiałów stosowanych przez Wykonawcę),
- demontaż drzwi oraz wykonanie i montaż nowych drzwi drewnianych, dwuskrzydłowych w przejściu między pom. 2.12 a 2.13, z podłączeniem do istniejącej instalacji systemu kontroli dostępu, a także demontaż oraz wykonanie i montaż nowych drzwi dwuskrzydłowych w przejściu między 2.11 a 2.12. Drzwi malowane kryjąco (w kolorze, z klamkami i okuciami jak inna stolarka wewnętrzna z remontu 2022-2023),
c) roboty budowlane na parterze części środkowej pałacu:
- malowanie ścian pom. 1.12 farbami wapiennymi w intensywnych kolorach wg rysunku (w celach informacyjnych Zamawiający udostępnia na rzutach określających zakres inwestycji numerację wybranych barw wg dostępnego dla Muzeum wzornika firmy Keim, które dotychczas były używane do wykonania prac malarskich a mają na celu wskazanie palety barw dla innych materiałów stosowanych przez Wykonawcę),
- demontaż oraz wykonanie i montaż nowych drzwi drewnianych, dwuskrzydłowych w przejściu między pom. 1.12 a 1.14, z podłączeniem do istniejącej instalacji systemu kontroli dostępu, malowanych kryjąco (w kolorze, z klamkami i okuciami jak inna stolarka wewnętrzna z remontu 2022-2023),
- demontaż ościeżnic w przejściach między po. 1.10 a 1.7, 1.10 a 1.11, 1.10 a 1.12, poszerzenie otworu między 1.10 a 1.7, z wykończeniem tynkarskim i malarskim. Demontaż drzwi oraz wykonanie i montaż nowych drzwi jednoskrzydłowych między pom. 1.10. a 1.11, z podłączeniem do istniejącej instalacji systemu kontroli dostępu. Drzwi malowane kryjąco (w kolorze, z klamkami i okuciami jak inna stolarka wewnętrzna z remontu 2022-2023),
2) zadanie II:
a) kompleksowe wykonanie posadzek z wapienia typu oland, układanych w karo i szachownicę, w pom. 1.10, 1.7 i 1.9, łącznie z wykonaniem warstw technologicznych oraz łącznie z wykonaniem żelbetowej konstrukcji oporowej pod przyszłe balustrady i posadzkę szklaną oraz wykonaniem belki – oparcia przyszłych schodów do piwnicy 0.2, wg projektu z 2023 r. aut. Studio Format mgr inż. arch. Agata Wojciechowska-Grygo, z drewnianymi, dębowymi listwami przypodłogowymi, profilowanymi, olejowanymi, wykonanymi wg rysunku. Muzeum posiada 234 sztuki płyt kamiennych o wielkości 0,4x0,4 m (w sumie 37,44 m ²). Finalnie impregnacja wykonanej posadzki umożliwiająca bieżące eksploatowanie (użytkowanie) zgodnie z przeznaczeniem obiektu na muzeum. W pom. 1.7 i 1.9 dotychczasowa posadzka rozebrana, w pom. 1.10. obecna posadzka typu lastryko do rozbiórki. Nowe posadzki mają kontynuować rzędną posadzki w klatce schodowej skrzydła północnego (K1). Nad pracami związanymi z wykonaniem żelbetowej konstrukcji oporowej pod przyszłe balustrady i posadzkę szklaną należy zapewnić nadzór archeologiczny,
b) doprowadzenie z rozdzielnicy głównej (RG) na parterze klatki schodowej skrzydła północnego (K1) instalacji elektrycznej, przewód N2XH 3x2,5, do zabytkowego kanału, podposadzkowo oraz na dojściu do posadzki 1.7 z rozdzielnicy podtynkowo, wg projektu z 2023 r. aut. Studio Format mgr inż. arch. Agata Wojciechowska-Grygo (bez rozprowadzenia instalacji po kanale i bez montażu opraw),
c) prace konserwatorskie posadzki ceglanej z pom. 1.8: przełożenie ruchomych fragmentów posadzki na właściwym podłożu; konserwacja fragmentów posadzki możliwych do zachowania; uzupełnienie ubytków posadzki właściwie dobraną cegłą (o właściwych wymiarach, kolorze, fakturze, gęstości); spoinowanie posadzki; scalenie kolorystyczne; wykonanie i montaż balustrady wokół otworu do piwnicy, wg projektu z 2023 r. aut. Studio Format mgr inż. arch. Agata Wojciechowska-Grygo; finalnie impregnacja posadzki ceglanej po pracach umożliwiająca bieżącą eksploatację (użytkowanie) zgodnie z przeznaczeniem obiektu na muzeum. Materiały konserwatorskie dobrane pod względem parametrów technicznych do konserwowanego podłoża. Prace mają być kierowane przez konserwatora dzieł sztuki właściwego pod względem wykształcenia i doświadczenia dla rodzaju tych prac,
d) prace konserwatorskie ścian i sklepienia pom. 1.8: skucie tynków współczesnych; konserwacja tynków pierwotnych jeśli zostaną takowe odkryte po skuciu tynków i uzupełnienie ubytków tynków pierwotnych do spójnej estetycznie warstwy; scalenie nowych tynków do starych lub – jeśli pierwotne tynki nie zachowały się po skutymi tynkami – wykonanie na całości tynków cienkowarstwowych; malowanych farbami wapiennymi. Materiały konserwatorskie dobrane pod względem parametrów technicznych do konserwowanego podłoża. Prace mają być kierowane przez konserwatora dzieł sztuki właściwego pod względem wykształcenia i doświadczenia dla rodzaju tych prac,
e) wykonanie posadzki ceglanej w piwnicy 0.2 (pod pom. 1.8) na warstwach: podkład betonowy chudy beton 10 cm, papa termozgrzewalna, szlichta 7 cm, z osadzeniem zamontowanych opraw typu posadzkowego. Muzeum posiada 436 sztuk cegły posadzkowej o wymiarach 0,135x0,285m (w sumie 16,7751 m²), oprawy przygotowane są do osadzenia w posadzce. Dotychczasowe warstwy posadzkowe zostały rozebrane, pomieszczenie gotowe do wykonania nowej posadzki na warstwach technologicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45454100-5 - Odnawianie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45432113-9 - Kładzenie parkietu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po dokonaniu otwarcia ofert Zamawiający stwierdził, że na realizację przedmiotowego zamówienia wypłynęła jedna oferta złożona przez Expance Sławomir Czapiewski, ul. Dąbrowskiego 7/19, 64-920 Piła, wielkopolskie, NIP: 7641112038. Wykonawca za wykonanie przedmiotowego zamówienia zaoferował cenę brutto w wysokości 1.044.270,00 zł. Zamawiający stwierdził, iż zaoferowana przez jedynego Wykonawcę w postępowaniu kwota za realizację zamówienia 1.044.270,00 zł, przewyższa środki, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 687.000,00 zł. Zamawiający po analizie środków przewidzianych na realizację projektu stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia z kwoty 687.000,00 zł brutto do kwoty z oferty najwyżej ocenionej, tj.: 1.044.270,00 zł brutto,W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, gdyż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny zwartej w najkorzystniejszej ofercie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.