eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudzi±dz¦wiadczenie us³ug pocztowych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022



Og³oszenie z dnia 2021-12-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Grudzi±dzki Park Przemys³owy Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340009029

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Waryñskiego 32-36

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grudzi±dz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Grudzi±dzki Park Przemys³owy Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762272847

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Waryñskiego 32-36

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Grudzi±dz

1.11.5.) Kod pocztowy: 86-300

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0057699b-5281-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00293499

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja wPostêpowaniu
odbywa siê przy u¿yciu¶rodkówkomunikacjielektronicznej.2.Zamawiaj±cy informuje, i¿ bêdziekomunikowa³ siê zwykonawcami
zapomoc±Platformy zakupowej:https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz.3.Zamawiaj±cyinformuje, i¿ wzakresie pytañ
dotycz±cych funkcjonowania Platformy zakupowej nale¿ykontaktowaæsiêz CentrumWsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod
numer 221010202,cwk@platformazakupowa.pl.4.Wymaganiatechniczne i organizacyjne sporz±dzania,wysy³ania iodbierania
korespondencjielektronicznej opisane zosta³y wRegulaminie platformazakupowa.pl(https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin). 5.Zamawiaj±cyokre¶lawymagania sprzêtowo aplikacyjneumo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej:6.
sta³ydostêpdosieci Internet ogwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,7. komputer klasy PClubMAC
onastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowszawersja,jeden z
systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lubichnowszewersje,8.zainstalowana dowolna
przegl±darkainternetowa, w przypadku InternetExplorerminimalniewersja 100.,9. w³±czona obs³uga JavaScript,10.
zainstalowanyprogram AdobeAcrobatReader lubinnyobs³uguj±cy format plików .pdf11. Platforma dzia³a
wed³ugstandarduprzyjêtegowkomunikacjisieciowej - kodowanie UTF8,12. Oznaczenie czasu
odbiorudanychprzezplatformêzakupow± stanowidatê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany
wg.czasulokalnegoserwerasynchronizowanego zzegarem G³ównego Urzêdu Miar.13.
Maksymalnyrozmiarjednegoplikuprzesy³anego zapo¶rednictwem dedykowanych formularzy do:
z³o¿enia,zmiany,wycofaniaofertywynosi 150 MBnatomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie
500MB.14.Zamawiaj±cyinformuje, ¿einstrukcje korzystania z Platformy zakupowej znajduj± siê
wzak³adce„InstrukcjedlaWykonawców" nastronie internetowej podadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje.15.Wykonawca,przystêpuj±c doniniejszegoPostêpowania:16. akceptuje warunki
korzystaniazplatformazakupowa.plokre¶lone wRegulaminiezamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
wzak³adce„Regulamin"oraz uznaje gozawi±¿±cy,17. zapozna³ i stosuje siê do
Instrukcjisk³adaniaofert/wnioskówdostêpnepodlinkiem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grudzi±dzki Park Przemys³owy Sp. z o.o.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN/23/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby cz³onków Grupy Zakupowej (wymienionych w Dziale I SWZ) w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów zgodnie z przepisami ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r.
2. Szczegó³owy opis zawiera SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pracowników wykonawcy zatrudnionych na umowê o pracê (...)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest posiadanie uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób nale¿yty w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: us³ug pocztowych – na ³±czn± kwotê minimum 600 000,00 z³ brutto w przeci±gu ostatnich 3 lat. Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ dotycz±cych ilo¶ci jednostkowych kontraktów.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest dysponowanie odpowiednim potencja³em technicznym koniecznym do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi posiadaæ co najmniej jeden punkt nadawczy przesy³ek zlokalizowany na terenie nastêpuj±cych osiedli miasta Grudzi±dz – Mniszek, Rz±dz, Strzemiêcin, Kopernika, Lotnisko, Tarpno, Osiedle Kawalerii Polskiej, ¦ródmie¶cie. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie wykazu z³o¿onego wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. poz. 331 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 ustawy PZP,
2) art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
2) Wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzony przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej
3) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takimprzypadkuWykonawcyustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniualbodoreprezentowania i zawarcia umowy wsprawie zamówienia
publicznego.Pe³nomocnictwowinnobyæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawcówwspólnieubiegaj±cych siê
oudzieleniezamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1SWZ,sk³ada ka¿dyzWykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczeniaorazspe³nianiewarunkówudzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z
Wykonawców wykazujespe³nianiewarunkówudzia³u w postêpowaniu.3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
oudzieleniezamówieniado³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z któregowynika, które
robotybudowlanewykonaj±poszczególni wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty
potwierdzaj±cebrakpodstawdowykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnieubiegaj±cychsiêozamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy, w oparciu o przepisy art. 454 - 455 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy.
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w zakresie okre¶lonym w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-09 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-09 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-07

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy, Grudzi±dzki Park Przemys³owy Sp. z o.o. w niniejszym postêpowaniu dzia³a w imieniu i na rzecz ni¿ej wymienionych Zamawiaj±cych:

1. Urz±d Miejski, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudzi±dz;
2. Szko³a Podstawowa Nr 1, ul. Konarskiego 14, 86-300 Grudzi±dz;
3. Szko³a Podstawowa Nr 2, ul. ¯eromskiego 8, 86-300 Grudzi±dz;
4. Szko³a Podstawowa Nr 3, ul. Narutowicza 6, 86-300 Grudzi±dz;
5. Szko³a Podstawowa Nr 4, ul. Ja¶minowa 2, 86-300 Grudzi±dz;
6. Szko³a Podstawowa Nr 5, ul. Sienkiewicza 24, 86-300 Grudzi±dz;
7. Szko³a Podstawowa Nr 8, ul. Miko³aja z Ryñska 6, 86-300 Grudzi±dz;
8. Szko³a Podstawowa Nr 9, ul. Forteczna 29, 86-300 Grudzi±dz;
9. Szko³a Podstawowa Nr 11, ul. Droga Mazurska 2, 86-300 Grudzi±dz;
10. Szko³a Podstawowa Nr 12, ul. Moniuszki 14, 86-300 Grudzi±dz;
11. Szko³a Podstawowa Nr 13 Specjalna, ul. Sikorskiego 42, 86-300 Grudzi±dz;
12. Szko³a Podstawowa Nr 15, ul. Bydgoska 24, 86-300 Grudzi±dz;
13. Szko³a Podstawowa Nr 16, ul. Kochanowskiego 19, 86-300 Grudzi±dz;
14. Szko³a Podstawowa Nr 17, ul. Al. 23 Stycznia 30, 86-300 Grudzi±dz;
15. Szko³a Podstawowa Nr 18, ul. D±brówki 7, 86-300 Grudzi±dz;
16. Szko³a Podstawowa Nr 20, ul. Sobieskiego 12, 86-300 Grudzi±dz;
17. Szko³a Podstawowa Nr 21, ul. Nauczycielska 19, 86-300 Grudzi±dz;
18. Zespó³ Szkó³ Ogólnokszta³c±cych, ul. Korczaka 23, 86-300 Grudzi±dz;
19. I Liceum Ogólnokszta³c±ce, ul. Sienkiewicza 27, 86-300 Grudzi±dz;
20. II Liceum Ogólnokszta³c±ce, ul. Marcinkowskiego 10, 86-300 Grudzi±dz;
21. III Liceum Ogólnokszta³c±ce, ul. Legionów 2, 86-300 Grudzi±dz;
22. IV Liceum Ogólnokszta³c±ce, ul. Sobieskiego 12, 86-300 Grudzi±dz;
23. Zespó³ Szkó³ Budowlanych i Plastycznych, ul. Czarnieckiego 9, 86-300 Grudzi±dz;
24. Zespó³ Szkó³ Mechanicznych, ul. Hallera 31, 86-300 Grudzi±dz;
25. Zespó³ Szkó³ Gastronomiczno – Hotelarskich, ul. Sk³odowskiej-Curie 22/24, 86-300 Grudzi±dz;
26. Zespó³ Szkó³ Rolniczych, ul. Lipowa 33, 86-300 Grudzi±dz;
27. Zespó³ Szkó³ Technicznych, ul. Hoffmanna 1-7, 86-300 Grudzi±dz;
28. Centrum Kszta³cenia Ustawicznego, ul. Legionów 2, 86-300 Grudzi±dz;
29. Centrum Kszta³cenia Zawodowego, ul. Czarnieckiego 5/7, 86-300 Grudzi±dz;
30. Zespó³ Placówek M³odzie¿owych „Bursa”, ul. Hallera 37, 86-300 Grudzi±dz;
31. Zespó³ Placówek Edukacyjno-Rewalidacyjnych, ul. Parkowa 25, 86-300 Grudzi±dz;
32. Specjalny O¶rodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2, ul. Kasprowicza 4, 86-300 Grudzi±dz;
33. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Korczaka 23, 86-300 Grudzi±dz;
34. Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego, ul. Miko³aja z Ryñska 8, 86-300 Grudzi±dz;
35. Dom Pomocy Spo³ecznej, ul. Parkowa 12, 86-300 Grudzi±dz;
36. Przedszkole Miejskie „¦ródmie¶cie”, ul. Grobowa 15, 86-300 Grudzi±dz;
37. Przedszkole Miejskie „Rz±dz”, ul. £êgi 17, 86-300 Grudzi±dz;
38. Przedszkole Miejskie „Tarpno”, ul. Legionów 30, 86-300 Grudzi±dz;
39. Przedszkole Miejskie „Kuntersztyn”, ul. Pi³sudskiego 31, 86-300 Grudzi±dz;
40. Przedszkole Miejskie „Strzemiêcin”, ul. Korczaka 21, 86-300 Grudzi±dz;
41. Przedszkole Miejskie „Mniszek”, ul. Sportowców 2, 86-300 Grudzi±dz;
42. Przedszkole Miejskie „Lotnisko”, ul. Kustronia 6, 86-300 Grudzi±dz;
43. Przedszkole Miejskie „Kopernik”, ul. Dworcowa 35, 86-300 Grudzi±dz;
44. Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie, ul. Waryñskiego 34A, 86-300 Grudzi±dz;
45. Miejski O¶rodek Rekreacji i Wypoczynku, ul. Za Basenem 2, 86-300 Grudzi±dz;
46. Powiatowy Urz±d Pracy, ul. Parkowa 22, 86-300 Grudzi±dz;
47. Zarz±d Dróg Miejskich, ul. Waryñskiego 34A, 86-300 Grudzi±dz;
48. Muzeum, ul. Wodna 3/5, 86-300 Grudzi±dz;
49. Biblioteka Miejska, ul. Legionów 28, 86-300 Grudzi±dz;
50. Centrum Kultury „Teatr”, ul. Teatralna 1, 86-300 Grudzi±dz.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.