Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00243781/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
- 2022/BZP 00253841/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i audiowizualnego do szkół prowadzonych przez Gminę Miedźna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OŚWIATY I WYCHOWANIA W MIEDŹNEJ Z SIEDZIBĄ W WOLI
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001191775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poprzeczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-225
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322116177
1.5.8.) Numer faksu: 322116354
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoiw@miedzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoiw.miedzna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoiw.bip.gov.pl/search/publiccontracts/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego i audiowizualnego do szkół prowadzonych przez Gminę Miedźna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4459950-fdbf-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004952/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego i audiowizualnego do szkół prowadzonych przez Gminę Miedźna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiej Funduszu Społecznego Poddziałanie 11.1.4. "Poprawa efektywności kształcenia ogólnego-konkurs", Działanie 11.1. "Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243781/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 262.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa komputerów przenośnych wraz z akcesoriami oraz licencji pakietów biurowych4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 37846,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego oraz drukarki 3D4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 9421,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektorów4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 3715,45 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sprzęt audiowizualny4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 78135,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część I. złożono dwie oferty, z których oferta firmy INTERDESK Rafał Słowik, ul. Staszica 2, 42-500 Będzin podlega odrzuceniu, a oferta firmy CPU ZETO Sp. z o.o. ul. Powstańców Wielkopolskich 20, 58-500 Jelenia Góra, została złożona na kwotę 56 545,50 zł netto, co przewyższa kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj. dla części I – 37 846,37 zł netto;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56545,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56545,50 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu b) na część II. złożono dwie oferty, z których oferta firmy INTERDESK Rafał Słowik, ul. Staszica 2, 42-500 Będzin podlega odrzuceniu, a oferta firmy X3D Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Bytów 77-100 Zaułek Drozdowy 2 została złożona na kwotę 16 947,00 zł netto, co przewyższa kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj. dla części II – 9 421,14 zł netto
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16947,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16947 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część III zostały złożone następujące oferty:
1. INTERDESK Rafał Słowik, ul. Staszica 2, 42-500 Będzin
2. WILANKA sp. z o.o. ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa
3. KOBIS Paweł Wojtanowski, ul. Widok 16, 33-170 Tuchów
Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.
1. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) odrzuca ofertę Wykonawcy INTERDESK Rafał Słowik, ul. Staszica 2, 42-500 Będzin.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający postawił wymagania dotyczące dokumentów, które są częścią oferty, a które zawierają kryteria pozacenowe, czyli informacje niezbędne do dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Informacje o wymaganych dokumentach znajdują się w punkcie XI SWZ.
Wykonawca złożył ofertę w niniejszym postępowaniu za pośrednictwem ePUAPu. Wykonawca nie złożył załącznika nr 1a do SWZ, wymaganego wg zapisów rozdziału XI SWZ.
Zważając na powyższe ofertę należy odrzucić, ponieważ jej treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia, czyli nie zawierała wymaganych dokumentów.
2. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit b. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) odrzuca ofertę Wykonawcy WILANKA sp. z o.o. ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający postawił wymagania dotyczące warunków jakie informacje powinien zawierać załącznik 4d SWZ. Zamawiający wymagał wskazania w załączniku 4d producenta i modelu oferowanego urządzenia. Załącznik 4d złożony przez oferenta nie zawiera określenia modelu oferowanego urządzenia dla magicznej ściany (poz. nr 4) oraz dywanu interaktywnego (poz. nr 5).
Zamawiający, na podstawie art. 223 ust. 1 ustawy Pzp pismem znak ZOiW 262.1.1.2022 wezwał Wykonawcę do przesłania wyjaśnień oraz złożenia dokumentów specyfikacji technicznych lub opisów technicznych potwierdzających informacje zawarte w załączniku nr 4d do SWZ. Wykonawca we wskazanym terminie nie złożył dokumentów specyfikacji technicznych lub opisów technicznych potwierdzających informacje zawarte w załączniku nr 4d do SWZ.
Zważając na powyższe ofertę należy odrzucić, ponieważ nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit b. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) odrzuca ofertę Wykonawcy KOBIS PAWEŁ WOJTANOWSKI ul. Widok 16, 33-170 Tuchów
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający postawił wymagania dotyczące warunków jakie powinien spełniać zaoferowany sprzęt komputerowy oraz audiowizualny – zgodnie z załącznikiem 4a-4d SWZ.
Zamawiający wymagał wskazania w załączniku 4d producenta i modelu oferowanego urządzenia. Załącznik 4d złożony przez oferenta Kobis nie zawiera określenia modelu oferowanego urządzenia dla magicznej ściany (poz. nr 4). Kolumna 7. „Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów” nie zawiera potwierdzenia spełnienia wymagań oczekiwanych przez Zamawiającego dla magicznej ściany, dywanu interaktywnego i gogli VR (poz. 4-6).
Zamawiający, na podstawie art. 223 ust. 1 ustawy Pzp pismem znak ZOiW 262.1.2.2022 wezwał Wykonawcę do przesłania wyjaśnień oraz złożenia dokumentów specyfikacji technicznych lub opisów technicznych potwierdzających informacje zawarte w załączniku nr 4d do SWZ. Wykonawca we wskazanym terminie nie złożył dokumentów specyfikacji technicznych lub opisów technicznych potwierdzających informacje zawarte w załączniku nr 4d do SWZ.
Zważając na powyższe ofertę należy odrzucić, ponieważ nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.