Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225382/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
- 2024/BZP 00235059/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00241837/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00243665/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00327685/01 - Wynik z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00341619/01 - Wynik z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00359094/01 - Wynik z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364895762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Barona 30
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cuw.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cuw.tychy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tychy.logintrade.net/zapytania_email,157893,0d8b39c1d8c3c58ffe676458b5e3a5ec.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af65dc64-d542-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027124/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.261.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 552014,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy.Zadanie nr 1 – Komputery stacjonarne PC
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych PC – jednostek centralnych z systemem operacyjnym oraz dodatkowymi akcesoriami w ilości 150 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 394360,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy.Zadanie nr 2 – Monitory komputerowe
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolorowych monitorów LCD z podświetleniem typu LED w ilości 50 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 36721,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy.Zadanie nr 3 – Laptopy z akcesoriami
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnych komputerów typu laptop w ilości 20 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 62171,71 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy.Zadanie nr 4 – Laptopy typu 2w1 z akcesoriami
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnych urządzeń typu laptop 2w1, przeznaczonych do pracy zdalnej oraz do pracy stacjonarnej z dodatkowymi monitorami zewnętrznymi, przy wykorzystaniu stacji dokującej w ilości 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 23619,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy.Zadanie nr 5 – Tablety z akcesoriami
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń przenośnych typu tablet z ekranem dotykowym w ilości 25 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 35140,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku analizy zapisów załącznika nr 3 do SWZ dot. zadania nr 4, zamawiający stwierdził, iż zapis dot. wyposażenia laptopa w min. 2 złącza USB-C, w tym minimum jedno z obsługą standardu Thunderbolt 4 (obsługa Display Port i ładowania laptopa przez USB-C) jest zapisem zbyt szczegółowym oraz w sposób nieuzasadniony ograniczającym konkurencję. Zamawiający specyfikując przedmiot zamówienia brał pod uwagę funkcjonalność sprzętu (obsługa Display Port i ładowania laptopa przez USB-C), natomiast zapis wskazujący na obsługę standardu Thunderbold 4, mógł ograniczyć krąg potencjalnych wykonawców, którzy pomimo zapewnienia pożądanej przez zamawiającego funkcjonalności nie złożyli oferty ze względu na niespełnienie wymogu obsługi standardu Thunderbold 4 w minimum jednym złączu. W związku z powyższym, postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20254,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31257,09 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32410,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52680,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32595 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752645536
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 5e
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32595 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej do uzdatniania wody basenowej oraz buforów kalibracyjnych
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśnej 59/42 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Realizacja zadania w ramach Budżetu Obywatelskiego pn.: "Zagospodarowanie deptaku przy ul. Darwina"
- REMONT II NITKI KOLEKTORA POŁUDNIOWEGO METODĄ RĘKAWA - ETAP I
- DOSTAWA POLIELEKTROLITÓW DO OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW TYCHY - URBANOWICE
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania" na potrzeby realizacji zadania pn.:"Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej" -II
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu "Też mogę!", realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
- Dostawy sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz budżetem dla Gminy Miasta Brodnica
- Zakup i dostawa 149 szt. komputerów przenośnych dla uczniów szkół podstawowych do celów edukacyjnych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.