Og³oszenie z dnia 2024-04-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00315467/01 - Wynik z dnia 2024-05-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Konserwacja zieleni na terenach przyleg³ych do budynków mieszkalnych na obszarze Miasta Kwidzyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD DO SPRAW INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170181662
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zim@zim-kwidzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zim-kwidzyn.4bip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja zieleni na terenach przyleg³ych do budynków mieszkalnych na obszarze Miasta Kwidzyna
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-70bbe3b5-fbb8-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00293473
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00207491/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 Konserwacja zieleni na terenach przyleg³ych do budynków mieszkalnych na obszarze Miasta Kwidzyn
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/zaklad-do-spraw-infrastruktury-miejskiej3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platform±” pod adresem:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/zaklad-do-spraw-infrastruktury-miejskiej.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: zim@zim-kwidzyn.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
3. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z Platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB.
5. Za datê:
1) przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie Platformy poprzez klikniêcie przycisku Z³ó¿ ofertê w drugim kroku i wy¶wietlaniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona.
2) zawiadomieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ elektronicznych, podmiotowych ¶rodków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji sporz±dzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje siê datê klikniêcia przycisku Wy¶lij wiadomo¶æ po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej – dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty / Wiadomo¶ci”.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
9. Przed terminem sk³adania ofert Wykonawcy winni sprawdziæ zawarto¶æ umieszczonych na stronie internetowej w ramach niniejszego postêpowania dokumentów, w celu zapoznania siê z tre¶ci± ewentualnych odpowiedzi lub wyja¶nieñ, albo innymi wprowadzonymi zmianami. Za zapoznanie siê z ca³o¶ci± udostêpnionych dokumentów zamówienia odpowiada Wykonawca.
10. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE). w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych), str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zak³adu do spraw Infrastruktury Miejskiej, ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zak³adzie do spraw Infrastruktury Miejskiej w Kwidzynie jest Pan Grzegorz Szefler - adres e-mail: zim@zim-kwidzyn.pl, tel. 55 643 6244.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9)przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi komunalnej polegaj±cej na konserwacji zieleni na terenach przyleg³ych do budynków mieszkalnych na terenie Miasta Kwidzyna w tym:
1) konserwacja ¿ywop³otów w ilo¶ci 5 567 m2,
2) konserwacja trawników w ilo¶ci 76 837 m2,
3) usuwanie li¶ci i ¶mieci z trawników w ilo¶ci 76 837 m2,
2. Wykaz nieruchomo¶ci objêtych zamówieniem stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
Wyja¶nienie pojêæ:
1. Pod pojêciem „konserwacja ¿ywop³otów” rozumie siê:
1) sukcesywne strzy¿enie (formowanie) i nawo¿enie ¿ywop³otów;
2) sukcesywne oczyszczanie ¿ywop³otów z chwastów ;
3) okresowe opryski pielêgnacyjne ¶rodkami ochrony ro¶lin (w miarê potrzeb)
2. Pod pojêciem „konserwacja trawników” rozumie siê:
1) wykonanie w okresie wegetacyjnym, wykoszenia terenów w zale¿no¶ci od wzrostu trawy (maksymalna wysoko¶æ trawy 15 cm);
2) sukcesywny dosiew i nawo¿enie traw;
3) odchwaszczanie mechaniczne trawników przy zastosowaniu ¶rodków ochrony ro¶lin (w miarê potrzeb);
4) sukcesywne zachowanie linii trawnika poprzez usuniêcie trawy i chwastów rosn±cych poza obrêbem trawnika,
3. Pod pojêciem „usuwanie li¶ci i ¶mieci z trawników” rozumie siê:
1) sukcesywne sprz±tanie li¶ci i ¶mieci w³±cznie z wywozem tych nieczysto¶ci na wysypisko odpadów;
2) usuwanie z trawników zwierzêcych odchodów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77314100-5 - Us³ugi w zakresie trawników
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77342000-9 - Przycinanie ¿ywop³otów
90511300-5 - Us³ugi zbierania ¶mieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
5. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo skorzystania z opcji, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp.1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji poprzez zwiêkszenie w okresie obowi±zywania umowy zakresu zamówienia o 50 % warto¶ci umowy - na skutek zwiêkszenia zakresu zamówienia w wyniku zmiany w za³±czniku nr 6 do SWZ (Wykaz terenów przyleg³ych do budynków mieszkalnych).
2) W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia, w wyniku zmiany w za³±czniku nr 6 do SWZ (Wykaz terenów przyleg³ych do budynków mieszkalnych), Wykonawca otrzyma wynagrodzenie zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cym za³±cznikiem o którym mowa powy¿ej. Zamawiaj±cy gwarantuje zlecenie wykonywania us³ugi w wysoko¶ci 75 % warto¶ci umowy.
3) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e stawki za realizacjê przedmiotu zamówienia objêtego prawem opcji nie mog± byæ wy¿sze ni¿ stawki okre¶lone w formularzu ofertowym w ramach zamówienia podstawowego.
4) Us³ugi objête prawem opcji bêd± realizowane w terminie realizacji umowy.
5) Realizacja zakresu zamówienia objêtego opcj± nie powoduje zmiany umowy.
6) W zakresie zamówienia opcjonalnego Wykonawca zobowi±zany jest do rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ug na podstawie pisemnego o¶wiadczenia Zamawiaj±cego o skorzystaniu z prawa opcji, które Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni od zrealizowania us³ugi o warto¶ci stanowi±cej 90% aktualnej warto¶ci umowy, okre¶lonej w § 5 ust. 3 umowy.
7) Korzystanie z prawa opcji przez Zamawiaj±cego mo¿e byæ dokonane jednorazowo na ca³± warto¶æ zamówienia opcjonalnego lub w kilku czê¶ciach. W przypadku realizacji opcji w kilku czê¶ciach Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ Wykonawcy kolejne o¶wiadczenia nie pó¼niej ni¿ przed momentem wyczerpania siê warto¶ci zamówienia opcjonalnego wynikaj±cej z poprzednio z³o¿onego o¶wiadczenia.
8) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowi±zania Zamawiaj±cego do jego udzielenia, jak równie¿ nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcê roszczeñ odszkodowawczych z tytu³u niezrealizowania tego zamówienia. O¶wiadczenie woli Zamawiaj±cego o realizacji b±d¼ zaniechaniu zamówienia opcjonalnego jest wy³±cznym uprawnieniem Zamawiaj±cego.
9) W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy przys³ugiwaæ bêdzie wynagrodzenie z tytu³u wykonania zamówienia objêtego prawem opcji obliczone analogicznie jak dla zamówienia podstawowego.
10) Zlecenie us³ug bêd±cych przedmiotem opcji, ustalenie warto¶ci, w tym odpowiedzialno¶æ w postaci kar umownych, jak równie¿ realizacja uprawnieñ Zamawiaj±cego wynikaj±cych z umowy, nastêpowaæ bêdzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku us³ug, bêd±cych przedmiotem podstawowego zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ opisany w Rozdziale XIX SWZ. Punkty bêd± przyznawane wg wzoru wskazanego w SWZ. Maksymalna ³±czna liczba punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100 punktów.
Oferta Wykonawcy, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów uznana zostanie za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie oraz realizacjê zamówienia publicznego (art. 58 ust. 1 Pzp).2. Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiadania okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty (art. 58 ust. 3 Pzp).
3. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ka¿dy z Wykonawców musi wykazaæ, ¿e:
1) nie zachodzi w stosunku do niego podstawa wykluczenia z postêpowania,
2) posiada zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
3) posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów i zrealizuj± us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi byæ za³±czony dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje równie¿ pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich kopii dokumentów.
6. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
8. Zamawiaj±cy nie okre¶la – na podstawie art. 117 ust. 1 Pzp – szczególnych, obiektywnie uzasadnionych, sposobów spe³niania przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu, uzasadnionych charakterem zamówienia oraz proporcjonalnych, z zastrze¿eniem warunków okre¶lonych w ustawie Pzp, w szczególno¶ci w przepisach art. 117 ust. 1 i 2 Pzp.
9. Zamawiaj±cy nie okre¶la – na podstawie art. 58 ust. 4 Pzp – wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, je¿eli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy. Zakres zmian zosta³ opisany w § 7 wzoru umowy - za³±cznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-28
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia: 7 miesiêcy od dnia podpisania umowy (w tym 6 miesiêcy na konserwacjê ¿ywop³otów i konserwacjê trawników oraz 7 miesiêcy na usuwanie li¶ci i ¶mieci z trawników).INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Miasta Kwidzyn
- Utrzymanie czysto¶ci, odbiór i wywóz selektywnie zebranych odpadów na targowisku przy ul. Kopernika w Kwidzynie
- Utrzymanie w czysto¶ci terenów komunalnych miasta Kwidzyna
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania i dorêczania przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Utrzymanie w czysto¶ci terenów przynale¿nych do budynków mieszkalnych
wiêcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku poprzez zbiórkê, transport oraz zagospodarowanie odpadów z miejsc publicznych po³o¿onych w Boszkowie-Letnisku i Dominicach w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Utrzymanie zieleni miejskiej oraz utrzymanie porz±dku i czysto¶ci na drogach, chodnikach, przystankach i innych terenach komunalnych Gminy Mieroszów w 2025 roku
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu gminy Nowinka"
- "Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci w budynkach bêd±cych w³asno¶ci± i w zarz±dzie Miejskiego TBS Sp. z o.o. w Koninie i terenach przynale¿nych".
- Pielêgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta £owicza w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Pielêgnacja, konserwacja, bie¿±ce utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
wiêcej: Us³ugi w zakresie trawników »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.