eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TomiceZimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Tomice w sołectwach Radocza, Witanowice, Lgota, Woźniki i Zygodowice w sezonie zimowym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Tomice w sołectwach Radocza, Witanowice, Lgota, Woźniki i Zygodowice w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Tomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 923 35 98

1.5.8.) Numer faksu: 33 923 35 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugtomice,m,380330,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Tomice w sołectwach Radocza, Witanowice, Lgota, Woźniki i Zygodowice w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9f4e82f-3ca8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00293504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004146/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Tomice w sezonie 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255852/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.19.2021.JM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174372,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAKRES 1: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2021/2022 – drogi gminne w sołectwie Radocza. 1) Łączna długość dróg zakwalifikowanych do zimowego utrzymania dróg w Zakresie 1: 20,52 km; 2) Termin realizacji akcji ZUD: od 1 grudnia 2021 r. do 15 kwietnia 2022 r. 3) Ostateczny termin realizacji zamówienia upływa z dniem 15 maja 2022 r. Za ostateczną realizację zamówienia Zamawiający uznaje wykonanie pozimowego oczyszczania dróg zgodnie z warunkami określonymi w SWZ. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji realizacji usługi zimowego utrzymania dróg w poszczególnych zakresach i wskazania odcinków dróg gminnych, a także ciągów pieszych i dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Tomice, na których może zaistnieć konieczność prowadzenia akcji zimowego utrzymania, a nie
wskazanych w wykazach dróg dla poszczególnych zakresów. 5) Warunki realizacji akcji zimowego utrzymania dróg: 5.1) Zimowe utrzymanie dróg, dalej jako „ZUD”, ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na obustronnym odśnieżaniu jezdni dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni oraz zwalczanie śliskości zimowej poprzez zapobieganie śliskości i jej usuwanie za pomocą materiału
uszorstniającego, który zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 5.2) Akcja zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Gminę będzie realizowana wg potrzeb, w tym w godzinach nocnych, zarówno w dni robocze, jak też wolne od pracy; 5.3) Szacowany okres sezonu zimowego 2021/2022: od 01.12.2021 r. – 15.04.2022 r. (Wykonawca w terminie do 15.05.2022 r. wykona oczyszczenie pozimowe dróg zgodnie z warunkami określonymi w SWZ). 5.4) Wykonawca będzie świadczył usługi ZUD własnym sprzętem. 5.5) Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg, zgodnie z art. 54 ustawy Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 450 ze zm.) winny wysyłać żółty sygnał błyskowy odpowiadający warunkom określonym w § 38 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31
grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). Części urządzeń zamontowanych na pojazdach winna spełniać warunki określone w § 39 wyżej wymienionego rozporządzenia. 5.6) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt przygotować i magazynować mieszankę uszorstniającą do posypywania dróg (piasek o średnicy cząstek od 0,1 do 1 mm lub kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960); 5.7) Realizacja usługi ZUD rozliczana będzie: a) w przypadku prowadzenia czynnej akcji ZUD: na podstawie faktycznie przepracowanych godzin sprzętu; b) w przypadku zachowania stałej
gotowości do realizacji ZUD (dyspozycyjność w dni nie wymagające realizacji ZUD) – za dobę gotowości do realizacji ZUD z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie za gotowość wypłacane będzie w okresie trwania okresu zimowego tj. w terminie od 01.12.2021r. – do 15.04.2022 r. (okres po sezonie zimowym tj. od 16.04.2022 r. do 15.05.2022 r. jest terminem przewidzianym na wykonanie pozimowego oczyszczania dróg na terenie Gminy Tomice). 6) Szczegółowe
określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia, dalej jako „OPZ”), w Rozdziale V SWZ (Przedmiar robót) oraz w Rozdziale III pn. Projektowane Postanowienia Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 55657,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAKRES 2: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2021/2022 – drogi gminne w sołectwie Witanowice i Lgota. 1) Łączna długość dróg zakwalifikowanych do zimowego utrzymania dróg w Zakresie 2: 19,90 km; 2) Termin realizacji akcji ZUD: od 1 grudnia 2021 r. do 15 kwietnia 2022 r. 3) Ostateczny termin realizacji zamówienia upływa z dniem 15 maja 2022 r. Za ostateczną realizację zamówienia Zamawiający uznaje wykonanie pozimowego oczyszczania dróg zgodnie z warunkami określonymi w SWZ. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji realizacji usługi zimowego utrzymania dróg w poszczególnych zakresach i wskazania odcinków dróg gminnych, a także ciągów pieszych i dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Tomice, na których może zaistnieć konieczność prowadzenia akcji zimowego utrzymania, a nie
wskazanych w wykazach dróg dla poszczególnych zakresów. 5) Warunki realizacji akcji zimowego utrzymania dróg: 5.1) Zimowe utrzymanie dróg, dalej jako „ZUD”, ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na obustronnym odśnieżaniu jezdni dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni oraz zwalczanie śliskości zimowej poprzez zapobieganie śliskości i jej usuwanie za pomocą materiału
uszorstniającego, który zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 5.2) Akcja zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Gminę będzie realizowana wg potrzeb, w tym w godzinach nocnych, zarówno w dni robocze, jak też wolne od pracy; 5.3) Szacowany okres sezonu zimowego 2021/2022: od 01.12.2021 r. – 15.04.2022 r. (Wykonawca w terminie do 15.05.2022 r. wykona oczyszczenie pozimowe dróg zgodnie z warunkami określonymi w SWZ). 5.4) Wykonawca będzie świadczył usługi ZUD własnym sprzętem. 5.5) Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg, zgodnie z art. 54 ustawy Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 450 ze zm.) winny wysyłać żółty sygnał błyskowy odpowiadający warunkom określonym w § 38 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). Części urządzeń zamontowanych na pojazdach winna spełniać warunki określone w § 39 wyżej wymienionego rozporządzenia. 5.6) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt przygotować i magazynować mieszankę uszorstniającą do posypywania dróg (piasek o średnicy cząstek od 0,1 do 1 mm lub kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960); 5.7) Realizacja usługi ZUD rozliczana będzie: a) w przypadku prowadzenia czynnej akcji ZUD: na podstawie faktycznie przepracowanych godzin sprzętu; b) w przypadku zachowania stałej
gotowości do realizacji ZUD (dyspozycyjność w dni nie wymagające realizacji ZUD) – za dobę gotowości do realizacji ZUD z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie za gotowość wypłacane będzie w okresie trwania okresu zimowego tj. w terminie od 01.12.2021 r. – do 15.04.2022 r. (okres po sezonie zimowym tj. od 16.04.2022 r. do 15.05.2022 r. jest terminem przewidzianym na wykonanie pozimowego oczyszczania dróg na terenie Gminy Tomice). 6) Szczegółowe
określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia, dalej jako „OPZ”), w Rozdziale V SWZ (Przedmiar robót) oraz w Rozdziale III pn. Projektowane Postanowienia Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 66519,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAKRES 3: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2021/2022 – drogi gminne w sołectwie Woźniki i Zygodowice. 1) Łączna długość dróg zakwalifikowanych do zimowego utrzymania dróg w Zakresie 3: 25,43 km; 2) Termin realizacji akcji ZUD: od 1 grudnia 2021 r. do 15 kwietnia 2022 r. 3) Ostateczny termin realizacji zamówienia upływa z dniem 15 maja 2022 r. Za ostateczną realizację zamówienia Zamawiający uznaje wykonanie pozimowego oczyszczania dróg zgodnie z warunkami określonymi w SWZ. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji realizacji usługi zimowego utrzymania dróg w poszczególnych zakresach i wskazania odcinków dróg gminnych, a także ciągów pieszych i dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Tomice, na których może zaistnieć konieczność prowadzenia akcji zimowego utrzymania, a nie
wskazanych w wykazach dróg dla poszczególnych zakresów. 5) Warunki realizacji akcji zimowego utrzymania dróg: 5.1) Zimowe utrzymanie dróg, dalej jako „ZUD”, ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na obustronnym odśnieżaniu jezdni dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni oraz zwalczanie śliskości zimowej poprzez zapobieganie śliskości i jej usuwanie za pomocą materiału
uszorstniającego, który zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 5.2) Akcja zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Gminę będzie realizowana wg potrzeb, w tym w godzinach nocnych, zarówno w dni robocze, jak też wolne od pracy; 5.3) Szacowany okres sezonu zimowego 2021/2022: od 01.12.2021 r. – 15.04.2022 r. (Wykonawca w terminie do 15.05.2022 r. wykona oczyszczenie pozimowe dróg zgodnie z warunkami określonymi w SWZ). 5.4) Wykonawca będzie świadczył usługi ZUD własnym sprzętem. 5.5) Pojazdy wykonujące na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg, zgodnie z art. 54 ustawy Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 450 ze zm.) winny wysyłać żółty sygnał błyskowy odpowiadający warunkom określonym w § 38 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.). Części urządzeń zamontowanych na pojazdach winna spełniać warunki określone w § 39 wyżej wymienionego rozporządzenia. 5.6) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt przygotować i magazynować mieszankę uszorstniającą do posypywania dróg (piasek o średnicy cząstek od 0,1 do 1 mm lub kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230 poz. 1960); 5.7) Realizacja usługi ZUD rozliczana będzie: a) w przypadku prowadzenia czynnej akcji ZUD: na podstawie faktycznie przepracowanych godzin sprzętu; b) w przypadku zachowania stałej
gotowości do realizacji ZUD (dyspozycyjność w dni nie wymagające realizacji ZUD) – za dobę gotowości do realizacji ZUD z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie za gotowość wypłacane będzie w okresie trwania okresu zimowego tj. w terminie od 01.12.2021 r. – do 15.04.2022 r. (okres po sezonie zimowym tj. od 16.04.2022 r. do 15.05.2022 r. jest terminem przewidzianym na wykonanie pozimowego oczyszczania dróg na terenie Gminy Tomice). 6) Szczegółowe
określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia, dalej jako „OPZ”), w Rozdziale V SWZ (Przedmiar robót) oraz w Rozdziale III pn. Projektowane Postanowienia Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 66144,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Świadek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-263-16-11

7.3.3) Ulica: Leśna 3

7.3.4) Miejscowość: Radocza

7.3.5) Kod pocztowy: 34-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-01 do 2022-05-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dla Zakresu 2 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89856,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89856,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89856,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOBUD Łukasz Piszczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-204-01-75

7.3.3) Ulica: Kolejowa 45

7.3.4) Miejscowość: Woźniki

7.3.5) Kod pocztowy: 34-103

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89856,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-01 do 2022-05-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.