eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krupski M³ynPrzebudowa budynku gara¿owo-gospodarczego na potrzeby OSP Krupski M³yn



Og³oszenie z dnia 2022-08-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku gara¿owo-gospodarczego na potrzeby OSP Krupski M³yn

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KRUPSKI M£YN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258948

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Krasickiego 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krupski M³yn

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-693

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 322857016

1.5.8.) Numer faksu: 322857077

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bip.krupskimlyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.krupskimlyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku gara¿owo-gospodarczego na potrzeby OSP Krupski M³yn

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2bdba305-1327-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00293501

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023684/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Przebudowa budynku OSP Krupski M³yn

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.krupskimlyn.pl/?id=2276&mode=0

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.krupskimlyn.pl/?id=2276&mode=0

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia powinien posiadaæ konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na platformie ePUAP posiada dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y na stronach:
a) w zakresie miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
b) w zakresie ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin
3) Instrukcja korzystania z miniPortalu oraz ePUAP znajduje siê w pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.
4) Zamawiaj±cy wskaza³ w SWZ adres oraz identyfikator postêpowania w miniPortalu. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.
5) Sk³adanie o¶wiadczeñ i dokumentów, zawiadomieñ oraz przekazywanie innych informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê sygnatur± postêpowania lub numerem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
6) O¶wiadczenia lub dokumenty sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Pozosta³e wymagania dotycz±ce dokumentów oraz o¶wiadczeñ sk³adanych przez Wykonawców okre¶la rozdzia³ 11. SWZ.
7) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
8) Oferta, o¶wiadczenia i dokumenty podmiotowe dotycz±ce Wykonawcy, Wykonawców i innych podmiotów, pe³nomocnictwa, sk³adane s± w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Zamawiaj±cy przekazuje poni¿sze informacje.
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Krupski M³yn reprezentuj±cy Gminê Krupski M³yn z siedzib±: Urz±d Gminy Krupski M³yn, ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski M³yn tel. (32)285 70 16, e-mail: gmina@bip.krupskimlyn.pl
3. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ w sprawach oraz prawach dotycz±cych ochrony swoich danych osobowych w nastêpuj±cy sposób:
3.1. pisemnie pod adresem: 42-693 Krupski M³yn, ul. Krasickiego 9,
3.2. poczt± elektroniczn± pod adresem e-mail: gwozdz@krupskimlyn.pl.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z ustaw± Pzp)- przetwarzanie ze wzglêdu na niezbêdno¶æ wykonania umowy oraz niezbêdno¶æ wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres trwania postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacji zawartych umów na us³ugi, dostawy, roboty budowlane, a tak¿e przez okres trwa³o¶ci projektu, w ramach którego prowadzone jest postêpowanie o udzielenie zamówienia. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do dochodzenia lub obrony roszczeñ.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych zwi±zany jest z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; podanie danych jest niezbêdne do realizacji zarówno postêpowania, jak i dalszych etapów czyli podpisania umowy i jej realizacji.
7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy o dostêpie do informacji publicznej, w³±czaj±c w to systemy informatyczne po¶rednicz±ce.
8. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w szerszym zakresie mog± byæ Organy Pañstwowe.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
10. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do w³asnych danych osobowych,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania w³asnych danych osobowych,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO w³asnych danych osobowych,
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
11. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku gara¿owo-gospodarczego na potrzeby OSP Krupski M³yn. Prace obejmuj± wykonanie robót budowlanych, instalacji c.o., instalacji kanalizacji deszczowej, instalacji wodno-kanalizacyjnej i instalacji elektrycznej. Prace polegaj± na kontynuacji robót prowadzonych wcze¶niej systemem gospodarczym. Zestawienie ju¿ wykonanych w ramach systemu gospodarczego prac, zawiera inwentaryzacja prac (w formie przedmiaru o nazwie „PRZEDMIAR ROBÓT WYKONANYCH W SYSTEMIE GOSPODARCZYM”) stanowi±ca element dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 2 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów oceny ofert, spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca musi wykazaæ posiadanie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlana polegaj±c± na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 300 ty¶. z³ brutto.
2) Osób:
Wykonawca musi wskazaæ osobê która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±c± siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i do¶wiadczeniem w przedmiocie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjnej (1 osoba), posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej. Kierownik budowy winien wykazaæ siê do¶wiadczeniem w nadzorowaniu minimum 1 budowy/przebudowy obiektu budowlanego o warto¶ci 300 ty¶. z³ brutto.
Ww. osoba winna posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z zapisami Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie art. 12, art. 12a i art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów
oraz
byæ zrzeszona we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U.2019.1117 t.j.)
lub
spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. ze zm.), tj. byæ osob± której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c± wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U.2019.1117 t.j.) („¶wiadczenie us³ug transgranicznych”).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021.275 t.j.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpis lub informacja z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, razem z ofert± nale¿y z³o¿yæ pe³nomocnictwo.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³.
2. Wykonawca wnosi wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1. pieni±dzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 35 8466 0002 0000 2264 2000 0051 w Banku Spó³dzielczym w Tworogu, tytu³em: „Wadium – gara¿”. Potwierdzenie przelewu zaleca siê do³±czyæ do oferty.
5. O skuteczno¶ci wniesienia wadium w pieni±dzu decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca wraz z ofert± przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. W tre¶ci wadium sk³adanego w formie gwarancji lub porêczenia musz± byæ wyszczególnione okoliczno¶ci, w jakich Zamawiaj±cy mo¿e je zatrzymaæ. Okoliczno¶ci te musz± zawieraæ sytuacje okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
7.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
7.2. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
7.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
8. Z tre¶ci wadium sk³adanego w formie gwarancji lub porêczenia powinno wynikaæ jednoznacznie gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie.
9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uwa¿a siê za wniesione prawid³owo, przy czym wadium sk³adane w formie gwarancji lub porêczenia powinno gwarantowaæ wyp³atê nale¿no¶ci za dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
10. Oferta Wykonawcy, który nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert±, lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, podlega odrzuceniu.
11. W okoliczno¶ciach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia wystêpuje odpowiednio do gwaranta albo porêczyciela z ¿±daniem wyp³aty wadium.
12. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi byæ z³o¿ona i podpisana w taki sposób, ¿eby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (tj. przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
4) Wszelka korespondencja w sprawie oferty dokonywana bêdzie z pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego na adres wskazany w ofercie.
5) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza siê zmianê zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach wynikaj±cych ze wzoru umowy lub ustawy Pzp.
2. Zmiana umowy dokonywana jest w formie pisemnej na zasadach wynikaj±cych z ustawy Pzp.
3. Dopuszczalna jest zmiana Umowy, która nie wp³ynie na ogólny charakter Umowy, tak¿e w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci, na warunkach okre¶lonych poni¿ej:
1) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) wprowadzenia zmiany parametrów technicznych, technologii lub sposobu wykonania robót, wprowadzenia robót zamiennych, a tak¿e wprowadzenia materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, pozwalaj±cych na:
- podwy¿szenie jako¶ci wykonywanych robót lub
- zaoszczêdzenie kosztów realizacji Umowy lub kosztów eksploatacji lub
- wyd³u¿enie okresu eksploatacji robót po ich zakoñczeniu lub
- prawid³owe wykonanie zamówienia w przypadku b³êdów lub nie¶cis³o¶ci w dokumentacji zamówienia lub
- dostosowanie do zmian spowodowanych zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub niedostêpno¶ci± materia³ów lub urz±dzeñ przewidzianych w dokumentacji projektowej,
b) zaniechania wykonania robót, w szczególno¶ci których wykonanie z przyczyn technicznych okaza³o siê zbêdne, zmieni³y siê okoliczno¶ci zwi±zane z wykonaniem Umowy lub wykonanie poszczególnych robót nie le¿y w interesie publicznym,
c) wprowadzenia zmian nieistotnych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w wykonywanych robotach budowlanych;
2) zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT,
b) wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt 1,
c) wprowadzenia robót dodatkowych – zgodnie z kosztorysem ofertowym lub wycen± ofertow± lub z uwzglêdnieniem cen, zasad i sk³adników cenotwórczych z kosztorysu ofertowego;
3) zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku gdy:
a) zmiana terminu bêdzie nastêpstwem dzia³ania organów administracji publicznej, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci,
b) wyst±pi si³a wy¿sza, maj±ca istotny wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy,
c) pojawi³y siê okoliczno¶ci nieprzewidziane w chwili zawarcia Umowy, które powoduj± zwiêkszenie nak³adu pracy, zmieniaj± chronologiê wykonywania prac lub opó¼niaj± realizacjê robót zasadniczych, zw³aszcza w przypadku wykonywania robót dodatkowych, zamiennych lub innych robót,
d) wyst±pi³y okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19, maj±ce wp³yw na nale¿yte wykonanie Umowy;
e) wyst±pi³y warunki atmosferyczne odstêpuj±ce od normy, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie prac zgodnie z warunkami technicznymi, co zosta³o potwierdzone wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru lub upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego,
f) dochowanie terminu wskazanego pierwotnie okaza³o siê niemo¿liwe z powodu okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci z powodu wstrzymania realizacji Umowy, lub przyczyn, za które Wykonawca, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie odpowiada.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.